Wat zijn helpcenter analyses?
Bekijk handige statistieken over uw helpcenter met de analysefunctie. U kunt de activiteit in de kennisbank en de gemeenschap volgen en zoektermen van de afgelopen 30 dagen bekijken. Ook wordt u voorzien van het aantal nieuwe artikels en vragen, meningen, stemmen, abonnementen en opmerkingen.
Frequently Asked Questions
Wat is Helpcenter analyse?
helpcenter analyses zijn nuttige gegevens voor analyses en rapporten over de werking van uw helpcenter. Ze stellen u in staat om de activiteit van klanten en vertegenwoordigers te volgen. Dankzij hen kunt u op de hoogte blijven van wat wel en niet werkt in de klantenservice van uw bedrijf.
Hoe werkt helpanalyses?
Verzamelt gedetailleerde gegevens over het werk van de klantenservice. U kunt zien hoe efficiënt de vertegenwoordigers zijn, hoeveel verzoeken ze in een uur of een dag behandelen. U kunt ook de huidige gegevens vergelijken met de historische gegevens, die u kunnen helpen bij het beoordelen of de service goed, beter of misschien om de een of andere reden slechter werkt. Het stelt u ook in staat om rapporten te maken die een bepaalde periode van teamactiviteiten samenvatten.
Kunt u de analyse van het Helpcenter vinden in LiveAgent?
LiveAgent biedt helpcenter analyses. Dankzij dit kunt u de activiteit in de kennisbank volgen, gemeenschappen analyseren, gezochte termen in de afgelopen 30 dagen bekijken. Daarnaast hebt u toegang tot het aantal nieuwe artikels, vragen, stemmen, inschrijvingen en commentaren.
Na het lezen van de pagina over helpcenter analyses, kunt u meer leren over hoe u uw klantenservice kunt verbeteren door onze interne kennisbank te verkennen. Ontdek hoe u informatie kunt delen en organiseren om de efficiëntie van uw team te verhogen.
Vervolgens kunt u zich verdiepen in de details van ons analysetools-overzicht om te begrijpen hoe data-analyse kan bijdragen aan betere bedrijfsresultaten. Leer hoe u uw gegevens kunt filteren en presenteren voor diepere inzichten.
Voor een breder begrip van klantenondersteuning, bekijk onze uitleg over het helpcenter. Deze pagina legt uit wat een helpcenter is en hoe het kan bijdragen aan een verbeterde klanttevredenheid.
Tot slot, verken onze sectie over dashboard om te ontdekken hoe u uw werk kunt organiseren en prioriteren. Het begrijpen van de dashboardfunctionaliteit kan essentieel zijn voor efficiënt klantenbeheer.
Ontdek de veelzijdige telefoonsystemen die callcenters gebruiken, van IP- en VoIP-telefoons tot mobiele systemen en digitale receptionistes. Leer hoe je met de juiste apparatuur, zoals desktops en callcentersoftware, jouw klantenservice naar een hoger niveau kunt tillen. Bezoek onze pagina en upgrade je callcenter efficiëntie!
Ontdek de toekomst van klantenondersteuning met callcentertechnologie! Leer meer over trends zoals cloudgebaseerde oplossingen, omnichannel benaderingen en selfservicetools. Verhoog uw productiviteit en bespaar kosten met schaalbare, eenvoudig te implementeren systemen. Bezoek onze pagina voor diepgaande kennis en verbeter uw klantinteracties vandaag nog!