Wat is contactcentersoftware?
Contactcentersoftware is een technologie die klantencontacten via verschillende kanalen (bijv. email, telefoon, live chat, sociale media en meer) naar vertegenwoordigers van de klantenservice stuurt. Het verhoogt de efficiëntie en productiviteit van een contactcenter.
Contactcenter is een onderdeel van een organisatie die zich richt op interactie met klanten. Contactcenter biedt ook rapporten van belangrijke statistieken. Gebruikers kunnen enkele regels instellen om het gemakkelijker te maken voor vertegenwoordigers die specifieke soorten vragen en problemen afhandelen.
Verbeter uw contactcentrum met ticketsoftware
Naast de hierboven genoemde functionaliteiten kan contactcenter software nog verder worden verbeterd met de integratie van ticketing software. Door ticketing te integreren in de contactcenter oplossing, kunnen bedrijven hun klantensupport operaties stroomlijnen en een meer gepersonaliseerde klantbeleving bieden. Met de ticketing tool kunnen klantcontacten van verschillende kanalen automatisch worden omgezet in tickets, zodat elke binnenkomende vraag op de juiste manier wordt bijgehouden en toegewezen aan de juiste afdeling of klantenservicemedewerker.
Als u op zoek bent naar contactcentrumsoftware en een betrouwbaar ticketingtool, alles in één, zoek dan niet verder! LiveAgent is een veelzijdige oplossing die niet alleen eersteklas contactcentrumsoftware biedt, maar ook fungeert als een van de beste beschikbare ticketingtools. Ervaar de voordelen van beide met LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Wat is contactcentersoftware?
Contactcentersoftware is een technologisch hulpmiddel dat de effectiviteit en efficiëntie van het klantenserviceteam verhoogt. Dankzij het gebruik van dergelijke software is het contact tussen de klant en de klantenservicemedewerker eenvoudiger en efficiënter.
Levert LiveAgent contactcentersoftware?
LiveAgent is in de eerste plaats software voor contactcentra. Het biedt contactcenteroplossingen voor meerdere kanalen voor helpdesks, met functies zoals ondersteuning voor telefoongesprekken, mailboxen, chats en sociale media. Deze uitgebreide software maakt een beter contact met de klant mogelijk, waardoor een naadloze klantenservice-ervaring wordt gegarandeerd.
Wat zijn de onmisbare software voor contactcentra?
Een goede software voor het klantenservicecentrum moet een automatische oproepverdeler hebben. Dankzij deze functionaliteit vindt de klant snel de juiste makelaar. De tweede belangrijke functie is IVR op meerdere niveaus waarmee bellers eenvoudig de sectie kunnen selecteren waarmee ze contact willen opnemen. Een handige functie is om clients naar agenten te leiden op basis van hun vaardigheden en aangepaste verbindingswachtrijen te maken waarmee ze verbinding kunnen maken met de juiste agenten. Een onbetwistbaar voordeel van de software van het klantenservicecentrum is de mogelijkheid tot synchronisatie met CRM en andere zakelijke tools.
Als je meer wilt weten over hoe je je klantenservice kunt verbeteren, is het de moeite waard om te kijken naar onze live chat. Met live chat kun je direct en efficiënt communiceren met je klanten, wat hun tevredenheid en loyaliteit kan verhogen. Daarnaast kun je met onze sociale media integraties je klantenservice uitbreiden naar populaire platformen zoals Facebook en Twitter. Dit zorgt ervoor dat je altijd bereikbaar bent, ongeacht waar je klanten zich bevinden.