IP Voice integration
Wat is IP Voice?
IP VOICE is een Argentijns bedrijf uit Mar del Plata dat is opgericht met de visie om hoogwaardige, toegankelijke diensten te leveren en zich onderscheidt door een concurrerende prijs.
Sinds 2009 biedt IP Voice VOIP-telefonieoplossingen voor KMO’s en Bedrijven met de nieuwste technologie.
Vervolgens voegt IP Voice residentiële internetdiensten toe, waardoor hun portfolio van producten en diensten wordt uitgebreid, waarbij altijd de beste prijs-kwaliteitverhouding in de markt behouden blijft.
Hoe kunt u het gebruiken?
LiveAgent en IP Voice zijn nu partners, wat de integratie van IP Voice makkelijker dan ooit maakte. LiveAgent brengt geen extra kosten in rekening voor het verbinden van een IP Voice VoIP-nummer met uw callcenter.
Als u IP Voice wilt verbinden met het LiveAgent-callcenter, logt u in op uw LiveAgent-account en volgt u de instructies.
1. Log in op uw LiveAgent-account
2. Navigeer naar Nummers

3. Zoeken naar IP-spraak

4. Klik op toevoegen
5. Voer de vereiste inloggegevens in

Kosten van integratie van IP Voice:
IP Voice en LiveAgent zijn partners. Dus als u een abonnement hebt bij LiveAgent, is de integratie gratis. IP Voice brengt echter kosten in rekening voor zijn diensten, aangezien het bedrijf afzonderlijk opereert.
Voordelen van IP-Voice
- Kostenefficiënt
- Verbeterde CX
- toegang over heel Argentinië
- hoge betrouwbaarheid
Als u meer wilt weten over hoe callcentersoftware werkt, bekijk dan de onderstaande video.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free IP Voice integration!
Frequently Asked Questions
Wat is IP Voice?
IP VOICE is een Argentijns bedrijf uit Mar del Plata dat is opgericht met de visie kwaliteitsvolle, toegankelijke diensten te leveren en zich te onderscheiden door een concurrerende prijs.
Hoeveel kost het om IP Voice te integreren met LiveAgent?
LiveAgent heeft IP Voice al geïntegreerd. Integratie is dus gratis. Houd er echter rekening mee dat IP Voice kosten in rekening brengt voor zijn diensten.
Hoe implementeert u een IP Voice VoIP-nummer in LiveAgent?
Zoals we eerder vermeldden, maakt IP Voice al deel uit van LiveAgent. Log gewoon in en volg deze handleiding: Navigeer naar Configuraties > Bel > Cijfers > IP-spraak. Voeg het VoIP-nummer toe en gebruik het meteen.
Ontdek de voordelen van een gehost callcenter met LiveAgent. Deze kostenefficiënte, webgebaseerde oplossing biedt verbeterde klanttevredenheid, snellere oplostijden, en grote kostenbesparingen. Profiteer van flexibiliteit en geavanceerde functies zoals IVR-technologie en onbeperkte gespreksopnamen. Start vandaag nog uw gratis account en optimaliseer uw telefonische ondersteuning!