Sinch integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Sinch Privacybeleid
Wat is Sinch?
Sinch is een wereldwijde VoIP-provider die uitgebreide opties voor klantencommunicatie biedt. Het kan wereldwijde spraakoproepen van klanten, data-oproepen en zelfs videogesprekken. Sms’en wordt ook niet weggelaten, u kunt sms-berichten, sms en zelfs Facebook Messenger en Instagram via API.
Met Sinch kunt u kiezen uit verschillende soorten nummers, zoals virtuele lange nummers, shortcodes en gratis nummers. Sinch biedt ook extra geweldige functies, zoals flash-oproepen, spraakverificatie of sms-verificatie. De oplossingen zijn geschikt voor gebruik in verschillende bedrijven – onder meer de gezondheidszorg, financiën, detailhandel, reizen en media.
Hoe kunt u Sinch gebruiken?
Gebruik Sinch als uw VoIP-serviceprovider en zorg voor uw klanten vanuit een uniform ticketsysteem met meerdere kanalen, waar u kunt elk communicatiekanaal volgen. Sinch kan een geweldige aanvulling zijn op uw LiveAgent-callcenter. Gebruik de Rest API-integratie met LiveAgent om alle oproepen die naar uw Sinch-nummer komen, door te schakelen naar het LiveAgent-callcenter.
LiveAgent kan u helpen gesprekken met klanten te beheren en de beste klantenservice te bieden. Ons callcenter is verbonden met andere kanalen, wat betekent dat u alles kunt beheren wat uw klanten u toewerpen en elk verzoek vanaf één enkele plaats kunt volgen.
Het callcenter wordt ook ondersteund door geweldige functies zoals aangepasteIVR-trees, aangepaste chatknoppen, onbeperkte gespreksopnames, of automatisch terugbellen. Bekijk de volledige lijst met callcenterfuncties.
Wat zijn de voordelen van het gebruik van Sinch?
- Gevarieerde en nuttige functies
- Biedt rijke tekstberichten en videogesprekken.
- Bruikbaar in verschillende industrieën.
- Verificatie API-opties
Set up your call center today
Provide great customer support over phone with LiveAgent
Is de LiveAgent-integratie met Sinch gratis?
De integratie met Sinch is inbegrepen in een van onze abonnementen, dus er zijn geen extra kosten. U kunt eenvoudig uw Sinch-nummer verbinden met LiveAgent en beginnen met het beheren van klantenoproepen.
Hoe kan ik Sinch integreren met LiveAgent?
De Sinch-integratie is eenvoudig dankzij een geïntegreerde plug-in. Het enige dat u hoeft te doen, is informatie verstrekken aan LiveAgent. Volg de onderstaande gids om te leren hoe u dit moet doen.
- De volgende stap is om naar uw Sinch-account te gaan en het gedeelte Apps in het linkerdeelvenster te openen. Klik opEen nieuwe app maken. Geef het een naam en geef een korte beschrijving van de app. Als u klaar bent, kunt u de nieuwe app in de lijst met apps zien.
- Klik op de app om deze te configureren en ga naar het gedeelte Spraak en video. Selecteer de terugbel-URL voor SIP-doorschakelingen voer de hostgegevens van de eerste stap in dit formaat in: ” sip:{nummer}@your.asterisk.host “ sterk>.
Wijs het Sinch-nummer toe dat u beschikbaar heeft voor deze app en klik op Update Voice & Video-instellingen. Als u nog geen Sinch-nummer hebt, is er een optie om er een te huren.
- Maak nu een tweede app en geef deze een naam. Gebruik de Sleutel en Geheim van deze app voor SIP-authenticatie in LiveAgent. U hebt ook uw Sinch gebruikersnaam en wachtwoord nodig voor de volgende stappen.
- Open LiveAgent en ga naar Configuratie > Bel > Nummers. Klik op de oranje knop om een nieuw nummer Maak aan te maken. Zoek en selecteer Sinch in het nieuwe venster in de lijst met VoIP-providers.
- De laatste stap is het configureren van de integratie. Geef uw Sinch-gebruikersnaam, wachtwoord en telefoon nummer op, evenals de sleutel en geheim van de tweede stap. U kunt ook de afdeling selecteren waarnaar de oproepen worden doorgestuurd, het nummer een naam geven en een prefix opgeven. Wanneer u klaar bent, klikt u op Toevoegen en uw Sinch-nummer wordt gekoppeld aan LiveAgent
U hebt Sinch succesvol geïntegreerd met LiveAgent. Kijk gerust rond op onze pagina met oproepfuncties om te zien hoe u het LiveAgent-callcenter kunt gebruiken. Bekijk zeker onze Academy-pagina voor tips & trucs met betrekking tot telefonische ondersteuning.
Elevate your customer service game with the LiveAgent and Sinch integration.
Engage with customers across various channels, including SMS, voice calls, and video calls, all within the LiveAgent platform.
Frequently Asked Questions
Hoeveel kost Sinch?
De Sinch-integratie met LiveAgent is inbegrepen in een van de abonnementen, dus er zijn geen extra betalingen en u kunt het vrij gebruiken.
Wat is Sinch?
Sinch is een VoIP-provider met wereldwijde spraakoproepen, data-oproepen en zelfs video-oproepen. Ze leveren wereldwijd diensten.
Hoe kan ik Sinch gebruiken met LiveAgent?
Gebruik het om uw Sinch-nummer aan LiveAgent te koppelen en uw klantencallcenter in te stellen.
Ontdek Sipcall, de innovatieve VoIP-provider uit Zwitserland die sinds 2005 betrouwbare virtuele telefoonsystemen en gecertificeerde SIP-accounts biedt. Perfect geïntegreerd met LiveAgent-callcenters, biedt Sipcall een scala aan functies voor optimale klantenservice. Start eenvoudig uw callcenter met slechts een laptop of smartphone en verbeter klantrelaties met geavanceerde IVR-functies. Bezoek onze pagina voor een probleemloze integratie en profiteer van de uitgebreide callcentermogelijkheden van LiveAgent.
Ontdek hoe ConvergeHub, een betaalbare CRM-oplossing, uw verkoopprocessen kan verbeteren door leads en klantgegevens efficiënt te beheren. Integreer moeiteloos met LiveAgent via Zapier en verhoog uw efficiëntie met geautomatiseerde acties en klanteninzichten. Ideaal voor bedrijven die hun klantrelaties willen optimaliseren. Probeer nu gratis!