Avoxi integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Wat is Avoxi?
Avoxi is een cloudcommunicatie- en VoIP-provider. Ze bieden services voor callcentra, hotels, touroperators of internationale ondernemingen. Hun visie is om teams wereldwijd te helpen efficiënter te communiceren en hen controle en flexibiliteit te geven over hun communicatiebehoeften.
Avoxi biedt gratis nummers uit vele landen, evenals lokale nummers. Ze hebben ervaring in vele sectoren, waaronder hospitality, compliance, gaming, IT ondersteuning, financiën, verzekeringen, of uitbesteden.
Avoxi en LiveAgent zijn VoIP-partners. U kunt Avoxi gebruiken als uw VoIP-provider in LiveAgent’s helpdesksoftware .
Hoe kunt u Avoxi gebruiken?
Avoxi kan u een VoIP-service bieden om te bellen via internet. LiveAgent kan alle callcentertaken afhandelen en u helpen klantenrelaties te beheren.
De toolset van LiveAgent kan u helpen bij het regelen van gesprekscommunicatie en -routering, zodat u uw cloudcallcenter kunt beheren, verbeter de kwaliteit van de communicatie met uw klanten en vergroot de klantenbetrokkenheid.
Dit is allemaal mogelijk met geavanceerde functies zoals IVR-structuren, belknoppen op uw websites, gespreksroutering, videogesprekken en onbeperkte oproepopnamen.
Kost het iets om Avoxi te integreren?
Avoxi is een onafhankelijk bedrijf dat kosten in rekening brengt voor haar diensten. De LiveAgent-integratie met Avoxi is echter gratis en is op elk moment toegankelijk zonder extra te betalen.
Wat zijn de voordelen van het gebruik van Avoxi?
- Gratis integratie met LiveAgent
- Oproep van verschillende apparaten
- Verbeterde klantenserviceprocessen
- Betrouwbare cloudtelefonie-oplossing
Ready to set up your call center?
Handle all callers from one omnichannel solution. Start your free 30-day trial today and start improving your customer service!
Hoe integreer ik Avoxi met LiveAgent?
LiveAgent heeft Avoxi als geïntegreerde functie, dus er zijn geen plug-ins of oplossingen van derden nodig. De functie is inbegrepen in uw LiveAgent-abonnement en u hoeft alleen uw Avoxi-telefoonnummer aan uw LiveAgent-account te koppelen. Bekijk de onderstaande gids om te leren hoe u dit moet doen.
- Als u nog geen Avoxi-account heeft, maak er hier een aan. De vertegenwoordiger van Avoxi zal contact met u opnemen om te bespreken wat voor soort oplossing u nodig heeft. Zodra u toegang heeft tot uw account, heeft u uw gebruikersnaam, wachtwoord en uw aangepaste telefoonnummer nodig voor de volgende stappen.
- In uw account moet u enkele instellingen configureren zoals hieronder beschreven:
- Nieuwe SIP-URI toevoegen waar:
- Protocol: UDP
- De hostnaam is overgenomen uit de sjabloonbeschrijving. URI moet er als volgt uitzien:
sip:{+E.164}@1-sip-la-us-tx.ladesk.com:5060
- SIP-URI’s toevoegen aan routeringsregeldoelen (cijfers)
- Voeg een SIP Trunk toe waar:
- AUTHENTICATIETYPE: Basis
- PROTOCOL: UDP\TCP
- Ga naar uw LiveAgent-account en ga vervolgens naar Configuratie > Bel > Cijfers. Klik op de oranje knop om een nieuw nummer aan te maken. Selecteer Avoxi uit het aanbod van aanbieders.
- Nu moet u een snelle configuratie uitvoeren. Geef uw gebruikersnaam, wachtwoord en uw Avoxi-telefoonnummer op in de betreffende velden. U kunt ook de afdeling selecteren waarnaar de oproepen worden doorgestuurd, het nummervoorvoegsel, een aangepaste naam voor het Avoxi-telefoonnummer en de optie om uw oproepen op te nemen. Als u klaar bent, klikt u op Toevoegen.
Uw Avoxi-telefoonnummer is verbonden met LiveAgent en is klaar voor gebruik.
Wilt u meer apps integreren die uw dagelijks gebruikt? Bekijk onze integratiepagina en vind meer informatie over gezamenlijke workflows. U kunt ook kijken naar alle functies en tools die LiveAgent aanbiedt of bekijk onze producttourvideo hieronder.
Elevate your call center capabilities with LiveAgent's AVOXI integration
Handle incoming and outgoing calls, manage call queues, and provide exceptional phone support right from your LiveAgent dashboard.
Frequently Asked Questions
Wat is Avoxi?
Avoxi is een cloudcommunicatie- en VoIP-serviceprovider met geavanceerde callcenterfuncties en flexibele abonnementen die geschikt zijn voor bedrijven van elke omvang.
Hoeveel kost de integratie van Avoxi in LiveAgent?
De Avoxi-integratie in LiveAgent is al inbegrepen in het abonnement en er zijn geen extra kosten voor het gebruik ervan. U kunt uw Avoxi-telefoonnummers toevoegen aan LiveAgent en uw callcenter voor klantenondersteuning instellen zonder extra betalingen.
Hoe kan ik Avoxi integreren met LiveAgent?
Het is niet nodig om Avoxi te integreren met LiveAgent aangezien het al is ingebouwd. U hoeft alleen uw Avoxi-nummer en accountgegevens toe te voegen. Ga naar Configuratie > Bel > Nummers in LiveAgent. Maak een nieuw nummer aan en selecteer Avoxi als uw VoIP-provider. Voer uw gebruikersnaam, wachtwoord, nummer en andere gegevens in. Klik op Toevoegen en u bent klaar.
Wat is VoIP?
VoIP is een afkorting van Voice over Internet Protocol. Simpel gezegd, met VoIP kunt u telefoongesprekken, conferentiegesprekken, videogesprekken en andere vormen van communicatie via internet voeren en beantwoorden.
Ontdek DoorVaani, een VoIP-serviceprovider die lage prijzen biedt voor hoogwaardige nationale en internationale gesprekken. Integreer eenvoudig met LiveAgent zonder extra kosten en geniet van 24/7 klantenondersteuning. Probeer nu 14 dagen gratis en verhoog uw klanttevredenheid met betrouwbare services. Bezoek onze website voor meer informatie!
Ontdek hoe Wavix uw bedrijfscommunicatie kan verbeteren met VoIP-diensten, naadloos geïntegreerd in LiveAgent voor efficiënte callcenteractiviteiten zonder extra kosten. Profiteer van voordelen zoals dynamische beller-ID, geavanceerde beveiliging en wereldwijde toegang. Start vandaag nog met een gratis LiveAgent-proefperiode en ervaar de kracht van Wavix-integratie voor optimale klantenservice en zakelijke groei.
Ervaar naadloze zakelijke communicatie met AnGoVoIP geïntegreerd in LiveAgent. Geniet van kostenefficiënte, schaalbare telefoniediensten zonder extra kosten. Start vandaag nog uw gratis 30-daagse proefversie en verhoog de productiviteit van uw callcenter met deze robuuste oplossing. Bezoek onze pagina voor meer informatie!