Agile CRM integration
Partner Privacy Policy
Agile CRM Privacybeleid
Wat is Agile CRM?
Agile CRM is een Customer Relationship Management (CRM) -software die wereldwijd door veel bedrijven wordt gebruikt. Het wordt gebruikt voor automatisering, verkoop, marketing en het opslaan van klantengegevens die voor verschillende campagnes kunnen worden gebruikt. Agile CRM biedt business intelligence en helpt verkoopvertegenwoordigers met processen.
Hoe kunt u het gebruiken?
Er zijn veel acties en triggers beschikbaar in deze integratie. Ontvang meldingen in uw dashboard wanneer er een nieuwe case, deal, ticket, evenement, taak, contactpersoon of klant wordt aangemaakt in Agile CRM. U kunt ook tags bijhouden en mijlpalen voor deals bijhouden. Naast het bijhouden van deze acties, kunt u ze ook handmatig uitvoeren binnen LiveAgent. Maak nieuwe contacten, voeg toe aan campagnes, voeg notities toe, maak bedrijven aan, voeg klanten toe aan groepen, voeg tags toe of maak gesprekken.
Voordelen
- Ontvang meldingen over agile CRM in uw LiveAgent-dashboard
- Krijg taken en werk gedaan zonder van software te wisselen
- Verhoog uw workflow
Ontdek wat een ondersteuningsticket is en hoe het uw klantenservice kan verbeteren. Leer over de voordelen, beste praktijken en hoe LiveAgent uw ondersteuning naar een hoger niveau tilt met geavanceerde automatisering en integraties. Verbeter communicatie en efficiëntie met een gecentraliseerde inbox. Bezoek nu!
Oplossing bij eerste contact begrijpen (+ 6 beste praktijken)
Optimaliseer klanttevredenheid en efficiëntie met First Contact Resolution (FCR). Ontdek voordelen, meetmethoden en 6 beste praktijken!