Wat is een geschort ticket?
LiveAgent kan spamachtig uitziende emails detecteren. In sommige helpdesksystemen worden dit soort tickets geschorte tickets genoemd. In LiveAgent worden ze echter gewoon SPAM genoemd. Wanneer een ticket is gemarkeerd als SPAM, wordt het niet opgenomen in de wachtrij “op te lossen”, maar wordt het apart gezet. Als u besluit dat een bepaald ticket geen SPAM is, kunt u de markering ongedaan maken en aan de normale wachtrij toevoegen.
LiveAgent SPAM-filters kunnen automatisch of handmatig worden ingesteld, op basis van uw voorkeursvoorwaarden, zoals trefwoorden in het onderwerp of de hoofdtekst van een email.
Als je meer wilt weten over het gebruik van een open source ticketsysteem, is het handig om te begrijpen wat een open source ticketsysteem precies is en hoe het je klantenservice kan verbeteren. Bezoek de pagina voor een gedetailleerde uitleg en veelgestelde vragen.
Om je emailcommunicatie te beschermen, zijn spamfilters essentieel. Leer meer over hoe spamfilters werken en waarom ze belangrijk zijn voor je helpdesk.
Benieuwd naar het gebruik van een dashboard om je klantenservice te optimaliseren? Ontdek hoe een dashboard je kan helpen om je processen te stroomlijnen en je prestaties te verbeteren.
Overweeg je om live chat op je website te integreren? Bekijk hoe live chat voordelig kan zijn voor startende bedrijven en kleine ondernemingen en hoe je het effectief kunt implementeren.
Tot slot, als je op zoek bent naar handige helpdesksjablonen, bekijk dan onze sjablonen die je kunt kopiëren en plakken om je klantenservice efficiënter te maken.
Ontdek wat een ondersteuningsticket is en hoe het uw klantenservice kan verbeteren. Leer over de voordelen, beste praktijken en hoe LiveAgent uw ondersteuning naar een hoger niveau tilt met geavanceerde automatisering en integraties. Verbeter communicatie en efficiëntie met een gecentraliseerde inbox. Bezoek nu!