AstraQom integration
AstraQom International is een wereldwijde holding gespecialiseerd in de telecommunicatiesector. AstraQom staat bekend om het leveren van Voice over Internet Protocol (VoIP)-diensten en geïntegreerde communicatieoplossingen en is actief in vier grote regio’s: Noord- en Zuid-Amerika, Azië-Pacific en Europa, het Midden-Oosten en Afrika, waardoor het bereik wordt uitgebreid naar meer dan 100 landen over de hele wereld.
Het bedrijf werd in 2008 opgericht als AstraQom Corporation en maakte een substantiële groei en veranderingen door. Het fuseerde in 2009 met Aon Communications, een in Ottawa gevestigde aanbieder van netwerkontwikkeling, en verhuisde vervolgens in 2011 het hoofdkantoor naar Ottawa. In 2012 breidde het bedrijf zijn diensten uit door de oprichting van zijn eerste dochteronderneming, AstraQom Canada Corporation, een VoIP-serviceprovider, en lancering van een virtuele receptionistedienst voor kleine bedrijven. Later, in 2013, breidde het zich verder uit door de overname van Shi Lian Telecom, een dienstverlener die zich richt op Chinese bedrijven in Canada en de Verenigde Staten.
AstraQom zette zijn wereldwijde expansie in de daaropvolgende jaren voort met aanzienlijke vooruitgang in 2014 en 2015. Het verplaatste zijn wereldwijde hoofdkantoor naar Silicon Valley en opende in 2014 een kantoor in San Jose, Californië. In 2015 werd het hoofdkantoor van AstraQom Canada verplaatst naar de regio Greater Toronto. , wat het tweede Canadese en zesde internationale kantoor markeert. Datzelfde jaar breidde het bedrijf zich ook uit naar de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk, Australië en Nieuw-Zeeland. Het streven van het bedrijf naar groei werd in 2016 voortgezet met de opening van kantoren in de Filipijnen en Brazilië, gevolgd door de verhuizing van het hoofdkantoor naar Campbell, Californië.
Hoe kunt u het gebruiken?
LiveAgent heeft de krachten gebundeld met AstraQom om een naadloze integratie van AstraQom-nummers in uw callcenter te garanderen. Nog spannender? LiveAgent brengt u geen extra kosten in rekening voor deze integratie.
Als u een verbinding tot stand wilt brengen tussen AstraQom en het LiveAgent callcenter, hoeft u alleen maar in te loggen op uw LiveAgent account en u te houden aan de gegeven richtlijnen.
1. Log in op uw LiveAgent-account
2. Navigeer naar Nummers
3. Zoek naar AstraQom.
4. Klik op toevoegen
5. Voer de vereiste inloggegevens in
Kosten voor de integratie van AstraQom:
Het LiveAgent-abonnement omvat integratie zonder extra kosten, terwijl AstraQom zijn diensten tegen betaling aanbiedt omdat het een apart bedrijf is.
Voordelen van AstraQom:
- Kostenefficiënte oplossingen
- Volgens uw behoeften
- Beschikbaarheid en snelle activering
- Toegang wereldwijd
- Het verhogen van de tevredenheid
Wilt u meer weten over hoe callcentersoftware werkt? Bekijk de onderstaande video.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free AstraQom integration!