TeleCube integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Wat is TeleCube?
TeleCube is een VoIP-platform dat dekking biedt in meer dan 50 landen. Het kan worden gecategoriseerd als een wereldwijd opererende VoIP-provider. Volgens TeleCube is hun doel om telefoondiensten aan te bieden die gemakkelijk te beheren en tegelijkertijd budgetvriendelijk zijn voor elk bedrijf.
LiveAgent en TeleCube zijn VoIP-partners. Hierdoor kunt u TeleCube gebruiken in LiveAgent en uiteindelijk uw callcenterondersteuning verbeteren, evenals de klantenervaring.
Hoe kunt u TeleCube gebruiken?
Gebruik TeleCube om u een VoIP-service voor uw callcenter te bieden. LiveAgent kan u helpen bij het afhandelen van al uw callcenterbehoeften, zoals het opslaan van uw geschiedenis van klantengesprekken, Interactive Voice Response structuren, en nog veel meer. Bekijk de onderstaande video om de volledige callcentermogelijkheden van LiveAgent te zien of lees onze callcenter functiepagina.
Hoeveel kost het om TeleCube te integreren met LiveAgent?
Wat zijn de voordelen van het gebruik van TeleCube?
- Free VoIP TeleCube integration in LiveAgent
- A large variety of applications and features
- Supports both Polish and worldwide numbers
- Prepaid or subscription-based plans
- Low-cost pricing
Try out LiveAgent for FREE
Take care of your customer calls from one help desk solution. Set up your call center with the free 30-day trial today!
Hoe integreert u TeleCube met LiveAgent?
TeleCube integreren met LiveAgent is een eenvoudig proces. Volg deze installatiehandleiding om erachter te komen hoe u TeleCube kunt instellen of bekijk de video-uitleggids hieronder.
- Create a TeleCube account – it’s free of charge. If you already have it, log in to your account.
- When in your TeleCube account, go to the main panel. Click on Quick Access > Traditional Numbers > Manage numbers.
- At the bottom of the page click on Number Purchased. Edit the Redirect to part and select your SIP account.
- Navigate through the main panel again and go to Quick Access > SIP Accounts (Extensions). Open My SIP Accounts and click on the cogwheel, then go to SIP Settings. You should be on a screen where you have your Login (Auth ID) and Password.
- Open your LiveAgent account and go to Configuration > Call > Call Numbers and click on the orange button to create a new number. Select TeleCube from the list of VoIP providers. Then provide your login, password, and number (in international mode +48). You can also select the department the calls will route to and the option to record calls. Click on Add and you’re done.
Benieuwd wat LiveAgent nog meer kan doen? Bekijk de onderstaande video of kijk op onze pagina met functies om alles te zien.
Take your call center capabilities to the next level with LiveAgent's integration for Telecube.
Combine LiveAgent's robust help desk software with Telecube's advanced telephony features for seamless customer communication.
Frequently Asked Questions
What does VoIP mean?
VoIP stands for Voice over Internet Protocol. This means that you can make and answer calls via the internet and create a virtual call center with just your laptop or phone.
What is TeleCube?
TeleCube is a telecommunication company that provides VoIP numbers for its customers. They provide coverage in over 50 countries and help many call centers create connections for providing support to customers.
How much does TeleCube integration cost in LiveAgent?
There is no VoIP integration fee in LiveAgent. However, TeleCube charges for its services independently.
Ontdek de krachtige integratie van TelcaVoIP met LiveAgent, een wereldwijde VoIP-provider die internationale nummers op 6 continenten biedt. Geniet van betrouwbare, feature-rijke diensten zonder extra kosten en profiteer van een gratis proefperiode. Integreer moeiteloos en gebruik meerdere apparaten voor een naadloze communicatie-ervaring. Bezoek nu voor meer details!
Ontdek de krachtige integratie van Telnyx met LiveAgent, waarmee u eenvoudig VoIP-diensten kunt koppelen zonder extra kosten. Geniet van wereldwijde carrier-grade services en ongekende controle over communicatie voor uw callcenter. Start vandaag nog uw gratis proefperiode en ervaar verbeterde klantbeleving en betrouwbaarheid!