InvoiceBerry integration
Wat is InvoiceBerry?
InvoiceBerry is software voor facturering en onkostenregistratie die geschikt is voor eigenaren van kleine bedrijven, freelancers en solopreneurs. Het richtte zich op het bieden van gebruiksvriendelijke factureringsmogelijkheden voor hun klanten, evenals het eenvoudiger bijhouden van onkosten. U maakt uw eerste factuur in minder dan 60 seconden. InvoiceBerry kan u ook helpen bij het verzenden van facturen, het maken van rapporten, het beheren van klanten, het volgen van betalingen en het gebruik van functies voor meerdere valuta’s voor uw facturering en tracking.
Hoe kunt u de InvoiceBerry-integratie met LiveAgent gebruiken?
De integratie tussen LiveAgent en InvoiceBerry is perfect voor het automatiseren van uw facturatieprocessen in de klantenservice. Deze integratie kan worden aangepast en gemaakt via Zapier – een integratieservice van derden waarmee u aangepaste werkflows kunt maken voor veel verschillende scenario’s en gebruiksscenario’s.
Met Zapier kunt u InvoiceBerry integreren met LiveAgent en kiezen wat er gebeurt als u een nieuwe klant toevoegt in LiveAgent. Elke keer dat u een nieuwe klant toevoegt in LiveAgent, kan InvoiceBerry een nieuwe factuur maken, een klant maken of een item maken. De keuze is aan u, maar u kunt Zapier ook gebruiken om meer dan één integratie te creëren.
Wat zijn de voordelen van het gebruik van InvoiceBerry?
- Eenvoudig factuurbeheer
- Eenvoudige onkostenregistratie
- Rapportages en mogelijkheden voor klantenbeheer
- Functies voor meerdere valuta’s en het volgen van betalingen
Hoe InvoiceBerry integreren met LiveAgent via Zapier?
InvoiceBerry en LiveAgent kunnen worden geïntegreerd dankzij de Zapier-service. Als u geen Zapier-account hebt, moet u deze eerst aanmaken. Als u dat eenmaal hebt gedaan, kunt u kiezen welke apps u gaat gebruiken met uw Zapier-account. Zorg ervoor dat u zowel LiveAgent als InvoiceBerry aan uw lijst toevoegt. Wanneer u dat doet, kunt u uw eerste workflow maken.
Kies LiveAgent en InvoiceBerry in de gewenste volgorde en selecteer vervolgens welke actie u wilt uitvoeren met de integratieworkflow. U kunt uit meerdere opties kiezen en de workflow aanpassen aan uw gebruikssituatie, of zelfs meerdere werkflows maken. Zodra u hebt geselecteerd wat u nodig hebt, bevestigt u uw selectie en bent u klaar.
Ontdek hoe ConvergeHub, een betaalbare CRM-oplossing, uw verkoopprocessen kan verbeteren door leads en klantgegevens efficiënt te beheren. Integreer moeiteloos met LiveAgent via Zapier en verhoog uw efficiëntie met geautomatiseerde acties en klanteninzichten. Ideaal voor bedrijven die hun klantrelaties willen optimaliseren. Probeer nu gratis!