Haraka integration
Partner website
Wat is Haraka?
Haraka is een efficiënte en goed presterende SMTP-server. De open-source SMTP-server Haraka is geschreven in Node.js, waardoor deze zeer performant en flexibel is dankzij de plug-in integratie systeem, waarmee Javascript-programmeurs het gedrag van de server volledig kunnen wijzigen. Een aantal high-traffic websites maken er gebruik van.
Hoe kunt u Haraka gebruiken?
Als u een zeer schaalbare node.js-emailserver nodig heeft, is Haraka de beste oplossing. De oplossing is geschreven in asynchrone jS, is erg snel en kan duizenden gelijktijdige verbindingen bedienen, met snelheden van duizenden berichten per seconde. Het biedt geweldige bescherming tegen SPAM. Haraka kan worden geïntegreerd met de LiveAgent-helpdesk om de functionaliteit ervan te verbeteren en een betere focus te bieden op het helpen van klanten.
Haraka is een geweldige oplossing voor iedereen die hoogwaardige emailberichten nodig heeft, maar voor de klantenservice is mogelijk een andere oplossing nodig. LiveAgent helpdesksysteem kan dit voor u doen en u helpen op koers te blijven e=n uw communicatie efficiënt te organiseren.
Het volledig uitgeruste LiveAgent-ticketsysteem is gebouwd voor effectieve communicatie en probleemoplossing. Het organiseren van communicatie is eenvoudiger dankzij filters, spamfilters, tags en afdelingen, terwijl antwoorden efficiënter kan zijn met vooraf gedefinieerde antwoorden en standaardberichten. Vertegenwoordigers zullen niet met elkaar in botsing komen dankzij de detectiefunctie, en tickets kunnen worden opgesplitst als ze uitgebreider zijn. Er zijn nog tal van andere functies die u op tal van manieren kunnen helpen.
Wat zijn de voordelen van Haraka?
- Hoge prestaties
- Flexibel
- Virusfiltering
- Fraude detectie AI
- Bundel van geïmplementeerde diensten
Provide better email support with LiveAgent
Switch to email ticketing and stay on top of your customer support with the right software
Hoe integreert u Haraka met LiveAgent?
Zodra je Haraka hebt geïnstalleerd, kunt u deze eenvoudig koppelen aan je LiveAgent-ticketsysteem. Een paar minuten zijn alles wat nodig is om het proces te voltooien. Raadpleeg de onderstaande gids voor details over hoe u Haraka kunt integreren met LiveAgent.
- Als u Haraka eerst moet instellen, ga dan naar hun website en volg de daar beschikbare installatie-instructies. De website biedt uitgebreide informatie over de oplossing. Zorg ervoor dat u een kijkje neemt in de sectie Tutorials. Als u klaar bent, ga dan verder met de integratiestappen hieronder.
- Zodra Haraka is ingesteld en werkt, logt u in op LiveAgent (start een gratis proefperiode als u er nog geen heeft) en klikt u op Configuratie > Email > Emailaccounts. Klik op de oranje knop Maken en kies Anders. Selecteer vervolgens IMAP/POP3 en ga verder met de volgende stap.
- Het enige wat nog rest is het verstrekken van uw Haraka-gegevens in dit gedeelte. Voer uw gebruikersnaam en wachtwoord in, evenals uw emailadres en andere informatie. U moet een fetch-type kiezen en een server en poort specificeren. Bekijk ook andere opties, zoals de afdeling die verantwoordelijk zal zijn voor het reageren op klantentickets die naar dit e-mailadres worden gestuurd. Zodra u alles naar wens hebt geconfigureerd, klikt u gewoon op “Opslaan” om het proces te voltooien.
Vanaf nu kunt u iedereen die contact met u opneemt, snelle en betrouwbare klantenondersteuning bieden. Zorg ervoor dat u naar deze handleiding terugkeert wanneer u meer emailadressen wilt koppelen. Op zoek naar meer integraties? Bekijk de sectie en kijk wat u nog meer kunt integreren met LiveAgent.
Unlock powerful email management capabilities with LiveAgent's Haruka integration
Streamline your email processes, manage email queues, and ensure prompt responses to customer inquiries.
Frequently Asked Questions
Wat is Haraka?
Als SMTP-server biedt Haraka hoge prestaties en efficiëntie. Dankzij de Node.js-code en het plug-in systeem is de open-source SMTP-server van Haraka zowel zeer krachtig als zeer flexibel. Javascript kan aanpassen hoe de server zich gedraagt.
Hoe kunt u Haraka gebruiken?
Voor iedereen die hoogwaardige emailberichten wil, is Haraka een geweldige optie. Klantenondersteuning daarentegen kan een andere oplossing vereisen. Met LiveAgent kunt u op schema blijven en uw communicatie georganiseerd houden.
Wat zijn de voordelen van Haraka-integratie?
Hoge prestaties Flexibel Virusfiltering Fraudedetectie AI Bundel van services geïmplementeerd
Hoe integreert u Haraka met LiveAgent?
Open LiveAgent en ga naar Configuratie & Email & Emailaccounts Klik op Maak & Overig & IMAP/POP3 Geef uw Haraka-gegevens op en bewaar
Ontdek Monema, een toonaangevend telefoonbedrijf sinds 2008, gespecialiseerd in virtuele PBX en callcenters. Met gepatenteerde technologie en gepersonaliseerde diensten biedt Monema innovatieve telefonieoplossingen die aan uw behoeften voldoen. Profiteer van de gratis integratie met LiveAgent en verbeter uw klantenservice moeiteloos. Bezoek onze website voor meer informatie!
Ontdek hoe hallo, uw bedrijf kan versterken met gratis VoIP-integratie in LiveAgent. Verbeter uw klantenservice met geavanceerde functies en handige rapportages. Kies het ideale abonnement voor uw bedrijfsgrootte en ervaar een superieure klantenervaring zonder extra kosten voor LiveAgent-klanten. Bezoek nu voor meer informatie!