Wat is het bereik van een vertegenwoordigersticket?
Gewoonlijk kan in kleinere bedrijven elke vertegenwoordiger alle informatie zien. In grote bedrijven is er daarentegen veel geheime informatie. Het bereik van vertegenwoordigerstickets helpt om te bepalen welke tickets en informatie vertegenwoordigers kunnen zien. Elke vertegenwoordiger is toegewezen aan een ticketbereik met verschillende toegangen. Sommige vertegenwoordigers kunnen alles zien, andere alleen de informatie die aan hen is toegewezen. Beheerders kunnen bepalen tot welke afdelingen een vertegenwoordiger toegang heeft.
Frequently Asked Questions
Wat is het bereik van een vertegenwoordigersticket?
De omvang van het ticket bepaalt welk ticket een vertegenwoordiger kan zien. Als het bedrijf klein is, ziet de agent meestal alle informatie. Het tegenovergestelde is waar in grote ondernemingen waar sommige informatie nogal vertrouwelijk is. Door de Ticket Coverage Tool te gebruiken, kunt u bepalen welke informatie en tickets uw vertegenwoordigers kunnen zien. Vertegenwoordigers hebben verschillende aanvraagbereiken met verschillende toegangen en dankzij deze functionaliteit kunt u een overzicht krijgen van wat dit bereik is. De beheerder bepaalt tot welke afdelingen de vertegenwoordiger toegang heeft.
Hoe controleer ik het bereik van vertegenwoordigerstickets in LiveAgent?
Het ticketbereik van de vertegenwoordiger kan worden gecontroleerd door de beheerder of de eigenaar (zelfs als ze niet aan een bepaalde afdeling zijn toegevoegd) door naar 'Configuraties' te gaan en vervolgens op 'Afdelingen' te klikken.
Hoe stel ik het bereik van het vertegenwoordigersticket in LiveAgent in?
Om het bereik van agenttickets in te stellen, gaat u naar het tabblad 'Configuratie' en klikt u vervolgens op 'Afdelingen' of direct in het venster 'Vertegenwoordiger bewerken' nadat u op Ticket, Chats, Verbindingen hebt geklikt. Gebruikers met de bevoegdheid 'vertegenwoordigers' kunnen alleen verzoeken bekijken en beantwoorden van de afdeling waaraan ze zijn toegevoegd. Beheerders kunnen de hele afdeling zien, zelfs als ze er niet aan zijn toegevoegd. Zo ook de eigenaren, met dit verschil dat ze ook de mogelijkheid hebben om direct een chat te starten of een afdeling te bellen waar ze niet bij horen.
Wat is de reikwijdte van het ticketsysteem?
Het doel van een ticketsysteem is om een systeem te bieden waarmee een organisatie verzoeken om klantenondersteuning kan volgen en beheren.
Als je meer wilt weten over hoe je ondersteuningstickets kunt beheren, bekijk dan de ondersteuningsticket pagina. Hier leer je over de verschillende soorten tickets en de voordelen van hun gebruik.
Voor een dieper inzicht in hoe je je klantenservice kunt verbeteren, is het lezen over aangepaste vertegenwoordigersfuncties een goede volgende stap. Dit artikel legt uit wat deze functies zijn en hoe ze je organisatie kunnen helpen.
Een andere handige bron is het artikel over antwoordsjabloon voor vertegenwoordigers. Hier ontdek je wat antwoordsjablonen zijn en hoe ze je reactiesnelheid kunnen verbeteren.
Tot slot, als je meer wilt weten over het organiseren van je tickets, dan is het artikel over ticketbeheer zeker de moeite waard. Het biedt inzicht in effectieve ticketmanagementpraktijken om je workflow te verbeteren.
Ontdek wat een ondersteuningsticket is en hoe het uw klantenservice kan verbeteren. Leer over de voordelen, beste praktijken en hoe LiveAgent uw ondersteuning naar een hoger niveau tilt met geavanceerde automatisering en integraties. Verbeter communicatie en efficiëntie met een gecentraliseerde inbox. Bezoek nu!
Het gebruik van vertegenwoordigers
Ontdek wat het gebruik van vertegenwoordigers is. Begrijp de concepten van klantenondersteuning grondig met eenvoudige uitleg van professionals.