CS-Cart integration
Partner website
Partner Privacy Policy
CS-Cart Privacybeleid
Om een LiveAgent live chat-knop in uw CS-Cart-winkel te plaatsen, volgt u gewoon de onderstaande integratiegids of bekijkt u de meegeleverde video.
- De eerste stap is het maken en aanpassen van een nieuwe chat-knop in uw LiveAgent-paneel (Heeft u geen LiveAgent-account? Hier aanmelden). Kopieer de HTML-code (Ctrl+C) naar het klembord.
- Ga naar uw CS-Cart admin panel en kies Snel menu> Ontwerp> Blokken> Scrol naar GRID 16> Blok ‘Klantenservice’> Klik op Blok opties> kies tab Inhoud> Plak (Ctrl + V) de HTML-code onder de ‘ ‘line> Opslaan
- Ga naar de webpagina van uw winkel, vernieuw deze en uw chatknop is klaar.
Wat is CS-Cart?
Hoe kunt u het gebruiken?
Met de integratie van CS-Cart van LiveAgent kunt u een live chatknop in uw CS-Cart-winkel plaatsen.
Frequently Asked Questions
Wat zijn de voordelen van CS-cart-integratie?
Door de integratie kunt u een live chat-knop op uw CS-cart-website plaatsen. De belangrijkste voordelen van het integreren van de live chatknop zijn: verbeterde verkoop, lagere kosten, concurrentievoordeel, betere klantentevredenheid.
Hoe kan u CS-cart integreren met LiveAgent?
Volg deze beknopte handleiding voor eenvoudige integratie: Log in op uw LiveAgent-account > Een live chatknop maken/aanpassen> Kopieer de HTML-code > Plak de code in CS-cart.