uKit integration
- Open uKit-builder en ga naar Widgets> Contact
- Selecteer LiveAgent en sleep de widget naar de website met de linkermuisknop ingedrukt.

- Klik op de live chatknop en klik vervolgens in de linkerzijbalk op Account verbinden.

Waar is de API-sleutel?
- Navigeer in uw LiveAgent-account naar Configuratie> Systeem> API en kopieer uw API-sleutel vanaf hier.

- Als u de standaardknop (kleuren, teksten …) wilt wijzigen, opent u uw LiveAgent-account, navigeert u naar Configuratie> Chat> Chatknoppen en klikt u op de knop om het uiterlijk te bewerken.

Waarom uKit?
Hoe kunt u het gebruiken?
Met de integratie van uKit van LiveAgent kunt u een live chatknop in uw uKit-winkel plaatsen.
Frequently Asked Questions
Hoe kunt u een live chatknop in Ukit integreren?
1. Navigeer naar Ukit's Widgets - Contact - Liveagent 2. Vul de URL en API-sleutel van LiveAgent in 3. Log in op uw LiveAgent-account 4. Pas uw live chat aan in Configuraties - Chat - Chatknop
Wat zijn de voordelen van het gebruik van Ukit?
- kostenvriendelijk - adaptief - eenvoudig te gebruiken - verbluffend ontwerp
Ontdek wat een ondersteuningsticket is en hoe het uw klantenservice kan verbeteren. Leer over de voordelen, beste praktijken en hoe LiveAgent uw ondersteuning naar een hoger niveau tilt met geavanceerde automatisering en integraties. Verbeter communicatie en efficiëntie met een gecentraliseerde inbox. Bezoek nu!
Bied uitstekende klanten service.
Alles-in-één helpdesksoftware met 24/7 support, 30 dagen gratis proef, geen creditcard nodig. Verbeter klantenservice en verhoog omzet!