Microsoft Exchange Server integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Wat is Microsoft Exchange Server?
Microsoft Exchange Server biedt email, agenda, contacten, planning en samenwerkingsmogelijkheden. Deze applicatie draait op Windows Server-besturingssystemen voor zakelijke doeleinden. Mobiele apparaten, desktopcomputers en webgebaseerde systemen hebben allemaal toegang tot het berichtenplatform met Exchange Server van Microsoft.
Hoe kunt u Microsoft Exchange Server gebruiken?
Verzorg uw zakelijke emails met Microsoft Exchange Server. Het is geweldig voor het afhandelen van alle zakelijke emailcommunicatie en persoonlijke communicatie. U kunt het ook op meerdere apparaten gebruiken. Microsoft Exchange Server kan een geweldige oplossing worden voor klantenondersteuning en omgaan met emailcommunicatie met klanten. Het dagelijks afhandelen van grote aantallen emails van klanten kan echter een vervelend alledaags proces worden dat niet eenvoudiger wordt zonder hulp.
Daarom kan de Microsoft Exchange Server-integratie voor LiveAgent een ideale oplossing voor dit probleem worden. Wanneer u Microsoft Exchange Server combineert met het LiveAgent ticketsysteem, kunt u uw klantenondersteuning en uw workflow verbeteren met nieuwe functies en lost klantenproblemen met ongeëvenaarde snelheid op.
Het beste deel is dat het volledig is uitgerust om uw workflow soepel te laten verlopen. Bekijk functies zoals een algemene inbox die meer kan verwerken dan alleen email, maar ook live chat, callcenter, klantenportaal en sociale media zoals Facebook, Twitter, Instagram, WhatsApp en Viber. Zorg dat iedereen actief wordt met geautomatiseerde ticketdistributie en zet afdelingen in om tickets over te dragen aan mensen met de juiste kennis.
Houd alles georganiseerd door Microsoft Exchange te verbinden met LiveAgent. Een ticketsysteem zoals LiveAgent kan u helpen alle emailcommunicatie rechtstreeks in uw dashboard te verzamelen, te ordenen en te filteren het, en u helpen uw beste werk te doen. Bekijk de volledige lijst met ticketfuncties op deze link en zie wat het allemaal kan.
Wat zijn de voordelen van het gebruik van Microsoft Exchange Server-integratie?
- Zakelijke emailservice
- Integratie met een volledig uitgerust ticketsysteem.
- Een van de meest bekende emailoplossingen in uw helpdesk
- Geavanceerde functies met LiveAgent-integratie
Looking to handle more customer emails?
Improve your email conversations via LiveAgent ticketing system. It's fully featured and made to improve your help desk workflow
Hoe Microsoft Exchange Server te integreren met LiveAgent
Microsoft Exchange Server kan eenvoudig geïntegreerd met LiveAgent via Forwarding of IMAP/POP3. Volg de onderstaande gids om te leren hoe u het proces voltooit en uw emailadres toevoegt aan LiveAgent. Als u eerst Microsoft Exchange Server moet instellen, volg deze handleiding van Microsoft om te leren hoe u dit moet doen.
- Met uw Microsoft Exchange Server email gereed, opent u LiveAgent en gaat u naar Configuratie > Email > Mailaccounts en klik op de oranje knop Maken. Er wordt een lijst met emailproviders geopend. Selecteer Andere en ga verder met de volgende stap.
- Afhankelijk van uw voorkeuren kunt u IMAP/POP3 of Doorsturen selecteren als de methode om te integreren. Beide integratieopties worden aan u getoond, beginnend met Doorsturen. Ga naar de volgende stap door op Doorsturen te klikken.
- Nadat u Doorsturen hebt gekozen, voert u uw emailadres in. Kies vervolgens SPF-record instellen voor uw Exchange Server-domein. U kunt ook de handleiding van Microsoft raadplegen over het instellen van SPF-records als u niet zeker weet hoe u dit moet doen. U moet deze stap nemen zodat uw e-mails niet als spam worden beschouwd door LiveAgent. Selecteer een geschikte afdeling die verantwoordelijk is voor het ontvangen van emails van dit Microsoft Exchange Server-account en klik op Opslaan.
- Volg deze stappen om uw Microsoft Exchange Server email te verbinden via IMAP/POP3. Selecteer IMAP/POP3 in plaats van op de optie Doorsturen te klikken. U moet uw emailadres, inlognaam en wachtwoord opgeven. U moet de server- en poortinformatie opgeven en het ophaaltype kiezen (POP3 of IMAP). Daarna kunt u Opslaan.
U bent klaar en uw Microsoft Exchange Server emailadres is nu verbonden met het LiveAgent-ticketsysteem. U kunt beginnen met het beantwoorden van klantentickets met een volledig uitgeruste oplossing.
Meer weten over LiveAgent? Bekijk de onderstaande Tour-video of bekijk functies en integraties voor meer informatie over onze oplossing.
Simplify your email workflow and elevate your customer experience
Take control of your email management with LiveAgent's integration with Microsoft Exchange Server!
Frequently Asked Questions
Wat is Microsoft Exchange Server?
Met Microsoft Exchange Server kunnen gebruikers email, agenda's, contacten, planning en samenwerking organiseren. Deze applicatie draait op Windows Server-besturingssystemen. Toegang tot Exchange Server kan worden verkregen via een mobiel apparaat, desktopcomputer of webbrowser.
Wat zijn de voordelen van integratie met Microsoft Exchange Server?
Het belangrijkste voordeel is dat u een geweldige emails oplossing zult hebben die verbonden is met uw LiveAgent-helpdesk, die meerdere communicatiekanalen ondersteunt, ondersteuningsagenten voorziet van geweldige functies en talrijke integraties biedt met andere software.
Hoe kunt u Microsoft Exchange Server gebruiken?
Verbind het met uw LiveAgent ticketing systeem en begin met het bieden van geweldige klantenondersteuning vanuit een toegewijde helpdeskoplossing.