Toky integration
Wat is Toky?
Toky is een callcenterervice, zakelijk telefoonsysteem en VoIP -provider. Het wordt gebruikt voor het beheren van callcentra.
Hoe kunt u het gebruiken?
Nieuwe oproepen, voicemails en sms-berichten worden niet over het hoofd gezien omdat u hierover op uw LiveAgent-dashboard wordt geïnformeerd. U kunt ook contacten beheren, gesprekken voeren en sms-berichten verzenden.
Voordelen
- Callcenterondersteuning voor uw helpdesk
- Weet alles over oproepen, sms’jes en voicemail zonder van app te wisselen.
- Verstuur teksten vanaf uw dashboard
Als u meer wilt weten over hoe callcentersoftware werkt, bekijk dan de video hieronder.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free O2 Business services integration!
Ontdek de krachtige integratie van TelcaVoIP met LiveAgent, een wereldwijde VoIP-provider die internationale nummers op 6 continenten biedt. Geniet van betrouwbare, feature-rijke diensten zonder extra kosten en profiteer van een gratis proefperiode. Integreer moeiteloos en gebruik meerdere apparaten voor een naadloze communicatie-ervaring. Bezoek nu voor meer details!
Ontdek de krachtige integratie van Telnyx met LiveAgent, waarmee u eenvoudig VoIP-diensten kunt koppelen zonder extra kosten. Geniet van wereldwijde carrier-grade services en ongekende controle over communicatie voor uw callcenter. Start vandaag nog uw gratis proefperiode en ervaar verbeterde klantbeleving en betrouwbaarheid!