Wat is ondersteuningskanaal?
Email, live chat, telefoon, Facebook en Twitter zijn allemaal ondersteuningskanalen. Een ondersteuningskanaal is in feite een medium waarmee een communicatie tussen u en uw klanten tot stand komt.
Bepaalde soorten helpdesksoftware bieden alleen email als ondersteuningskanaal, andere richten zich voornamelijk op live chat. LiveAgent is een helpdesk met meerdere kanalen en integreert dus alle bovengenoemde ondersteuningskanalen in 1 app.
Na het lezen van de huidige pagina over ondersteuningskanaal, is het een goed idee om meer te leren over chatondersteuning. Deze pagina legt uit wat chatondersteuning precies inhoudt en hoe het de klanttevredenheid kan verbeteren. Een andere interessante pagina is die over live chatondersteuning, waar je kunt ontdekken hoe je eenvoudig kunt chatten met de klantenservice en waarom klanten deze methode waarderen. Tot slot, als je nieuwsgierig bent naar hoe automatisering je klantenservice kan verbeteren, bekijk dan de pagina over ondersteuningsautomatisering. Hier vind je tips en voordelen om de efficiëntie van je klantenondersteuning te verhogen.
Ontdek wat een ondersteuningsticket is en hoe het uw klantenservice kan verbeteren. Leer over de voordelen, beste praktijken en hoe LiveAgent uw ondersteuning naar een hoger niveau tilt met geavanceerde automatisering en integraties. Verbeter communicatie en efficiëntie met een gecentraliseerde inbox. Bezoek nu!
Helpdesk software woordenlijst
Ontdek onze uitgebreide woordenlijst voor helpdesksoftware en klantenservice. Begrijp alle terminologie moeiteloos!