Wat is een klantenformulier?
Een geweldige klantenondersteuning verhoogt de klantentevredenheid en loyaliteit. Om een betere ondersteuning te kunnen bieden, is het noodzakelijk om meer informatie over klanten te hebben. Een manier om ze te krijgen is via een klantenformulier. U weet hoe vaak klanten al eerder contact hebben opgenomen met het bedrijf, hun voorkeuren en nog veel meer.
Deze klantenformulieren kunnen ook door vertegenwoordigers worden ingevuld na communicatie met klanten. Dan hebben vertegenwoordigers meer info en kunnen ze klanten sneller en beter helpen.
Frequently Asked Questions
Wat is een klantenformulier?
Een klantenformulier is een van de formulieren die u de kans geeft om meer informatie over uw klanten te krijgen. Zowel de opdrachtgever als de makelaar kunnen deze invullen na contact met de opdrachtgever. Dankzij de informatie die op deze manier wordt verzameld, hebben de vertegenwoordigers een breder beeld van de klant.
Hoe toegang krijgen tot het klantenformulier in LiveAgent?
LiveAgent-clientformulieren zijn beschikbaar in het paneel van de vertegenwoordiger. En ze zijn beschikbaar voor vertegenwoordigers met alle beschikbare functies. Hierdoor kan de vertegenwoordiger gemakkelijk informatie verkrijgen over de cliënt wiens zaak in behandeling is.
Hoe bewerk ik het klantenformulier in LiveAgent?
Ga naar "Configuratie" om naar klantenformulieren in LiveAgent te gaan. Daar vindt u een link naar het klantenformulier en kunt u het formulier bewerken en indien nodig aanpassen.
Na het lezen van de huidige pagina over klantenformulieren, kunt u meer te weten komen over hoe klanteninzichten uw bedrijf kunnen helpen. Ontdek de voordelen van het begrijpen van uw klanten en hoe u deze inzichten kunt verzamelen.
Daarnaast kunt u overwegen om gratis helpdesksjablonen te bekijken die u direct kunt kopiëren en plakken. Deze sjablonen kunnen uw klantenservice efficiënter maken en ervoor zorgen dat uw klanten snel de antwoorden krijgen die ze nodig hebben.
Als u geïnteresseerd bent in het verbeteren van uw callcenter, kunt u kijken naar onze gids over callcenteroplossingen. Leer hoe de juiste oplossing kan helpen bij het verbeteren van uw externe personeelsbestand en waarom kwaliteitsborging essentieel is.
Tot slot, als u meer wilt weten over automatisering, bekijk dan onze pagina over ondersteuningsautomatisering. Ontdek hoe automatisering kan bijdragen aan verhoogde klantentevredenheid en verbeterde productiviteit van medewerkers.
Ontdek hoe de opslag en beveiliging van klantinformatie uw klantenservice en bedrijfsgroei kunnen verbeteren. LiveAgent biedt een gebruiksvriendelijke oplossing voor het beheren van klantengegevens, met krachtige functies en integraties. Probeer het nu gratis en verhoog klantentevredenheid en omzet!
Helpdesk software woordenlijst
Ontdek onze uitgebreide woordenlijst voor helpdesksoftware en klantenservice. Begrijp alle terminologie moeiteloos!