SendMyCall integration
Partner Privacy Policy
SendMyCall Privacybeleid
Wat is SendMyCall?
SendMyCall is een zakelijk telefoonsysteem en VoIP-provider. Hun diensten omvatten virtuele nummers, een PBX-telefoonsysteem voor bedrijven, gratis nummers en oproepbeheer .
Hoe kunt u SendMyCall gebruiken?
Het ticketsysteem van LiveAgent verwerkt ook klantenoproepen. Dankzij deze functie kunt u eenvoudig uw callcenter instellen en oproepen beantwoorden. SendMyCall kan worden geselecteerd als VoIP-provider voor uw LiveAgent-callcenter.
Los elk telefonisch verzoek op met LiveAgent en begin met het bieden van geweldige klantenondersteuning. Onze callcenterfuncties zorgen ervoor dat uw klantenbeheer soepel verloopt. Profiteer van videogesprekken, IVR-structuren, aangepaste oproepknoppen, en nog veel meer.
Wat zijn de voordelen van het gebruik van SendMyCall?
- Betaalbare en flexibele abonnementen
- Biedt gratis telefoonnummers aan.
- Wereldwijde dekking
Start providing better phone support
Get the job done with LiveAgent call center and provide amazing customer experience for everyone
Hoeveel kost het om SendMyCall te integreren met LiveAgent?
De SendMyCall integratie voor LiveAgent is inbegrepen in een van de abonnementen, dus er zijn geen extra kosten ervoor. Verbind eenvoudig uw SendMyCall-nummer, stel uw callcenter in en begin met het plaatsen en beantwoorden van klantenoproepen.
Hoe integreer ik SendMyCall met LiveAgent?
Het integratieproces is eenvoudig en duurt slechts enkele minuten. Het is niet nodig om plug-ins te activeren of te vertrouwen op services van derden om de integratie van SendMyCall met LiveAgent te voltooien. Volg de onderstaande stappen om te leren hoe u het integratieproces voltooit.
- Ga eerst naar de SendMyCall-website en koop uw nieuwe virtuele nummer. U kunt dit doen door op de knop Nu kopen in de rechterbovenhoek van hun startpagina te klikken.

- Selecteer in dit gedeelte een land en gebied waar u het nummer wilt baseren. Selecteer VoIP in het gedeelte Doorschakelbestemming selecteren en voer vervolgens Host en Details in. Als u klaar bent, klikt u op Doorgaan.

- U moet zich registreren voordat u kunt betalen. Zodra u het registratieproces hebt voltooid, zorg ervoor dat u gebruikersnaam, wachtwoord en virtueel nummer klaar zijn voor de volgende stappen.

- Open nu LiveAgent en ga naar Configuratie > Bel > Nummers. Klik bovenaan op de oranje knop Maken en selecteer SendMyCall in de lijst met VoIP-providers.

- Geef uw gegevens op, zoals gebruikersnaam, wachtwoord en uw SendMyCall-telefoonnummer. U moet ook de respectievelijke afdeling selecteren, het voorvoegsel, de host, de optie om oproepen op te nemen en het nummer noemen. Als u klaar bent, klikt u op Opslaan.

U heeft uw SendMyCall-nummer succesvol toegevoegd aan het LiveAgent-callcenter. U kunt het nu gebruiken om klantenoproepen te plaatsen en te beantwoorden. Wilt u meer weten over het bieden van telefonische klantenservice? Bekijk onze Academie-artikels voor nieuwe tips en trucs.
Looking to enhance your customer service experience?
Improve response times, streamline communication, and provide exceptional customer service with LiveAgent's SendMyCall integration.
Frequently Asked Questions
Wat is SendMyCall?
SendMyCall is een bedrijf dat virtuele telefoonnummers, PBX-systemen voor kantoren en gratis nummers levert. Hun prijzen zijn flexibel en u kunt kiezen uit vele landen en gebieden over de hele wereld.
Werkt SendMyCall met LiveAgent?
Ja, SendMyCall is een van de VoIP-providers die door LiveAgent wordt ondersteund. U kunt uw virtuele SendMyCall-nummers toevoegen aan het callcenter van LiveAgent en beginnen met het plaatsen en beantwoorden van klantenoproepen.
Hoe kan ik SendMyCall integreren met LiveAgent?
Ontvang uw SendMyCall-telefoonnummer. >Ga naar de configuratie van LiveAgent > Bel > Nummers. Maak een nieuw nummer aan en selecteer SendMyCall. Voeg uw gebruikersnaam, wachtwoord en andere gegevens toe en klik op Opslaan.