Sendmail integration
Partner website
Wat is Sendmail?
Sendmail is een voorziening voor het routeren van email via internet voor algemene doeleinden. Het is een gratis en open-source softwareproject dat bekendheid heeft gekregen als zowel gratis als closed-source software. Het ondersteunt een groot aantal emailoverdracht- en bezorgmethoden. Het ondersteunt Simple Mail Transfer Protocol.
Met veilige emails zoals Sendmail kunt u vrij blijven van veelvoorkomende e-mailvirussen, ongewenste emails of vervelende emails van spammersof oplichters. Dit is vooral belangrijk voor drukke helpdesks die het zich niet kunnen veroorloven tijd te verspillen aan ongevraagde communicatie.
Hoe kunt u Sendmail gebruiken?
Sendmail kan worden gebruikt als een speciale klantenondersteuning email voor mensen die het gebruik van een interne emailserver nodig hebben . Hierdoor hebben gebruikers meer flexibiliteit als het gaat om de emailconfiguratie en wordt de emailcommunicatie ook beter beveiligd.
Sendmail kan ook eenvoudig geïntegreerd worden met de LiveAgent-helpdesk als uw speciale e-mailadres voor klantenondersteuning. Het afhandelen van klantenondersteuning via een emailclient kan wonderen doen voor kleine bedrijven, maar het proces kan chaotisch worden als je met een groot aantal klanten te maken hebt. Door Sendmail te verbinden met LiveAgent kan uw helpdesk profiteren van vele handige functies en kunt u uw workflow verbeteren.
Het LiveAgent-ticketingsysteem ondersteunt vele functies, zoals de universele inbox die alle communicatie uit uw emails verzamelt, livechat, callcenter, klantenportaal, of sociale media – Facebook, Twitter, Instagram, WhatsApp en Viber. Stel regels in, filters, of voeg tags toe om uw werk te ordenen, of verdeel vertegenwoordigers in afdelingen verantwoordelijk voor verschillende soorten problemen.
U kunt ook kantooruren instellen, vooraf gedefinieerde antwoorden op veelgestelde vragen en gebruik deze als snelle antwoorden, of profiteer van gamificatiefuncties om uw agenten aan te moedigen de beste te worden. Er zijn nog tal van andere functies die kunnen worden gebruikt met LiveAgent. bekijk ze eens op onze functiepagina.
Wat zijn de voordelen van Sendmail integratie?
- Open source
- Monitoring tools
- Externe administratie
Improve your customer support with LiveAgent
Integrate your email with the LiveAgent ticketing system and provide better and faster support
Hoe Sendmail integreren met LiveAgent?
Het enige dat u hoeft te doen om het integratie proces te voltooien, is uw Sendmail verbinden met het LiveAgent ticketingsysteem. Het hele proces duurt slechts een paar minuten. Volg de onderstaande gids om te zien hoe u dit moet doen.
- Moet u Sendmail eerst instellen? Ga naar hun website en stel deze in. De site biedt een FTP-downloadlink en meer informatie over de functies en beveiliging van Sendmail. U moet IMAP/POP3 configureren om door te gaan. Zodra u dit hebt gedaan, gaat u naar de volgende stap.
- Open nu uw LiveAgent-account en ga naar Configuratie > Email > Emailaccounts en klik op de knop Aanmaken om uw Sendmail emailaccount toe te voegen. Klik op Anders in het volgende gedeelte en selecteer IMAP/POP3 in het volgende gedeelte.
- De volgende stap is het invoeren van uw gegevens (emailadres, gebruikersnaam, wachtwoord) en het selecteren van het type, de server en de poort van de ophaalactie. Bovendien moet u een authenticatiemethode selecteren en de afdeling selecteren die de tickets afhandelt die afkomstig zijn van dat emailadres. Nadat u klaar bent, klikt u onderaan op Opslaan.
Dat is alles: uw Sendmail is geïntegreerd met het LiveAgent ticketsysteem. Keer terug naar deze handleiding voor het geval u meer emailaccounts moet toevoegen. Nu uw email is ingesteld en gereed, kunt u gerust door de LiveAgent-pagina’s bladeren. Er is de Academie, waar u veel kunt leren over klantenondersteuning, of een pagina met functies waar u meer kunt leren over onze productkenmerken.
Efficiently manage your email communication
Handle incoming and outgoing emails seamlessly, manage email queues effectively, and provide prompt responses to customer inquiries with LiveAgent's Sendmail integration.
Frequently Asked Questions
Wat is Sendmail?
Sendmail is een voorziening voor het routeren van email via internet voor algemene doeleinden. De software is zowel als vrije software als als closed-source software beroemd geworden. De service ondersteunt een breed scala aan methoden voor het overbrengen en bezorgen van post.
Hoe kunt u Sendmail gebruiken?
In kleine bedrijven kan het afhandelen van klantenservice via email een fluitje van een cent zijn, maar het afhandelen van grote aantallen klanten kan problematisch zijn. U kunt profiteren van vele handige functies en uw workflow verbeteren door Sendmail en LiveAgent te koppelen.
Wat zijn de voordelen van Sendmail integratie?
Open source Bewakingstools Beheer op afstand
Hoe Sendmail integreren met LiveAgent?
Ga naar de configuratie van LiveAgent & Email & Emailaccounts Klik op Maak & Overig & IMAP/POP3 Geef uw gegevens op en klik op Opslaan
Integreer Gmail moeiteloos met LiveAgent om al uw klantvragen vanuit één interface te beheren. Verbeter uw klantenservice met deze gratis integratie en beheer meerdere Gmail-accounts eenvoudig. Ontdek hoe u binnen enkele minuten kunt starten zonder codeerkennis. Verhoog uw efficiëntie en klanttevredenheid met deze krachtige tool!
Kennisbank: sjablonen voor integratieverzoeken
Leer hoe u beknopte en informatieve sjablonen voor integratieverzoeken voor de kennisbank maakt die u alle informatie geven die u nodig hebt.