Wat is contextuele hulp?
LiveAgent biedt zoekwidgets die kunnen worden geïntegreerd in uw website met contextuele hulp. Contextuele hulp stelt automatisch kennisbankartikels voor op basis van trefwoorden die u begint te typen. Dit verbetert de klantenervaring echt en kan ook het aantal nieuw ingediende tickets verminderen.
Frequently Asked Questions
Wat is contextuele hulp?
Contextuele hulp biedt hulp op een specifiek punt in de softwarestatus precies in een situatie die verband houdt met die status. Meer precies betekent dit dat dergelijke hulp alleen de meest noodzakelijke informatie bevat die de cliënt nodig heeft om zijn probleem op te lossen. Dergelijke hulp is direct in de interface geïntegreerd.
Hoe werkt contextuele hulp?
Contextuele hulp werkt meestal op zo'n manier dat het systeem de gebruiker kan voorstellen welke artikelen of andere inhoud hij zou moeten kennen, waarbij de URL wordt herkend van de website waarop de gebruiker zich bevindt. Dit zijn de beste suggesties die de cliënt met zijn probleem zouden moeten helpen.
Schakelt LiveAgent contextuele hulp in?
LiveAgent biedt zoekwidgets die u overal op uw site kunt integreren. Hierdoor kan de cliënt contextuele hulp krijgen. Het systeem stelt automatisch artikelen voor uit de kennisbank waarin u op basis van de ingevoerde trefwoorden informatie over een bepaald onderwerp kunt vinden.
Na het lezen van deze pagina over contextuele hulp, kunt u uw begrip verder verdiepen door het artikel over ondersteuningsautomatisering te verkennen. Dit artikel legt uit wat ondersteuningsautomatisering is en hoe het kan bijdragen aan verhoogde klantentevredenheid en verbeterde productiviteit van medewerkers.
Daarnaast kunt u meer leren over live chatondersteuning, een essentieel onderdeel van moderne klantenservice. Ontdek hoe live chat klanten helpt en waarom het zo populair is onder gebruikers.
Voor een breder perspectief op klantenservice kunt u het artikel over begrip van klantenservice in 2024 lezen. Hier worden definities en voorbeelden gegeven van uitstekende klantenservice, evenals praktische tips voor klantenzorg.
Tot slot kan het artikel over belangenbehartiging van de klant nuttige inzichten bieden. Het bespreekt hoe u een programma voor klantenbehartiging kunt opzetten en de rol van een klantenbehartiger.
Helpdesk software woordenlijst
Ontdek onze uitgebreide woordenlijst voor helpdesksoftware en klantenservice. Begrijp alle terminologie moeiteloos!