Toky integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Wat is Toky?
Toky is een callcenterervice, zakelijk telefoonsysteem en VoIP -provider. Het wordt gebruikt voor het beheren van callcentra.
Hoe kunt u het gebruiken?
Nieuwe oproepen, voicemails en sms-berichten worden niet over het hoofd gezien omdat u hierover op uw LiveAgent-dashboard wordt geïnformeerd. U kunt ook contacten beheren, gesprekken voeren en sms-berichten verzenden.
Voordelen
- Callcenterondersteuning voor uw helpdesk
- Weet alles over oproepen, sms’jes en voicemail zonder van app te wisselen.
- Verstuur teksten vanaf uw dashboard
Als u meer wilt weten over hoe callcentersoftware werkt, bekijk dan de video hieronder.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free O2 Business services integration!
Ontdek de krachtige integratie van Telnyx met LiveAgent, waarmee u eenvoudig VoIP-diensten kunt koppelen zonder extra kosten. Geniet van wereldwijde carrier-grade services en ongekende controle over communicatie voor uw callcenter. Start vandaag nog uw gratis proefperiode en ervaar verbeterde klantbeleving en betrouwbaarheid!
Ontdek hoe hallo, uw bedrijf kan versterken met gratis VoIP-integratie in LiveAgent. Verbeter uw klantenservice met geavanceerde functies en handige rapportages. Kies het ideale abonnement voor uw bedrijfsgrootte en ervaar een superieure klantenervaring zonder extra kosten voor LiveAgent-klanten. Bezoek nu voor meer informatie!