Mail.ru integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Wat is Mail.ru?
Mail.ru is een Russisch internetbedrijf en emailservice. Het werd een van de belangrijkste email providers in Rusland en het Russisch sprekende segment van internet. Mail.ru bezit ook een groot aantal populaire websites gericht op dit segment.
Hoe kunt u Mail.ru gebruiken?
Omdat het een populaire emailservice is in Rusland, kunt u Mail.ru gebruiken om een emailadres voor klantenondersteuning in te stellen waar u klantenvragen. Deze manier om problemen op te lossen kan echter effectief zijn bij het werken met een laag aantal ontvangen e-mails. Om rommel en verwarring te voorkomen, kunt u uw Mail.ru-email verbinden met het LiveAgent-ticketsysteem en klantentickets behouden georganiseerd.
Het ticketsysteem van LiveAgent ondersteunt volledig meerdere emailinboxen van verschillende providers, waaronder Mail.ru, Gmail, Outlook, Yahoo en talloze anderen. Bovendien wordt het volledig ondersteund door een verscheidenheid aan functies die ervoor zorgen dat uw emailcommunicatie georganiseerd blijft en gericht naar de juiste mensen.
Bekijk functies zoals afdelingen of geautomatiseerde ticketdistributie die ervoor zorgt dat elk ticket wordt afgeleverd bij een beschikbare ondersteuningsmedewerker. U kunt ook tags gebruiken om verschillende onderwerpgroepen te maken, of uw eigen kantooruren in te stellen om klanten te laten weten wanneer u beschikbaar bent om te antwoorden.
Het beste aan het ticketsysteem van LiveAgent zijn de mogelijkheden met meerdere kanalen. Naast Mail.ru en andere emailproviders verwerkt het ooklive chat, callcenter, klantenportaal en sociale media – Facebook, Instagram , Twitter, en zelfs WhatsApp en Viber. Elk van deze communicatiekanalen heeft zijn eigen unieke kenmerken. Bekijk de volledige lijst om ze allemaal te zien.
Wat zijn de voordelen van het gebruik van Mail.ru-integratie?
- Populaire Russische emailprovider in uw helpdesk
- Snellere klantencommunicatie
- Beter emailbeheer en duidelijkheid van bestellingen
- Ticketsysteem met meerdere kanalen
Searching for a way to improve your email communication?
Handle customer requests faster and get your comunication organized with LiveAgent ticketing system
Hoe kunt u Mail.ru integreren met LiveAgent?
Het integratie proces met Mail.ru en LiveAgent is eenvoudig en kan in slechts een paar minuten. Het enige dat u hoeft te doen, is uw Mail.ru-emailaccount toevoegen aan het LiveAgent-ticketsysteem. Volg de onderstaande gids om te leren hoe u dit moet doen.
- Als u nog geen account hebt, ga dan naar Mail.ru en maak uw nieuwe emailaccount aan door te klikken op Create mail bovenaan in het linkerdeelvenster op de startpagina van Mail.ru. Vul uw gegevens in en maak uw account aan. Als u al een account heeft, kunt u deze stap overslaan.
- Zodra u uw account gereed heeft, opent u LiveAgent en gaat u naar Configuratie > Email > Emailaccounts. Klik nu op de oranje knop Maken bovenaan en selecteer Mail.ru in de lijst met emailadresproviders.
- Geef vervolgens uw gegevens op, zoals loginnaam, wachtwoord en selecteer de afdeling waar de emails naartoe geleid zullen worden. Wanneer u klaar bent, klikt u op Opslaan en uw Mail.ru emailadres wordt toegevoegd aan LiveAgent.
Uw Mail.ru-integratie is voltooid en nu worden alle emails van klanten van uw Mail.ru omgeleid naar uw LiveAgent-ticketsysteem.
Benieuwd naar meer over het ticketsysteem van LiveAgent? Bekijk onze functies van het ticketsysteem of bekijk gebruiksscenario’s om erachter te komen hoe u LiveAgent kunt gebruiken om uw klantenondersteuning te verbeteren.
Enhance your email support capabilities and provide a seamless experience for your customers
Streamline your email workflow, improve response times, and deliver exceptional customer service with the LiveAgent and Mail.ru integration.
Frequently Asked Questions
Wat is Mail.ru?
Mail.ru is een van de grootste emailproviders in Rusland en het Russisch sprekende segment van internet. Ze runnen ook meerdere populaire websites.
Kan ik Mail.ru integreren met LiveAgent?
Uw Mail.ru emailinbox kan gratis en zonder ingewikkelde taken in LiveAgent worden geïntegreerd. Volg de gids in dit artikel om te leren hoe u dit moet doen.
Wat zijn de voordelen van Mail.ru-integratie met LiveAgent?
Verbeterde en georganiseerde emailcommunicatie, prioriteiten stellen, filteren, spamfilters en mogelijkheden voor meerdere kanalen zijn slechts enkele van de vele voordelen.
Ontdek hoe Sendmail, een gratis open-source e-mailrouteringssoftware, uw e-mailcommunicatie veilig en efficiënt kan maken. Integreer Sendmail met de LiveAgent-helpdesk voor verbeterde klantenondersteuning en profiteer van geavanceerde SPAM-beveiliging. Start uw gratis LiveAgent-account en optimaliseer uw workflow met handige functies zoals een universele inbox, livechat en meer. Bezoek de pagina nu om te zien hoe eenvoudig de integratie is!
Integreer Gmail moeiteloos met LiveAgent om al uw klantvragen vanuit één interface te beheren. Verbeter uw klantenservice met deze gratis integratie en beheer meerdere Gmail-accounts eenvoudig. Ontdek hoe u binnen enkele minuten kunt starten zonder codeerkennis. Verhoog uw efficiëntie en klanttevredenheid met deze krachtige tool!