Intercom integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Wat is Intercom?
Intercom is een berichtenplatform dat door bedrijven wordt gebruikt om met klanten te communiceren. Berichten kunnen worden gebruikt om gegevens te verzamelen en te filteren om gerichte berichten te maken.
Hoe kunt u het gebruiken?
Gebruik deze integratie om berichten of gebruikers op te volgen en te beheren. U kunt evenementen en notities toevoegen, gebruikers aanmaken, tags beheren, bedrijven bijwerken, inkomende berichten verzenden en meer. De integratie van Intercom brengt u ook op de hoogte van nieuws, updates en nieuwe klanten.
Voordelen
- Volg uw zakelijke berichten op
- Verzamel gegevens en beheer klanten
- Nooit meer schakelen tussen apps
Frequently Asked Questions
Wat is Intercom?
Intercom is een gespreksrelatieplatform waar u sinds 2011 ook gegevens kunt beheren en opslaan.
Hoe kunt u intercom-integratie binnen LiveAgent gebruiken?
Door Intercom te integreren, kunt u: reageren op uw klanten vanuit LiveAgent, gebruikers aanmaken, bedrijven bijwerken, tags toevoegen, gegevens verzamelen uit berichten, de workflow van de klantenservice verbeteren.
Een intercomalternatief nodig?
Ontdek de 15 beste Intercom-alternatieven voor 2024 en waarom LiveAgent de ideale keuze is. Geniet van geavanceerde functies zonder installatiekosten, 24/7 klantenservice, en flexibiliteit zonder kredietkaartverplichting. Verhoog uw klantenservice met LiveAgent's aanpasbare automatisering en realtime chat. Probeer het nu gratis en ervaar een toename in klanttevredenheid en prestaties.