Wat zijn chat-apps?
Met de chat-app kunt u communiceren met uw klanten in webchatrooms. Hiermee kunt u berichten verzenden en ontvangen. Chat-apps maken het gemakkelijker, eenvoudiger en sneller om met iedereen in contact te komen en het is ook gemakkelijk te gebruiken. Er zijn veel soorten chat-apps en elke app heeft zijn eigen formaat, ontwerp en functies. Een goed voorbeeld hiervan is de berichten-app Viber-tekst.
LiveAgent biedt u een geweldige tool – live chat. Chat in realtime met uw klanten!
Frequently Asked Questions
Wat zijn chat-apps?
Met chattoepassingen kunt u in contact blijven met andere mensen die de toepassing mogelijk zelfs aan de andere kant van de wereld gebruiken. In de klantenservice zijn dergelijke toepassingen een van de belangrijkste communicatiekanalen.
Hoe werkt een chat-app?
Chat-applicaties draaien meestal op gecentraliseerde netwerken die worden bediend door platformoperatorservers in tegenstelling tot peer-to-peer-protocollen zoals XMPP. Hierdoor kunnen twee mensen in realtime met elkaar praten.
Zijn er gratis chat-apps?
Natuurlijk. We hebben veel gratis chat-apps op de markt. Ze worden zowel in het dagelijks gebruik als bijvoorbeeld bij de klantenservice gebruikt. Een voorbeeld van zo'n applicatie is Messenger, waarvan de werking kan worden gesynchroniseerd met de LiveAgent-software.
Na het lezen van de huidige pagina over chatt-apps, zou je kunnen overwegen om meer te leren over wat chat-apps zijn en hoe ze kunnen helpen bij veelgestelde vragen. Ontdek hoe je jouw klantendienst kunt verbeteren met live chat voor startende bedrijven en KMO's, en welke voordelen dit biedt.
Verken ook de gratis helpdesksjablonen die je kunt gebruiken om jouw klantenservice te stroomlijnen. Of duik dieper in de chatservice, en begrijp hoe dit de communicatie met klanten kan verbeteren.
Overweeg om een chatknop toe te voegen aan je website voor directe interactie met klanten. En ontdek hoe proactieve chatuitnodigingen kunnen bijdragen aan een betere klantbeleving.