Nicereply integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Nicereply Privacybeleid
Volg de onderstaande integratiegids om Nicereply met LiveAgent te integreren.
- Zorg ervoor dat u beheerdersrechten heeft voor zowel LiveAgent- als Nicereply-accounts
- Volledige integratiehandleiding hier: https:// support.nicereply.com/article/99-aan de slag-met-liveagent-integratie
Meet klantentevredenheid
Meet de klantentevredenheid met Nicereply – CSAT-enquêtetool gebouwd voor LiveAgent. Bevraag uw klanten rechtstreeks vanuit LiveAgent. Bekijk klantentevredenheidsgegevens die naar LiveAgent-tickets worden gepusht zonder de app ooit te hoeven verlaten.
Als u vragen hebt over Nicereply voor LiveAgent, stel ze dan aan contact@nicereply.com.
- ✓ No setup fee
- ✓ Customer service 24/7
- ✓ No credit card required
- ✓ Cancel any time
Hoe werkt het?
Meet de klantentevredenheid via een enquête onderaan elke email. U kunt ook een enquête starten in uw online live chatsoftware na het beëindigen van een gesprek of na het oplossen van een ticket. Kies uit het meten van Klanttevredenheid, Net Promoter Score, of Customer Effort Score. Reacties worden teruggestuurd naar LiveAgent als opmerkingen en aangepaste veldwaarden.
Belangrijkste kenmerken:
- Meet statistieken die er toe doen. Kies uit CSAT, NPS en CES. Mix en match indien nodig.
- Pas het uiterlijk van uw enquêtes aan. Verander het kleurenschema, voeg een logo toe, stel aanvullende vragen.
- Kies een beoordelingsschaal die bij u past – sterren, smileygezichten, duimen – u beslist.
- Bepaal wanneer u uw klanten wilt ondervragen. Na elke interactie? Zodra het ticket is opgelost? Hoe snel? Direct, na een uur of de dag erna? Het is allemaal aan jou.
- Bekijk de prestaties van verschillende agenten, teams en afdelingen.
- Ga verder voor meer inzichten met analyses met scoreborden, histogrammen, trendgrafieken en meer.
- Bekijk alle feedback met betrekking tot een ticket rechtstreeks in LiveAgent.
- Betaal niet voor onbeantwoorde enquêtes. U betaalt alleen voor echte resultaten: enquêtereacties. Nicereply wordt vertrouwd door honderden bedrijven:
Meer informatie over het integreren van LiveAgent met Nicereply. Start een gratis proefperiode van 30 dagen.
Frequently Asked Questions
Wat is NiceReply?
NiceReply is een klantenbeheerplatform dat u helpt de klantentevredenheid, de Net Promoter Score en de Customer Effort Score van uw bedrijf te meten door feedback te verzamelen.
Hoe kan u NiceReply integreren met LiveAgent?
De eerste stap is om een account te hebben bij zowel NiceReply als LiveAgent. De tweede stap is de daadwerkelijke integratie. Hier is een uitgebreide handleiding voor NiceReply-integratie.
Antwoordsjablonen voor positieve feedback op sociale media
Ontdek onze antwoordsjablonen voor positieve feedback op sociale media, perfect voor bedrijven die klanttevredenheid willen meten en de band met hun klanten willen versterken. Leer hoe je effectief kunt reageren op klantfeedback en optimaliseer zo je producten en diensten. Bezoek de pagina voor handige voorbeelden en maak van jouw klanten merkambassadeurs!
Ontdek hoe Sendmail, een gratis open-source e-mailrouteringssoftware, uw e-mailcommunicatie veilig en efficiënt kan maken. Integreer Sendmail met de LiveAgent-helpdesk voor verbeterde klantenondersteuning en profiteer van geavanceerde SPAM-beveiliging. Start uw gratis LiveAgent-account en optimaliseer uw workflow met handige functies zoals een universele inbox, livechat en meer. Bezoek de pagina nu om te zien hoe eenvoudig de integratie is!
Ontdek hoe hallo, uw bedrijf kan versterken met gratis VoIP-integratie in LiveAgent. Verbeter uw klantenservice met geavanceerde functies en handige rapportages. Kies het ideale abonnement voor uw bedrijfsgrootte en ervaar een superieure klantenervaring zonder extra kosten voor LiveAgent-klanten. Bezoek nu voor meer informatie!