ChargeDesk integration
Wat is ChargeDesk?
ChargeDesk is een facturatie toolkit die de meest gebruikte gateways voor betalingen ondersteunt en dient als gateway van een derde partij voor deze services. Het kan worden geïntegreerd met de meeste online services, zoals browsers, software en andere online services. Gebruikers kunnen worden gematcht door webadressen of accounts van sociale media.
Hoe kunt u het gebruiken?
Dankzij de mogelijkheden van ChargeDesk kunt u uw workflow versnellen met verschillende functies.
Betalingen innen
ChargeDesk is een oplossing gemaakt voor dit specifieke doel. Met de ondersteuning van populaire betalingsgateways zoals Stripe, PayPal, Braintree, Recurly, Zuora, WePay of Payments MB, krijgt u een goede en handige facturatie oplossing voor uw bedrijf.
Aangepaste facturen
Eénmalige betalingen, abonnementen, herhalingen voor onbepaalde tijd, opstartkosten. ChargeDesk zorgt voor al deze zaken.
Uitbreidingen
ChargeDesk biedt een groot aantal uitbreidingen voor populaire software, online services en ook browsers, zoals Google Chrome.
Voordelen
- Bekijk de betalingen van een klant naast hun ondersteunings tickets
- Restitutiekosten
- Annuleer abonnementen
- Nieuwe kosten aanmaken (hetzij door de klant te factureren of een geregistreerde kaart te belasten)
- Maak nieuwe abonnementen
- Autoriseer en leg betalingen vast
- Beheer kortingsbonnen
- Stuur betalingsherinneringen
- Bewerk klantengegevens inclusief het toevoegen van btw-nummers
- Werk de geregistreerde kredietkaart van een klant veilig bij
- Ontvang meldingen en beheer uw klanten onderweg met onze mobiele apps
- Werkt met uw bestaande ecommerce-instellingen – in de meeste gevallen zijn er geen codering of wijzigingen nodig
Frequently Asked Questions
Wat is ChargeDesk?
ChargeDesk is een bedrijf dat ondersteuning biedt voor facturering sinds 2014. Bovendien kan het worden geïntegreerd met andere software, zoals LiveAgent, om een krachtige, efficiënte klantenservice te creëren.
Hoe kunt u ChargeDesk-integratie binnen LiveAgent gebruiken?
ChargeDesk-integratie is om vele redenen een geweldige aanvulling op uw LiveAgent. Hier zijn er een paar: belangrijke factureringsgegevens van klanten in het ticket, een betaling terugbetalen, in rekening brengen of annuleren, allemaal van LiveAgent, abonnementen en coupons beheren, eenvoudig de factuurgegevens van de klant bijwerken.
Ontdek wat een ondersteuningsticket is en hoe het uw klantenservice kan verbeteren. Leer over de voordelen, beste praktijken en hoe LiveAgent uw ondersteuning naar een hoger niveau tilt met geavanceerde automatisering en integraties. Verbeter communicatie en efficiëntie met een gecentraliseerde inbox. Bezoek nu!
Bied uitstekende klanten service.
Eenvoudige alles-in-één helpdesksoftware. 30 dagen gratis proefperiode, geen creditcard nodig. Verbeter klantenservice met LiveAgent!"