Wat is een extern emaildomein?
Een extern emaildomein is een emailadres dat is gekoppeld aan het bedrijf waarvoor u werkt. Een persoon die voor Shell Global Solutions werkt, heeft bijvoorbeeld een emailadres zoals ‘thename@shell.com’. Hiermee laat u zien dat de persoon naar wie u emailt een medewerker is van Shell Global Solutions.
Dit helpt mensen de autorisatie van de persoon te herkennen, aangezien u geen extern emaildomein kunt hebben tenzij het is geautoriseerd door het bedrijf waarvoor u werkt. Het maakt u automatisch tot een vertrouwd persoon als u voor een goede multinationale organisatie werkt, aangezien multinationals geen mensen aannemen die niet aan hun criteria voldoen.
Frequently Asked Questions
Wat is een extern emaildomein?
Wanneer u voor een specifiek bedrijf werkt, is het emailadres meestal gekoppeld aan uw bedrijf. Als u bijvoorbeeld bij XYZ werkte, zou uw emailadres abcde@XYZ.com zijn. Dan weet u dat de persoon een werknemer is van XYZ company. Een extern domein is een domein dat meestal niet door uw bedrijf is geautoriseerd (uitzonderingen kunnen voorkomen).
Kunt u een extern emaildomein instellen in LiveAgent?
U kunt een extern emaildomein niet rechtstreeks configureren in LiveAgent. U kunt echter een regel configureren waarmee berichten naar een extern emailadres kunnen worden verzonden. Ga hiervoor naar "Configuratie", klik vervolgens op "Automatisering" en "Regels" en maak een nieuwe regel aan.
Zijn externe emaildomeinen veilig?
Een extern domein kan veilig zijn, maar het hangt allemaal af van hoe het is beveiligd. Wees echter voorzichtig of een bepaald domein wordt vertrouwd en beoordeel het beveiligingsniveau ervan.
Na het lezen van deze pagina, wil je misschien meer ontdekken over het doorsturen van emails. Dit artikel legt uit wat e-mail forwarding is en beantwoordt veelgestelde vragen die je kunnen helpen je klantenservice te verbeteren.
Als je meer wilt weten over ecommerce emailsjablonen, is er een artikel dat ingaat op emailmarketingstrategieën en goede praktijken voor ecommerce. Het bevat ook sjablonen die je kunt aanpassen voor je eigen marketingbehoeften.
Verken de pagina over enterprise helpdeskcontacten om te leren over verschillende ondersteuningskanalen en dienstverleningsniveau-overeenkomsten. Dit kan nuttig zijn voor het verbeteren van je zakelijke klantenservice.
Voor wie geïnteresseerd is in het creëren van gepersonaliseerde communicatie, bekijk de pagina over emailsjablonen. Hier vind je handige sjablonen voor zowel klant- als vertegenwoordigeremails.
Tot slot, als je meer wilt weten over het hernieuwen van betrokkenheid met je klanten, biedt het artikel over emailsjablonen voor hernieuwde betrokkenheid waardevolle inzichten. Dit omvat ideeën en voorbeelden voor effectieve hernieuwde betrokkenheids-emails.
Ontdek hoe e-mail doorsturen uw klantenservice kan verbeteren en uw communicatie stroomlijnt. LiveAgent biedt geautomatiseerde e-mail doorstuurmogelijkheden, essentieel voor bedrijven met meerdere e-mailaccounts. Begin vandaag nog met een gratis proefperiode en ervaar moeiteloze klantenondersteuning!
Ontdek hoe de opslag en beveiliging van klantinformatie uw klantenservice en bedrijfsgroei kunnen verbeteren. LiveAgent biedt een gebruiksvriendelijke oplossing voor het beheren van klantengegevens, met krachtige functies en integraties. Probeer het nu gratis en verhoog klantentevredenheid en omzet!