Wat zijn bedrijfsregels?
Voorkom ontevredenheid van de klantenvertegenwoordiger door het echt saaie werk te doen. Laat sommige processen automatisch uitvoeren. Stel bedrijfsregels op in uw helpdesk. Regels helpen u om vooraf bepaalde acties in software uit te voeren. Stel voorwaarden op en als ze aan elkaar voldoen, wordt er actie ondernomen. Bedrijfsregels worden vaak gebruikt om een ticket over te dragen, ticketprioriteit te wijzigen, antwoord te sturen, SLA-niveau te wijzigen, tags toe te voegen of te verwijderen en nog veel meer. Ze besparen tijd en brengen veel voordelen met zich mee. Ze helpen vertegenwoordigers geconcentreerd te blijven.
Meer leren over regels in LiveAgent.
Bekijk een video over bedrijfsregels.
Zakelijke regels zijn een reeks voorwaarden die gedefinieerd zijn om bedrijfsprocessen te stroomlijnen en automatiseren. LiveAgent helpdesksoftware maakt gebruik van deze regels om efficiënte klantenservice te garanderen en ervoor te zorgen dat klantvragen op een consistente manier worden behandeld. Met LiveAgent kunnen tickets automatisch worden toegewezen op basis van zakelijke regels, wat zorgt voor snellere reactietijden en verbeterde klanttevredenheid. Zakelijke regels kunnen worden aangepast en gewijzigd om te voldoen aan de specifieke vereisten van de organisatie die gebruik maakt van de helpdesksoftware.
Frequently Asked Questions
Wat zijn bedrijfsregels?
Bedrijfsregels bevatten gedetailleerde instructies voor het uitvoeren van dagelijkse taken. U kunt ook regels maken in het LiveAgent-paneel. Hierdoor hebt u de mogelijkheid tot meer geautomatiseerde activiteiten. Bedrijfsregels worden meestal gebruikt om een ticket te verzenden, tags te verwijderen of toe te voegen en om het SLA-niveau te wijzigen.
Hoe maakt u bedrijfsregels?
Om bedrijfsregels in uw paneel aan te maken, moet u naar 'Configuratie' gaan. Selecteer vervolgens de tabbladen ‘Automatisering’ en ‘Tijdregels’. Dankzij de regels kunt u definiëren wat voor soort tickets naar specifieke afdelingen moeten gaan, welke tags eraan moeten worden gekoppeld en wanneer het systeem tickets als spam moet markeren.
Waarom zijn bedrijfsregels belangrijk?
Bedrijfsregels zijn belangrijk omdat ze werkautomatisering nog meer ondersteunen, zodat agenten geen onnodig werk hoeven te doen en effectiever zijn. Effectieve regels helpen ook om richtlijnen te geven over hoe het werk moet worden uitgevoerd.
Na het lezen van deze pagina over bedrijfsregels, kunt u verder verkennen hoe helpdesk aanvraagformuliersjablonen uw klantenservice kunnen verbeteren. Ontdek de voordelen van sjablonen en hoe ze uw productiviteit kunnen verhogen.
Daarnaast biedt het helpcenter een uitgebreide uitleg over de functionaliteit en voordelen ervan. Het is een geweldige bron voor veelgestelde vragen en tips om uw klantenservice te verbeteren.
Een andere nuttige bron is het dashboard, waar u kunt leren hoe u een dashboard effectief kunt gebruiken om uw klantenserviceteam te beheren. Het biedt ook antwoorden op veelgestelde vragen en suggesties voor betere klantenservice.
Voor degenen die op zoek zijn naar geavanceerde contactopties, bieden de enterprise helpdeskcontacten waardevolle inzichten. Hier vindt u informatie over ondersteuning via verschillende kanalen, zoals e-mail, live chat en callcenters.
De uitleg over de web helpdesk zal u helpen begrijpen wat een web helpdesk is en hoe deze uw klantenservice kan verbeteren. Ontdek veelgestelde vragen en hoe u uw service kunt optimaliseren.
Tot slot, leer meer over online chat en de voordelen ervan voor uw klantenservice. Ontvang antwoorden op veelgestelde vragen en strategieën om uw klantenservice te verbeteren.
Ontdek hoe de opslag en beveiliging van klantinformatie uw klantenservice en bedrijfsgroei kunnen verbeteren. LiveAgent biedt een gebruiksvriendelijke oplossing voor het beheren van klantengegevens, met krachtige functies en integraties. Probeer het nu gratis en verhoog klantentevredenheid en omzet!
Helpdesk software woordenlijst
Ontdek onze uitgebreide woordenlijst voor helpdesksoftware en klantenservice. Begrijp alle terminologie moeiteloos!