TimeCamp integration
Partner website
Partner Privacy Policy
TimeCamp Privacybeleid
Wat is TimeCamp?
TimeCamp is een tijdregistratie-app die uw teams kan volgen‘ projecten, taken, winstgevendheid en productiviteit. TimeCamp begint automatisch met het bijhouden van de tijd wanneer u aan een specifieke taak begint, dus u hoeft zich geen zorgen te maken over het inschakelen van een tijdregistratie. TimeCamp biedt ook rapportage, opties voor het volgen van facturering en eenvoudige facturering.
Hoe kunt u TimeCamp gebruiken?
Profiteer van TimeCamp als u de teamprestaties wilt volgen of hoeveel tijd uw medewerkers besteden aan het helpen van uw klanten. U kunt TimeCamp gratis gaan gebruiken of een kleine vergoeding betalen voor extra functies. TimeCamp heeft meerdere abonnementen, zodat u zich geen zorgen hoeft te maken dat u te veel betaalt voor de functies die u niet gebruikt.
Profiteer van automatische tijdregistratie
Als u het gewoon te druk hebt met het beantwoorden van tickets, telefoontjes of het schrijven van kennisbankartikelen, kunt u automatisch tijdregistratie om uw werkactiviteit op alle platforms op internet bij te houden. Hoe? De automatische tijdregistratie van TimeCamp herkent activiteiten op basis van trefwoorden.
Hoe kunt u profiteren van de TimeCamp-integratie?
- Volg de prestaties van uw team
- Krijg een overzicht van hoeveel tijd u besteedt aan verschillende taken
- Verbeter uw klantenservice helpdesk workflow en heralloceer middelen op basis van de verzamelde gegevens.
Hoe integreer ik TimeCamp?
Om TimeCamp met LiveAgent te gaan gebruiken, hoeft u alleen maar uw TimeCamp-account aan te maken en uw werktijd bij te houden. U kunt ervoor kiezen om uw werktijd bij te houden via de website-app, via een browserextensie (zoals deze voor Google Chrome), of door de app gewoon naar uw computer te downloaden.
- Ga naar de TimeCamp-website en maak uw gratis account aan of log in op uw bestaande account. Het aanmaken van een account duurt slechts een minuut en u hoeft geen kredietkaartgegevens in te voeren om aan de slag te gaan.
Het nieuwe account start automatisch met een gratis proefperiode van 30 dagen van de Pro-versie, die na de 30 dagen terugkeert naar de gratis versie, zodat u de voortgang van uw werktijd niet verliest.
- Creëer een nieuwe tijdregistratie voor uw klantenondersteuningsactiviteiten of voor een specifieke activiteit. Bijvoorbeeld, u kunt het teamproductiviteit apart bijhouden voor sociale media platforms en een andere tijdregistratie voor telefoongesprekken of emails. De keuze is aan u.
- Wanneer u klaar bent, klik gewoon op de knop en begin met het bijhouden van uw activiteitsniveau op specifieke taken. Telkens wanneer u een activiteit afrondt, klikt u op de stopknop om de werktijd bij te houden.
U kunt ook uw statistieken bekijken, zoals afwezigheid en tijd doorgebracht in bepaalde apps op uw computer. TimeCamp kan de prestaties van uw klantenserviceteams verbeteren met alles-in-één monitoringmogelijkheden voor medewerkers. Probeer TimeCamp met LiveAgent om de beste resultaten te behalen met uw klantenserviceteams.
Benieuwd wat u nog meer kunt doen met LiveAgent? Bekijk onze producttourvideo of bekijk onze functiepagina om te zien wat we allemaal te bieden hebben.
Want
Track time, monitor productivity, and gain valuable insights into your team's performance. Streamline your workflow and maximize productivity with LiveAgent's TimeCamp Integration.
Frequently Asked Questions
Wat is TimeCamp?
TimeCamp is een gratis te gebruiken tijdregistratie-app. U kunt het gebruiken om uw tijd handmatig of automatisch bij te houden. Houd afzonderlijke taken bij, tijd niet achter de computer en download statistieken over uw werkdag.
Is TimeCamp gratis te gebruiken met LiveAgent?
Ja, u kunt TimeCamp zonder extra kosten gebruiken met LiveAgent.
Kan ik TimeCamp integreren met LiveAgent?
U kunt TimeCamp met LiveAgent op elke gewenste manier gebruiken zonder het gebruik van een plug-in of software van derden. Begin gewoon uw klantenondersteuningsactiviteiten bij te houden wanneer u aan het werk bent.
Ontdek hoe de MySQL-integratie met LiveAgent uw eCommerce-inventaris eenvoudig beheert en veilig opslaat. Integreer via Zapier en profiteer van soepele klantbeheerfuncties in één interface. Start vandaag nog uw gratis account en ervaar de voordelen van efficiënte databasebeheeroplossingen voor uw online winkel!
Ontdek de krachtige integratie van TelcaVoIP met LiveAgent, een wereldwijde VoIP-provider die internationale nummers op 6 continenten biedt. Geniet van betrouwbare, feature-rijke diensten zonder extra kosten en profiteer van een gratis proefperiode. Integreer moeiteloos en gebruik meerdere apparaten voor een naadloze communicatie-ervaring. Bezoek nu voor meer details!