Wat is een klanteninformatie?
Naam, telefoonnummer, emailadres, bedrijfsadres, bestellingen en nog veel meer. Dit zijn klantengegevens die elk bedrijf moet opslaan om een perfecte klantenondersteuning te kunnen bieden. Bedrijven kunnen verschillende informatie over klanten volgen.
Elk bedrijf moet ook weten wat de klant vraagt of hoe het bedrijf de verwachtingen van de klant kan overtreffen. Dit kan de verkoop en inkomsten verhogen en de klantentevredenheid vergroten. Meer informatie heeft meestal een betere klantenservice en groei van uw bedrijf.
Meer informatie over Contactpersonen en Contactvelden in LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Wat is klanteninformatie?
Klanteninformatie zijn de gegevens die we over hem in het systeem hebben. Meestal zijn dit voor- en achternaam, telefoonnummer, emailadres, bedrijfsadres, bestelgeschiedenis enz. Deze informatie is vereist door elk bedrijf.
Waar wordt klanteninformatie opgeslagen in LiveAgent?
Informatie over klanten in LiveAgent wordt opgeslagen in de databank in het vertegenwoordigerspaneel. Om ze te controleren, kunt u naar het gedeelte 'Klanten' gaan. Daar vindt u alle informatie die u nodig hebt over de beschikbare klanten. Op deze manier kunt u uw klantenservice verbeteren.
Hoe klantengegevens beveiligen?
De opslag van gevoelige klantengegevens betekent dat deze goed moeten worden beveiligd. Om ze goed te beschermen, vergeet niet om alleen de gegevens te verzamelen die u nodig hebt. Houd de software die u gebruikt om met de klant te communiceren up-to-date - ze hebben meestal de juiste coderingstechnologieën ingebouwd. De volgende stap is om de beschikbaarheid van klanteninformatie te beperken tot alleen mensen die het echt nodig hebben. Teambewustzijn over hoe om te gaan met gegevens is ook uiterst belangrijk.
Als je meer wilt weten over hoe je waardevolle klanteninzichten kunt verkrijgen, is het handig om te begrijpen wat klanteninzichten precies zijn en hoe je ze kunt verzamelen. Ontdek ook de vele voordelen die deze inzichten kunnen bieden voor je bedrijf.
Wil je meer weten over hoe je de tevredenheid van je klanten kunt meten, lees dan over de rol van een klantenservice enquête. Hiermee krijg je een duidelijker beeld van de gebieden waar verbetering mogelijk is en hoe je die verbetering kunt realiseren.
Voor een overzicht van effectieve methoden om je klantenservice te beheren, neem een kijkje bij klantenservicebeheer. Dit artikel legt uit wat klantenservicebeheer inhoudt en welke voordelen het met zich meebrengt.
Als je geïnteresseerd bent in hoe je klantgegevens kunt organiseren, bekijk dan de uitleg over klantenlijsten. Hier vind je informatie over wat klantenlijsten zijn en hoe ze je kunnen helpen je klanten beter te begrijpen.
Ontdek hoe je de belangen van je klanten kunt vertegenwoordigen met het artikel over belangenbehartiging van de klant. Leer wat een belangenbehartigingsprogramma inhoudt en hoe je de belangenbehartiging van klanten kunt stimuleren.
Tot slot, als je wilt weten hoe bedrijfsprocessen kunnen worden gestroomlijnd, kun je meer lezen over bedrijfsregels. Dit artikel legt uit wat bedrijfsregels zijn en hoe ze kunnen bijdragen aan een efficiëntere werking van je organisatie.
Ontdek de kracht van klanteninzichten voor uw bedrijf! Leer hoe het verzamelen en analyseren van klantgegevens kan helpen bij het verbeteren van de klantenervaring, het maximaliseren van klantwaarde en het ontwikkelen van effectieve marketingstrategieën. Start uw gratis proef met LiveAgent en transformeer uw klantencommunicatie vandaag nog!
Helpdesk software woordenlijst
Ontdek onze uitgebreide woordenlijst voor helpdesksoftware en klantenservice. Begrijp alle terminologie moeiteloos!