Sipgate integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Sipgate is een toonaangevend Europees telecommunicatiebedrijf dat werd opgericht in 2004. LiveAgent biedt de mogelijkheid om VoIP-nummers te integreren in uw callcenter, en werkt zo samen met Sipgate om een naadloze gebruikerservaring te bieden.
Hoeveel kost de integratie van Sipgate?
Als u uw VoIP-nummer wilt koppelen aan LiveAgent, worden er geen extra kosten in rekening gebracht.
Hoe kunt u Sipgate verbinden met LiveAgent?
De eerste stap is om contact op te nemen met Sipgate. Als u nog geen klant bent van Sipgate, moet u de nodige inloggegevens verkrijgen, zoals een VoIP-nummer. De tweede stap is het verbinden van het Sipgate VoIP-nummer in LiveAgent, wat u kunt doen vanuit uw LiveAgent-account aangezien Sipgate al deel uitmaakt van LiveAgent. Navigeer op basis van de schermafbeelding:
Zoek daarna naar Sipgate en voeg de nodige informatie toe en u kunt direct uw VoIP-nummer gebruiken.
Voordelen van het gebruik van Sipgate VoIP-services:
- kostenefficiënt
- gemakkelijk beheerbaar online
- mogelijkheid om meerdere apparaten te gebruiken
- geleidelijk verbeterde CX
Als u meer wilt weten over hoe callcentersoftware werkt, bekijk dan de onderstaande video.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free Sipgate integration!
Frequently Asked Questions
Wat is CTI in een callcenter?
CTI staat voor Computer Telephony Integration. Deze integratie is voor de klantenservice/service van uw callcenter. Het is meestal een integratie die de productiviteit van uw klantenvertegenwoordigers verhoogt.
Welke software gebruiken callcenters?
Er zijn tegenwoordig genoeg opties op de markt. Maar om de juiste software voor uw bedrijf te kiezen, moet u zaken zoals prijs, functies en dergelijke bepalen. Als u op zoek bent naar een pakketdeal, is LiveAgent een ticketsupportsoftware die onder andere de volgende functies biedt: Callcenter, Live Chat, Email, Sociale Media en Kennisbank. U kunt al uw tickets beheren vanuit één interface. Als u nog niet zeker bent, probeer dan een 30-daagse gratis proefperiode in LiveAgent.
Hoeveel kost het om Sipgate te implementeren?
Er zijn geen extra kosten om Sipgate in LiveAgent te implementeren. U hoeft alleen een abonnement te hebben bij zowel LiveAgent als Sipgate.
Ontdek Sipcall, de innovatieve VoIP-provider uit Zwitserland die sinds 2005 betrouwbare virtuele telefoonsystemen en gecertificeerde SIP-accounts biedt. Perfect geïntegreerd met LiveAgent-callcenters, biedt Sipcall een scala aan functies voor optimale klantenservice. Start eenvoudig uw callcenter met slechts een laptop of smartphone en verbeter klantrelaties met geavanceerde IVR-functies. Bezoek onze pagina voor een probleemloze integratie en profiteer van de uitgebreide callcentermogelijkheden van LiveAgent.
Ontdek hoe de SIPcity-integratie met LiveAgent uw communicatie stroomlijnt zonder extra kosten. Geniet van kostenefficiënte VoIP-oplossingen, snelle activering en verbeterde schaalbaarheid. Start nu uw gratis 30-daagse proefperiode en ervaar de voordelen van geavanceerde communicatiehulpmiddelen. Bezoek ons om uw klantenservice naar een hoger niveau te tillen!