TelefonBG integration
Partner website
Partner Privacy Policy
TelefonBG Privacybeleid
Wat is TelefonBG
TelefonBG is een VoIP-serviceprovider voor helpdesks. Het biedt bedrijven telefoonnummers, oproepstatistieken en een voicemail met nummers uit meer dan 60 landen. TelefonBG heeft een groot aantal functies, ondersteunde apparaten en tools om het bellen voor u gemakkelijker te maken.
Hoe kunt u het gebruiken?
Het helpt LiveAgent-callcentra om telefonische communicatie in de ticketstream te brengen. U kunt deze service gebruiken met onze belknop om de klanteninteractie via telefoongesprekken te vergroten.
Plaats gewoon de belknop op uw website, stel uw callcentersoftware in met TelefonBG en begin te bellen, oproepen te beantwoorden, feedback te verzamelen en van bellers betalende klanten te maken.
Callcenter is een krachtig hulpmiddel voor uw vertegenwoordigers en een geweldige aanvulling op uw helpdesk, samen met andere kanalen, zoals live chat, email, Facebook of kennisbank.
Voordelen
- Verbeterde feedbackbeheer met oproepen en belknop
- Verhoog uw workflow met één oplossing voor oproepbeheer
- Verbeter de mogelijkheden met de onbeperkte oproepopnamen van LiveAgent
- Verander telefooncommunicatie in tickets
Hoe TelefonBG integreren met LiveAgent?
Er is een systeemeigen integratie beschikbaar voor TelefonBG, dus er zijn geen apps van derden nodig om het proces af te handelen. Open uw dashboard en volg deze integratiegids.
Ga naar Configuratie> Oproep> Nummers Zoek en klik op de oranje knop Creëren in het bovenste gedeelte om een nummer toe te voegen.
Er wordt een nieuw venster geopend met VoIP-providers. Zoek en klik op TelefonBG in de lijst.
U bent klaar. De integratie en het telefoonnummer zijn ingesteld en u kunt ze nu gaan gebruiken.
Bent u nog steeds benieuwd naar onze callcentermogelijkheden? Bekijk de video hieronder.
Frequently Asked Questions
Wat is TelefonBG?
TelefonBG is een Bulgaarse VoIP-serviceprovider met ondersteuning in meer dan 60 landen. Het wordt gebruikt door callcentra om belmogelijkheden te bieden aan verkoopteams, klantenondersteuningsteams of anderen.
Is TelefonBG-integratie met LiveAgent gratis?
U hoeft niet extra te betalen om TelefonBG te integreren met LiveAgent als u het All-Inclusive-abonnement hebt geselecteerd.
Kan ik TelefonBG integreren met LiveAgent?
Ja, dat kan. LiveAgent heeft een systeemeigen integratie beschikbaar in het All-Inclusive-plan voor klanten die TelefonBG als hun VoIP-provider hebben gekozen. Het integratieproces is eenvoudig en duurt slechts enkele minuten. Ga naar de configuratie- en oproepinstellingen van LiveAgent. Maak een nieuw nummer aan en selecteer TelefonBG als uw VoIP-dienst. Klik op Opslaan.
Ontdek VoipTiger, de wereldwijde zakelijke telefonieoplossing met gratis cloud-telefooncentrale. Betaal alleen voor de minuten die je echt gebruikt, zonder roamingkosten. Integreer eenvoudig met LiveAgent callcenter zonder extra kosten. Probeer het nu gratis en verbeter je klantenservice met geavanceerde callcenter software.
Ontdek de voordelen van CallTo365 integratie met LiveAgent: verbeter uw spraakcommunicatie moeiteloos en bespaar op internationale belkosten. Test de gratis 30-daagse proefperiode en ervaar snelle activering en wereldwijde toegang zonder extra kosten. Bezoek onze pagina voor meer informatie en transformeer uw klantenservice vandaag nog!
Ontdek VoIPstudio, de bekroonde VoIP-telefoonservice voor kleine en middelgrote bedrijven. Profiteer van geavanceerde functies zoals schermdeling en videovergaderingen en integreer naadloos met LiveAgent voor een complete klantenservice-oplossing. Start vandaag nog uw gratis proefperiode en ervaar moeiteloos callcenterbeheer!
Ervaar naadloze zakelijke communicatie met AnGoVoIP geïntegreerd in LiveAgent. Geniet van kostenefficiënte, schaalbare telefoniediensten zonder extra kosten. Start vandaag nog uw gratis 30-daagse proefversie en verhoog de productiviteit van uw callcenter met deze robuuste oplossing. Bezoek onze pagina voor meer informatie!