Wat is een aanvrager?
Een aanvrager is een naam die wordt gegeven aan een persoon die via een willekeurig kanaal een helpdeskticket aanmaakt. Hij of zij wordt door de helpdesk vanzelfsprekend tussen andere klanten vermeld.
Alle tickets hebben over het algemeen gegevens over aanvragers naast hun naam. Dit biedt meer context voor de mensen die de tickets in kwestie afhandelen. Het betekent dat de ticketbehandelaars weten of aanvragers in het verleden tickets hebben ingezameld over identieke kwesties, hoe gelukkig ze waren met een van deze eerdere transacties en hoe invloedrijk ze zijn op sociaal gebied enz.
Als je meer wilt weten over de term "aanvrager", kan het nuttig zijn om ons artikel Aanvrager (Uitgelegd) te lezen. Dit artikel biedt een diepere uitleg over wat een aanvrager precies inhoudt en hoe dit relevant kan zijn voor jouw klantenservice.
Ontdek hoe de opslag en beveiliging van klantinformatie uw klantenservice en bedrijfsgroei kunnen verbeteren. LiveAgent biedt een gebruiksvriendelijke oplossing voor het beheren van klantengegevens, met krachtige functies en integraties. Probeer het nu gratis en verhoog klantentevredenheid en omzet!
Ontdek het klantenservicecenter: het centrale punt voor effectieve klantencommunicatie via oproepen, e-mails, live chats en faxen. Vergroot klanttevredenheid met automatische oproepverdeling, opname en data-analyse. Start nu een gratis 14-daagse proefperiode met LiveAgent en verbeter uw klantenservice!