Wat is ondersteuningskanaal?
Email, live chat, telefoon, Facebook en Twitter zijn allemaal ondersteuningskanalen. Een ondersteuningskanaal is in feite een medium waarmee een communicatie tussen u en uw klanten tot stand komt.
Bepaalde soorten helpdesksoftware bieden alleen email als ondersteuningskanaal, andere richten zich voornamelijk op live chat. LiveAgent is een helpdesk met meerdere kanalen en integreert dus alle bovengenoemde ondersteuningskanalen in 1 app.
Na het lezen van de huidige pagina over ondersteuningskanaal, is het een goed idee om meer te leren over chatondersteuning. Deze pagina legt uit wat chatondersteuning precies inhoudt en hoe het de klanttevredenheid kan verbeteren. Een andere interessante pagina is die over live chatondersteuning, waar je kunt ontdekken hoe je eenvoudig kunt chatten met de klantenservice en waarom klanten deze methode waarderen. Tot slot, als je nieuwsgierig bent naar hoe automatisering je klantenservice kan verbeteren, bekijk dan de pagina over ondersteuningsautomatisering. Hier vind je tips en voordelen om de efficiëntie van je klantenondersteuning te verhogen.
Ontdek hoe de opslag en beveiliging van klantinformatie uw klantenservice en bedrijfsgroei kunnen verbeteren. LiveAgent biedt een gebruiksvriendelijke oplossing voor het beheren van klantengegevens, met krachtige functies en integraties. Probeer het nu gratis en verhoog klantentevredenheid en omzet!
Ontdek het klantenservicecenter: het centrale punt voor effectieve klantencommunicatie via oproepen, e-mails, live chats en faxen. Vergroot klanttevredenheid met automatische oproepverdeling, opname en data-analyse. Start nu een gratis 14-daagse proefperiode met LiveAgent en verbeter uw klantenservice!