Wat is een doelwit?
Soms moet u een systeem van derden op de hoogte stellen van een nieuw ticket of een belangrijke wijziging van een ticket (bijvoorbeeld een nieuw antwoord in het ticket). Doelen zijn vergelijkbaar met voorwaarden.
Op basis van de voorwaarden kunt u meerdere taken rechtstreeks in LiveAgent uitvoeren door regels uit te voeren of in applicaties van derden via API.
Als je meer wilt weten over het verbeteren van je klantenservice, kijk dan eens naar ons artikel over klantenlijsten. Hier ontdek je hoe klantgegevens je kunnen helpen om betere ondersteuning te bieden.
Ben je benieuwd naar hoe een dashboard je kan helpen bij het organiseren van klantinformatie? Lees dan verder om te leren hoe je met een overzichtelijke interface je klantenservice effectiever maakt.
Verken ook de voordelen van een klantenforum. Dit artikel legt uit hoe forums klantenbinding kunnen verhogen en een community kunnen creëren waarin klanten elkaar ondersteunen.
Tot slot, als je wilt weten hoe een voorbeeldkiezer je dienst kan verbeteren, lees dan ons artikel hierover. Het biedt inzichten in hoe voorbeeldkiezers de prestaties van je team kunnen verbeteren en de betrokkenheid van klanten kunnen vergroten.
Ontdek hoe de opslag en beveiliging van klantinformatie uw klantenservice en bedrijfsgroei kunnen verbeteren. LiveAgent biedt een gebruiksvriendelijke oplossing voor het beheren van klantengegevens, met krachtige functies en integraties. Probeer het nu gratis en verhoog klantentevredenheid en omzet!