Yootel integration
Partner website
Meer weten
Partner Privacy Policy
Yootel Privacybeleid
Wat is Yootel?
Yootel , uw referentie VoIP-operator is opgericht in 2012 en wijdt zijn diensten aan professionals. Gebruikers blijven constant in contact met hun medewerkers en profiteren van waardevolle voordelen zoals een totale ondersteuning, een zeer goede verbinding en een state-of-the-art apparatuur.
Onze zakelijke telefonie, vast of mobiel, sluit eenvoudig aan op uw bedrijfsapplicaties. Het is zowel eenvoudig in gebruik, aangepast aan alle gebruikssituaties binnen uw organisatie als nuttig voor uw dagelijkse activiteiten.
Yootel geeft u toegang tot veel VoIP-functies die toonaangevend zijn in de markt en we kunnen bijvoorbeeld IP-telefonie voor bedrijven noemen Centrex , Trunk Sip , uniforme communicatie en een beheeroplossing voor contactcentra om de klantenrelaties te verbeteren, naast marketingoplossingen en diensten met een hoge toegevoegde waarde, zoals speciale nummers, spraakontvangst, IVR.
Hoe kunt u het gebruiken?
Als u op zoek bent naar een VoIP-provider om verbinding te maken met uw LiveAgent-callcenter, dan is Yootel een goede keuze. Het callcenter van LiveAgent regelt uw oproepen en tickets, terwijl Yootel de rest doet. Laptop- of smartphonemicrofoons en luidsprekers zijn alles wat je nodig hebt om een beginnend callcenter op te zetten. Mogelijk hebt u andere hardware nodig als u uw gesprekskwaliteit later wilt verbeteren.
Hoe kunt u profiteren van een LiveAgent’s callcenter?
Hoewel sommige mensen de voorkeur geven aan digitale klantervaringen, snakken anderen naar een diepere persoonlijke band met de merken waarmee ze communiceren. Callcentra zijn een geweldige manier om uw klantenrelaties te verbeteren, producten te verkopen, nieuwe klanten en servicegebruikers te werven of algemene klantenservice te bieden.
Met de val van traditionele callcentra en de opkomst van callcentersoftware zoals LiveAgent, is het eenvoudig om dit soort ervaringen voor uw klanten te bieden zonder de bank te breken. Callcentra zijn nu toegankelijk voor alle soorten bedrijven, groot of klein.
Hoe werkt het LiveAgent-callcenter?
LiveAgent maakt het beheren en runnen van een callcenter eenvoudiger voor bedrijven met behulp van de geavanceerde functies. U kunt bijvoorbeeld aangepaste IVR-structuren (Interactive Voice Response) maken, die uw klanten automatisch naar de juiste afdelingen en vertegenwoordigers leiden.
Het beste gedeelte? De IVR-functie van LiveAgent doet al het werk en zorgt voor een probleemloze ervaring voor uw klanten. Het enige wat ze hoeven te doen is naar het IVR-menu te luisteren en op de juiste cijfertoetsen te drukken (zoals 1 voor verkoop) om in contact te komen met de juiste persoon voor de klus.
Heeft uw klant per ongeluk contact opgenomen met de verkeerde afdeling? De oplossing is simpel: gebruik doorverbinden om de klant door te verbinden met een van uw collega’s en bespaar tijd.
Heeft u moeite om te onthouden wat uw klanten hebben gezegd? Geen zorgen, LiveAgent neemt alle inkomende en uitgaande oproepen op en slaat ze op in het systeem. Als u uw geheugen wilt opfrissen, zoekt u gewoon het ticket en luistert u naar de volledige gespreksopname. Oproepopname kan ook worden gebruikt voor het trainen van nieuwe vertegenwoordigers en het tonen van de juiste reacties op klantenoproepen.
Wilt u meer informatie over de functies van ons callcenter? Bekijk onze Call Center-functiepagina met alle informatie over de callcentermogelijkheden van LiveAgent.
Hoe Yootel VoIP te integreren met LiveAgent?
Als u uw LiveAgent-callcenter wilt maken met Yootel als uw VoIP-provider, volg dan deze eenvoudige handleiding.
- Open LiveAgent en ga naar Configuratie > Bel > Cijfers. Klik bovenaan op de oranje knop Maken.
- Selecteer Yootel uit de lijst met VoIP-providers.
- Geef het nummer een naam, selecteer een afdeling, voer uw inloggegevens in en selecteer uw voorkiesnummer. U kunt ook de optie aan- of uitvinken om alle ontvangen en gevoerde telefoongesprekken van dit nummer op te nemen. Als u wilt eindigen, klikt u onderaan op de knop Toevoegen.
Het telefoonnummer staat in LiveAgent en is klaar voor gebruik. Als u wilt, kunt u meer Yootel-telefoonnummers toevoegen of nummers van andere VoIP-providers.
Meer informatie over LiveAgent’s callcentersoftware
Bent u op zoek naar meer informatie over het opzetten en runnen van een callcenter? Als u geïnteresseerd bent, neem dan een kijkje op deLiveAgent academy voor meer informatie over callcentra en andere onderwerpen uit de wereld van klantenondersteuning.
Benieuwd wat LiveAgent nog meer kan doen? Bekijk de onderstaande video om de volledige rondleiding door onze klantenondersteuningssoftware te zien.
Integreer VoIPcloud eenvoudig met LiveAgent voor geavanceerde callcenterfuncties. Profiteer van wereldwijde dekking, Microsoft Teams-ondersteuning en factuurbeheer. Begin met een gratis 14-daagse proefperiode zonder verplichtingen. Perfect voor bedrijven die hun callcenter naar een hoger niveau willen tillen!