Wat is archiveren?
Het is een geweldige tool die helpt bij het opschonen van geheugen en het optimaliseren van helpdesksoftware. Door te archiveren worden de gegevens en informatie overgebracht naar een zelden gebruikte repository. Het is mogelijk om opgeloste of gesloten tickets en emails na een bepaalde tijd te archiveren. De archivering verloopt automatisch. Het helpt ook om actieve en gearchiveerde verzoeken te scheiden. In LiveAgent kunt u ook al uw sociale media communicatie archiveren als Facebook of Twitter communicatie in tickets.
Frequently Asked Questions
Wat betekent archiveren?
Archiveren is het verplaatsen van gegevens naar een andere opslaglocatie voor langdurige opslag. In LiveAgent is het mogelijk om opgeloste of gesloten tickets en emails na een bepaalde tijd te archiveren.
Wat kunt u archiveren?
In LiveAgent kunt u opgeloste of gesloten tickets en een email na een bepaalde tijd archiveren. Daarnaast kunt u alle communicatie op sociale media (bijvoorbeeld op Facebook en Twitter) via rapportages archiveren.
Biedt LiveAgent de functie van archiveren?
LiveAgent heeft een archiefoptie. Hierdoor wordt het geheugen doorlopend opgeschoond en wordt de technische ondersteuningssoftware geoptimaliseerd. Archiveren in LiveAgent gaat automatisch. Je hebt ook de mogelijkheid om actieve en gearchiveerde verzoeken te scheiden.
Na het lezen van de huidige pagina, wilt u misschien verder ontdekken hoe u uw klantenservice kunt verbeteren met onze beste contactcentersoftware voor 2023. Deze software biedt een naadloze service-ervaring en helpt uw bedrijf productiviteit te verbeteren en kosten te verlagen.
Bent u geïnteresseerd in het creëren van een gemeenschap voor uw klanten? Lees dan meer over de forumfunctie van LiveAgent. Het opzetten van een klantenforum kan de klantenbinding vergroten en suggesties voor productverbeteringen opleveren.
Als u op zoek bent naar manieren om op een efficiënte manier te communiceren met uw klanten, bekijk dan onze gratis helpdesksjablonen. Deze sjablonen helpen u om snel en professioneel te reageren op veelvoorkomende vragen.
Voor bedrijven die hun communicatie willen stroomlijnen, zijn onze gratis ticketsjablonen een uitstekende bron. Met deze sjablonen kunt u standaardantwoorden gebruiken om de responstijd te verkorten en de klanttevredenheid te verhogen.
Helpdesk software woordenlijst
Ontdek onze uitgebreide woordenlijst voor helpdesksoftware en klantenservice. Begrijp alle terminologie moeiteloos!