Intercom is een geweldig stuk software dat een zakelijk berichtenplatform biedt. Intercom maakt gebruik van chatbots en live chat en is schaalbaar. Als u echter op zoek bent naar een intercomalternatief, overweeg dan LiveAgent.
Ontdek onze gestroomlijnde algemene inbox met meer dan 179 hulp bureaufuncties en meer dan 40 integraties. Met LiveAgent zult u zien dat geweldige software gepaard gaat met geweldige klantenservice.
Migreren van intercom naar LiveAgent in enkele minuten. We bieden een geassisteerde Intercom-migratie die al uw gegevens van Intercom naar LiveAgent zal importeren. Het is gratis en duurt slechts 5 minuten.
Ontdek hoe LiveAgent zich onderscheidt van andere alternatieven
Verminder de werktijd van uw vertegenwoordiger en los meer vragen van klanten op dankzij onze algemene inbox.
Met meer dan 175 helpdeskfuncties is het bieden van ondersteuning een fluitje van een cent.
Functies | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig.
|
Intercom
|
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
|
LiveAgent biedt ticketing.
|
Intercom biedt ticketing.
|
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
|
LiveAgent biedt Live Chat.
|
Intercom biedt Live Chat.
|
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
|
LiveAgent biedt een callcenter.
|
Intercom biedt geen callcenter.
|
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
|
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
|
Intercom biedt een selfserviceportaal.
|
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
|
Intercom biedt een Facebook-integratie.
|
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
|
Intercom biedt een Twitter-integratie.
|
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
|
Intercom biedt geen Instagram-integratie.
|
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
|
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
|
Intercom biedt geen Viber-integratie.
|
WhatsApp
WhatsApp-integraties met helpdesks stellen gebruikers in staat om alle WhatsApp-berichten binnen een ticketsysteem met meederder kanalen te beantwoorden en ze net als elk ander klantenondersteuningsticket te behandelen.
|
LiveAgent biedt een WhatsApp-integratie.
|
Intercom biedt een WhatsApp-integratie.
|
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
|
LiveAgent biedt een kennisbank.
|
Intercom biedt een kennisbank.
|
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
|
LiveAgent biedt een klantenforum.
|
Intercom biedt een klantenforum.
|
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
|
LiveAgent biedt automatisering en regels.
|
Intercom biedt automatisering en regels.
|
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
|
LiveAgent biedt API-functies.
|
Intercom biedt API-functies.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
|
LiveAgent biedt IVR-functies.
|
Intercom biedt IVR-functies.
|
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
|
LiveAgent biedt videogesprekken.
|
Intercom biedt geen videogesprekken.
|
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
|
Intercom biedt geen onbeperkte geschiedenis.
|
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
|
Intercom biedt onbeperkte websites.
|
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
|
Intercom biedt geen onbeperkte chatknoppen.
|
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
|
Intercom biedt onbeperkte tickets/mails.
|
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
|
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
|
Intercom biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
|
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
Intercom biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
De beste waarde voor uw geld krijgen is cruciaal wanneer u op zoek bent naar geweldige helpdesksoftware. Intercom biedt drie verschillende kernpakketten en extra add-on-functies. LiveAgent biedt 4 scherp geprijsde kernpakketten en aanvullende functies zoals sociale media-integraties. Als u op zoek bent naar een volledig uitgerust intercomalternatief, overweeg dan LiveAgent. We hebben een hybride ticketstroom, uniforme inbox via meerdere kanalen, rapportage- en analysefuncties, automatisering, gamificatie en nog veel meer!
Bekijk gebruik, statistieken, evalueer prestatierapporten en leer van klantentevredenheidsbeoordelingen.
Als u op zoek bent naar een intercomalternatief en snelheid een belangrijke maatstaf voor u is, dan is LiveAgent wellicht wat u zoekt. LiveAgent beschikt over de snelste chatwidget op de markt — hij wordt in slechts 2,5 seconden weergegeven. p>
Onze software is meertalig. LiveAgent is beschikbaar in 43 verschillende taalvertalingen (sommige gedeeltelijk) en ondersteunt taalaanpasbare widgets. Laat vreemde talen geen barrière vormen tussen u en uw klanten. We hebben u gedekt.
LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO’s in 2020. Daarom is het een geweldig alternatief voor Intercom. LiveAgent bespaart u tijd en geld, zodat u zich kunt concentreren op wat belangrijk is: het opbouwen van zinvolle relaties met uw klanten.
Bekijk hoe we het doen ten opzichte van Intercom op basis van klantenrecensies op Capterra
Kijk gerust eens wat andere klanten zeggen over LiveAgent. LiveAgent heeft meer dan 2800 beoordelingen verzameld op verschillende softwaremarktplaatsen zoals Capterra, Trustpilot, GetApp, G2, Software Advice.
Benieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire oplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.
Bied uitstekende klanten service.
Eenvoudige alles-in-één helpdesksoftware. 30 dagen gratis proefperiode, geen creditcard nodig. Verbeter klantenservice met LiveAgent!"
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.