Live chatknop is een pictogram ergens op uw website waarmee klanten in realtime met de klantenservice kunnen communiceren. Het stelt uw vertegenwoordigers in staat om snel en effectief vragen van klanten op te lossen. De live chatknop kan de winst, de klantentevredenheid, het klantenbehoud, de vertegenwoordigerstevredenheid en nog veel meer verhogen.
U kunt uw chatknop aanpassen zodat deze beter bij uw pagina en algemene branding past. In LiveAgent kunt u zelfs een knopanimatie voor de chat instellen om meteen de aandacht van uw websitebezoeker vast te houden. Livechat voor websitegebruikers kan er het beste van maken door de chatknop aan te passen.
Als u meer wilt weten over andere functies om uw klantenservice te verbeteren, ga dan naar helpdesksoftware.
Na het lezen van deze pagina over chatknoppen, kun je je kennis verder uitbreiden door meer te leren over de verschillende functies van een chatknop. Dit artikel biedt inzicht in hoe je klanten naar de juiste afdeling kunt leiden en welke soorten chatknoppen er beschikbaar zijn.
Daarnaast is het de moeite waard om te ontdekken hoe je live chatknoppen aan je website kunt toevoegen. Dit stuk bevat stapsgewijze instructies en best practices om je live chatondersteuning effectief in te stellen.
Vergeet ook niet om de chatknop animaties te bekijken. Hier leer je hoe verschillende animaties eruitzien en hoe je ze kunt gebruiken om je chatknop aantrekkelijker te maken voor bezoekers.
Tot slot kan het verkennen van de live chat etiquette je helpen om je klantenservice te verbeteren. Dit artikel biedt waardevolle tips over hoe je beleefd en effectief kunt communiceren met klanten via live chat.