Toky integration
Wat is Toky?
Toky is een callcenterervice, zakelijk telefoonsysteem en VoIP -provider. Het wordt gebruikt voor het beheren van callcentra.
Hoe kunt u het gebruiken?
Nieuwe oproepen, voicemails en sms-berichten worden niet over het hoofd gezien omdat u hierover op uw LiveAgent-dashboard wordt geïnformeerd. U kunt ook contacten beheren, gesprekken voeren en sms-berichten verzenden.
Voordelen
- Callcenterondersteuning voor uw helpdesk
- Weet alles over oproepen, sms’jes en voicemail zonder van app te wisselen.
- Verstuur teksten vanaf uw dashboard
Als u meer wilt weten over hoe callcentersoftware werkt, bekijk dan de video hieronder.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free O2 Business services integration!
Ontdek de voordelen van een gehost callcenter met LiveAgent. Deze kostenefficiënte, webgebaseerde oplossing biedt verbeterde klanttevredenheid, snellere oplostijden, en grote kostenbesparingen. Profiteer van flexibiliteit en geavanceerde functies zoals IVR-technologie en onbeperkte gespreksopnamen. Start vandaag nog uw gratis account en optimaliseer uw telefonische ondersteuning!