Peoplefone integration
Partner website
Wat is Peoplefone ?
De VoIP-provider peoplefone, opgericht in 2005 in Zwitserland, is nu actief in zes andere landen: Duitsland, Oostenrijk, Frankrijk, Polen, Slowakije en Litouwen. Onze diensten worden gebruikt door meer dan 200.000 zakelijke klanten. Om hen de best mogelijke ondersteuning te bieden, werken we samen met een netwerk van 2.000 installatiepartners in heel Europa.
Ons systeemplatform is in eigen beheer gecreëerd en wordt continu doorontwikkeld en geoptimaliseerd. Hierdoor kunnen wij onze klanten kwaliteit, stabiliteit en nieuwe communicatieoplossingen bieden tegen een goede prijs-kwaliteitverhouding. Of het nu onze SIP-TRUNK-aanbieding is, die is gecertificeerd door de meeste fabrikanten van telefoonsystemen, MICROSOFT TEAMS Direct Routing of onze virtuele PBX peoplefone HOSTED – elke klant vindt bij ons een oplossing op maat.
In de Bilanz Telekom Rating heeft peoplefone sinds 2013 topposities behaald als VoIP-provider voor een vast netwerk voor Zwitserse bedrijven – waaronder vijf keer de eerste plaats.
Meer informatie op: https://www.peoplefone.com
Hoe kunt u het gebruiken?
Als u op zoek bent naar een VoIP-provider om verbinding te maken met uw LiveAgent-callcenter, is Peoplefone een geweldige keuze. Het callcenter van LiveAgent zal uw oproepen en tickets afhandelen, terwijl Peoplefone de rest zal verzorgen. Laptop- of smartphone-microfoons en -luidsprekers zijn alles wat u nodig heeft om een startend callcenter op te zetten. Als u later uw oproepkwaliteit wilt verbeteren, heeft u mogelijk andere hardware nodig.
Hoe kunt u profiteren van LiveAgent’s callcenter?
Hoewel sommige mensen de voorkeur geven aan digitale klantenervaringen, snakken anderen naar een diepere persoonlijke band met de merken waarmee ze communiceren. Callcentra zijn een geweldige manier om uw klantenrelaties te verbeteren, producten te verkopen, nieuwe klanten te werven en gebruikers te bedienen, of algemene klantenservice te bieden.
Met de val van traditionele callcentra en de opkomst van callcentersoftware zoals LiveAgent, is het gemakkelijk om dit soort ervaringen aan uw klanten te bieden zonder de bank te breken. Callcentra zijn nu toegankelijk voor alle soorten bedrijven, groot of klein.
Hoe werkt het LiveAgent-callcenter?
LiveAgent maakt het beheren en runnen van een callcenter eenvoudiger voor bedrijven met behulp van de geavanceerde functies. U kunt bijvoorbeeld aangepaste IVR-structuren (Interactive Voice Response) maken, die uw klanten automatisch naar de juiste afdelingen en vertegenwoordigers leiden.
Het beste gedeelte? De IVR-functie van LiveAgent doet al het werk en zorgt voor een probleemloze ervaring voor uw klanten. Het enige wat ze hoeven te doen is naar het IVR-menu te luisteren en op de juiste cijfertoetsen te drukken (zoals 1 voor verkoop) om in contact te komen met de juiste persoon voor de klus.
Heeft uw klant per ongeluk verbinding gemaakt met de verkeerde afdeling? De oplossing is simpel: gebruik doorverbinden van oproepen om de klant naar een van uw collega’s te door te schakelen en bespaar tijd.
Heeft u moeite om te onthouden wat uw klanten hebben gezegd? Geen zorgen, LiveAgent neemt alle inkomende en uitgaande oproepen op en slaat ze op in het systeem. Als u uw geheugen wilt opfrissen, zoekt u gewoon het ticket en luistert u naar de volledige gespreksopname. Oproepopname kan ook worden gebruikt voor het trainen van nieuwe vertegenwoordigers en het tonen van de juiste reacties op klantenoproepen.
Wilt u meer informatie over de mogelijkheden van ons callcenter? Bekijk onze pagina met callcenterfuncties met alle informatie over de callcentermogelijkheden van LiveAgent.
Hoe Peoplefone VoIP te integreren met LiveAgent?
Als u uw LiveAgent-callcenter wilt maken met Peoplefone als uw VoIP-provider, volgt u deze eenvoudige handleiding.
- Open LiveAgent en ga naar Configuratie > Bel > Cijfers. Klik bovenaan op de oranje knop Maken.
- Selecteer Peoplefone uit de lijst met VoIP-providers.
- Geef het nummer een naam, selecteer een afdeling, voer uw inloggegevens in en selecteer uw uitbelnummer. U kunt ook de optie aan- of uitvinken om alle telefoonoproepen op te nemen die u vanaf dit nummer ontvangt en maakt. Als u wilt voltooien, klikt u onderaan op de knop Toevoegen.
Het telefoonnummer staat in LiveAgent en is klaar voor gebruik. Als u wilt, kunt u meer Peoplefone-telefoonnummers toevoegen of nummers van andere VoIP-providers.
Meer informatie over LiveAgent’s callcentersoftware
Bent u op zoek naar meer informatie over het opzetten en runnen van een callcenter? Als u geïnteresseerd bent, kijk dan eens naar deLiveAgent academy voor meer informatie over callcenters en andere onderwerpen uit de wereld van klantenondersteuning.
Benieuwd wat LiveAgent nog meer kan doen? Bekijk de onderstaande video om de volledige rondleiding door onze klantenondersteuningssoftware te zien.
Frequently Asked Questions
Wat is Peoplefone?
Peoplefone is een VoIP-provider die actief is in Zwitserland, Duitsland, Oostenrijk, Frankrijk, Polen, Slowakije en Litouwen. Het wordt gebruikt door meer dan 200.000 zakelijke klanten. Het bedrijf werkt samen met een netwerk van 2000 installatiepartners in Europa om de best mogelijke service voor hun klanten te garanderen.
Hoe kunt u Peoplefone gebruiken?
U kunt Peoplefone gebruiken als uw belangrijkste VoIP-provider in een LiveAgent callcentersoftware. Peoplfone kan u helpen verbinding te maken via inkomende en uitgaande gesprekken. U hoeft geen dure apparatuur te gebruiken, u hebt alleen de luidsprekers en microfoon van uw laptop nodig.
Hoe Peoplefone integreren met LiveAgent?
Alles wat u in LiveAgent hoeft te doen, is naar Configuratie > Bel > Cijfers en klik op de knop Maken. Selecteer vervolgens Peoplefone uit de lijst met VoIP-providers en verbind uw nummer.
Ontdek de kracht van Linphone-integratie met LiveAgent! Linphone is een gratis softphone-app voor Windows, Mac en Linux met uitstekende bel- en berichtmogelijkheden. Gemakkelijk te integreren met LiveAgent callcenters voor verbeterde klantenservice. Probeer het gratis en ervaar naadloze communicatie zonder extra kosten!