ShipStation integration
Partner Privacy Policy
ShipStation Privacybeleid
Wat is ShipStation?
ShipStation is software voor het verzenden van producten via meerdere kanalen voor online retailers. Het bevat functies en tools zoals bulkverzending, korting op verzendtarieven, klantenbeheer en aangepaste branding. Beheer eenvoudig de verzending van uw online winkels.
Hoe kunt u het gebruiken?
Gebruik de integratie van ShipStation om nieuws en updates over uw klanten, verzonden artikelen en bestellingen te volgen. U kunt het ook gebruiken om bestellingen te maken, gesprekken te voeren en klanten te beheren. U kunt integraties naar keuze creëren en verschillende delen van de twee apps verbinden. Het is een kwestie van minuten.
Voordelen
- Helpt u bij het beheren van uw bestellingen en verzendingen
- Houdt nieuwe klanten bij
- Beheer van klanten en zendingen
- Niet meer schakelen tussen apps
- Verhoogde workflow
Hoe integreert u ShipStation met LiveAgent via Zapier
Met Zapier kunt u integraties tussen twee apps maken en deze met elkaar verbinden. Het proces duurt slechts een paar minuten. Het enige wat u hoeft te doen is een applicatie te kiezen en LiveAgent ermee te verbinden. Je hebt een Zapier-account nodig. Als u er geen heeft, kunt u deze via deze link maken met uw emailadres. Wanneer u bent ingelogd, gaat u naar de LiveAgent + ShipStation-integratiepagina een>.

Blader op de pagina naar beneden totdat u het gedeelte Connect LiveAgent + ShipStation in minuten ziet. Hier kunt u uw trigger en een actie kiezen. Een trigger in de ene applicatie activeert de actie in de tweede.
Als voorbeeld voor deze handleiding laten we u een ShipStation-trigger Nieuwe bestelling en LiveAgent-actie Gespreak creëren zien. U kunt verschillende integratie-instellingen kiezen. Als u klaar bent met selecteren, gaat u verder door op de blauwe knop te klikken.

In deze sectie moet u de trigger configureren. Begin door in te loggen op uw ShipStation-account. U moet toegang verlenen tot een aantal van uw gegevens.


We raden u aan om de trigger te testen om te zien of deze werkt. Als u klaar bent, gaat u verder met het proces.

Nu is het tijd om de LiveAgent-actie in te stellen. U moet inloggen op uw LiveAgent-account en toegang verlenen tot het verwerken van uw gegevens. Vervolgens moet u de actiedetails instellen. In ons geval moeten we het bericht specificeren dat wordt verzonden nadat ShipStation een nieuwe bestelling heeft ontvangen.

Dat is het. De laatste stap is om de trigger te testen en te kijken of deze werkt.

Nu kunt u het uitproberen. Ga naar uw ShipStation-account en maak een nieuwe bestelling aan in het gedeelte bestellingen.

Controleer de inbox van uw LiveAgent-ticketsysteem. U kunt een bericht van ShipStation zien dat u informeert over een nieuwe bestelling.

Voel u vrij om meer integraties voor andere doeleinden te maken en uw online winkels efficiënter te maken.
Ontdek hoe e-mail doorsturen uw klantenservice kan verbeteren en uw communicatie stroomlijnt. LiveAgent biedt geautomatiseerde e-mail doorstuurmogelijkheden, essentieel voor bedrijven met meerdere e-mailaccounts. Begin vandaag nog met een gratis proefperiode en ervaar moeiteloze klantenondersteuning!
Ontdek wat een ondersteuningsticket is en hoe het uw klantenservice kan verbeteren. Leer over de voordelen, beste praktijken en hoe LiveAgent uw ondersteuning naar een hoger niveau tilt met geavanceerde automatisering en integraties. Verbeter communicatie en efficiëntie met een gecentraliseerde inbox. Bezoek nu!
Bied uitstekende klanten service.
Eenvoudige alles-in-één helpdesksoftware. 30 dagen gratis proefperiode, geen creditcard nodig. Verbeter klantenservice met LiveAgent!"