Bigcommerce integration
Om uw integratie van Bigcommerce te activeren, logt u in op uw LiveAgent-account.
- Klik op Configuratie
- Klik op Integraties

- Zoek BigCommerce

- Klik op de schuifregelaar om de plug-in te activeren.
Hoe u een live chatknop toevoegt aan uw Bigcommerce-site
- De eerste stap is het maken en aanpassen van een nieuwe chatknop in uw LiveAgent-paneel (Heeft u geen LiveAgent-account? Meld u hier aan). Kopieer de HTML-code (Ctrl+C) naar het klembord.

- Navigeer in uw Bigcommerce-beheerderspaneel naar Storefront > Voettekstscripts en plak (Ctrl +V) de HTML-code ergens in een lege ruimte van de voetteksteditor. Als er al een bestaand script in de voettekst staat, plakt u de HTML-code onder het bestaande script en gebruikt u één lege regel als scheidingsteken.

- Ga naar de webpagina van je winkel, vernieuw deze en je chatknop is klaar.

Wat is Bigcommerce?
Hoe kunt u het gebruiken?
Begin met het bieden van geweldige klantenondersteuning door een live chatknop in uw Bigcommerce-winkel te plaatsen.
Frequently Asked Questions
Wat is het BigCommerce-platform?
BigCommerce is een platform waar u moeiteloos een functionerende online winkel kunt creëren. Bigcommerce biedt een verscheidenheid aan functies die het beheer van ecommercewinkels zelfs voor beginners gemakkelijk maken.
Hoe integreert u een Bigcommerce-website met LiveAgent?
Meld u aan bij uw LiveAgent-account; Navigeer naar Configuratie; Systeemt; Plug-ins. Bigcommerce activeren > Maak/pas een live chatknop aan op basis van uw voorkeuren; HTML-code kopiëren; Plak de code in uw Bigcommerce-website.
Ontdek wat een ondersteuningsticket is en hoe het uw klantenservice kan verbeteren. Leer over de voordelen, beste praktijken en hoe LiveAgent uw ondersteuning naar een hoger niveau tilt met geavanceerde automatisering en integraties. Verbeter communicatie en efficiëntie met een gecentraliseerde inbox. Bezoek nu!