Braintree integration
Partner Privacy Policy
Braintree Privacybeleid
Wat is Braintree?
Braintree is een bedrijf dat gespecialiseerd is in web- en mobiele betalingen voor het ecommercesegment. Het biedt zijn gebruikers betalingsgateways en handelaarsaccounts. Braintree is een divisie van een populaire PayPal-service.
Hoe kunt u het gebruiken?
Gebruik Braintree om uw transacties vanaf uw LiveAgent-account te volgen.
Voordelen
- Betalingen annuleren
- Betalingen terugbetalen
- Houd nieuwe transacties of nieuwe klanten bij
Hoe Braintree te integreren met LiveAgent
LiveAgent heeft een systeemeigen integratie van Braintree beschikbaar. Om het te activeren, opent u uw LiveAgent-dashboard en gaat u naar Configuratie> Systeem> Plug-ins. Zoek de Braintree-integratie in de lijst en klik op de schakelaar Activeren.

Terwijl de plug-in actief is, klikt u op het tandwielpictogram naast de schakelaar om de configuratie te openen.

In dit venster moet u Merchant ID, Public Key en Private key invoeren. U kunt deze vinden in uw Braintree, in het gedeelte Sandbox Sleutels & Configuratie.

Voer de gegevens in de velden in en klik op Opslaan. Open een ticket en zoek het Braintree-pictogram. Uw integratie is nu actief.

Hoe Braintree te integreren met LiveAgent via Zapier
Braintree en LiveAgent kunnen worden verbonden via Zapier. Als u een Zapier-integratie wilt maken, moet u eerst een Zapier-account hebben.
Maak het hier. Als u het al hebt, log dan gewoon in en ga naar de Braintree + LiveAgent-integratiespagina op Zapier.

Scroll naar beneden op de pagina totdat u het gedeelte Braintree + LiveAgent verbinden in minuten ziet. Hier kunt u een trigger en een actie kiezen. Bedenk wat voor soort integratie u wilt en maak een keuze.
Als voorbeeld hebben we gekozen voor Braintree-trigger Nieuwe klant met LiveAgent-actie Nieuwe klant toevoegen. Als u klaar bent, klikt u op de blauwe knop om door te gaan.

Nu moet u de triggerconfiguratie doorlopen. Log in op uw Braintree via Zapier en ga verder met het eenvoudige proces.

We raden aan om de trigger te testen als u klaar bent, maar u kunt deze stap overslaan.

Ga door met het configureren van de LiveAgent-actie. Log net als voorheen via Zapier in op uw LiveAgent en vul de velden in de volgende stap in.
Selecteer in het emailveld 1. Email, net als op de onderstaande afbeelding. Dit zorgt ervoor dat er een emailadres wordt toegevoegd aan LiveAgent wanneer er een nieuwe klant in Braintree is.
Vul de overige velden naar wens in of zoals weergegeven in de onderstaande afbeelding.

Doe nog een laatste test van de integratie.

Dat is het, u bent klaar. Er wordt altijd een klant toegevoegd wanneer er een nieuwe is in Braintree.

Voel u vrij om terug te keren naar de website en meer integraties te creëren.
Frequently Asked Questions
Wat is Braintree integratie?
Braintree is een Paypal-service. Dankzij de integratie kunt u met slechts een paar klikken betalingen van LiveAgent terugbetalen of annuleren.
Hoe integreert u Braintree met LiveAgent?
De eerste stap is navigeren naar Configuraties vanuit uw LiveAgent-dashboard. De tweede stap is klikken op Systeem -> Plug-ins. De laatste stap is om Braintree te zoeken en te activeren.
Bereik vertegenwoordigersticket
Ontdek hoe de 'Bereik vertegenwoordigersticket' functie in LiveAgent helpt bij het beheer van tickettoegang voor vertegenwoordigers, afhankelijk van bedrijfsgrootte en afdeling. Verbeter uw klantenservice met geavanceerde tools en start een gratis proefperiode zonder verplichtingen. Beheerders kunnen eenvoudig de toegang tot afdelingen beheren, waardoor de efficiëntie en klanttevredenheid toenemen. Bezoek nu voor meer informatie!
Ontdek wat een ondersteuningsticket is en hoe het uw klantenservice kan verbeteren. Leer over de voordelen, beste praktijken en hoe LiveAgent uw ondersteuning naar een hoger niveau tilt met geavanceerde automatisering en integraties. Verbeter communicatie en efficiëntie met een gecentraliseerde inbox. Bezoek nu!
Ontdek hoe de opslag en beveiliging van klantinformatie uw klantenservice en bedrijfsgroei kunnen verbeteren. LiveAgent biedt een gebruiksvriendelijke oplossing voor het beheren van klantengegevens, met krachtige functies en integraties. Probeer het nu gratis en verhoog klantentevredenheid en omzet!