Wat zijn contactpunten?
Een contactpunt is het moment waarin een klant, voor of na de aankoop, om verschillende redenen in contact staat met uw bedrijf.
Vóór het aankopen van het product, terwijl een klant verschillende producten van uw bedrijf zoekt en opzoekt, staat dit bekend als een contactpunt.
Na het aankopen van het product, wanneer een klant belt voor reparatie of een productgerelateerde vraag, wordt dit ook wel een contactpunt genoemd.
Bedrijven moeten reclame maken voor hun producten op een manier dat hun producten zoveel mogelijk contactpunten krijgen. Hoe meer contactpunten een bedrijf heeft, hoe beter het voor hen is.
Als je meer wilt weten over de betekenis van contactpunten, bekijk dan de sectie over wat zijn contactpunten. Dit geeft je een duidelijk overzicht van hoe je deze effectief kunt gebruiken in je klantenservice.
Wil je dieper ingaan op hoe je klantgegevens kunt benutten, lees dan over de voordelen van klanteninzichten. Het helpt je om beter te begrijpen hoe je waardevolle informatie kunt verzamelen en gebruiken voor je bedrijf.
Voor degenen die op zoek zijn naar technologie om hun klantenservice te verbeteren, is de pagina over de beste contactcentersoftware voor 2023 een must-read. Hier ontdek je hoe deze software je kan helpen om een naadloze service-ervaring te creëren.
Als je geïnteresseerd bent in hoe een modern contactcenter werkt, bekijk dan de uitleg over het contactcenter als service. Dit artikel legt uit wat een contactcenter als service is en hoe het je bedrijfsvoering kan optimaliseren.
Ontdek hoe de opslag en beveiliging van klantinformatie uw klantenservice en bedrijfsgroei kunnen verbeteren. LiveAgent biedt een gebruiksvriendelijke oplossing voor het beheren van klantengegevens, met krachtige functies en integraties. Probeer het nu gratis en verhoog klantentevredenheid en omzet!
Oplossing bij eerste contact begrijpen (+ 6 beste praktijken)
Optimaliseer klanttevredenheid en efficiëntie met First Contact Resolution (FCR). Ontdek voordelen, meetmethoden en 6 beste praktijken!