Vergelijk en kies de beste inkomende callcentersoftware voor uw bedrijf met reviews en functies van tools zoals LiveAgent en Zendesk. Verhoog klanttevredenheid en schaal uw service met opties als slimme oproeproutering en geïntegreerde videochat.
Er zijn meerdere manieren om te communiceren in ons digitale tijdperk, maar klanten blijven vooral telefonisch contact opnemen met bedrijven. Met de beste oplossing voor inkomende callcenters kan uw bedrijf inkomende en uitgaande oproepen snel en succesvol afhandelen. Maak contact met uw klanten via meerdere kanalen met behulp van één stuk inkomende callcentersoftware. Stroomlijn de klantenservice van uw bedrijf met een inkomend callcenter om de klantentevredenheid te verhogen en de verkoop te verhogen.
Met software voor inkomende callcenters kan uw persoonlijke of externe callcenter eenvoudig alle inkomende functies beheren vanuit één tool. Er zijn meerdere soorten software voor inkomende oproepen:
Softwareoplossing voor inkomende callcentra stroomlijnt uw klantenservice-ervaring, zodat u snel met klanten omgaan via verschillende kanalen. Externe callcenters vereisen niet dat inkomende callcentermedewerkers bij elkaar zijn, waardoor uw bedrijf de bijbehorende kosten kan elimineren. Uw teams op afstand kunnen hun werk overal ter wereld effectief doen met een lager budget.
Bovendien zijn inkomende contactcentra waardevolle middelen voor uw verkoopteams om de producten te pitchen, vragen van klanten te beantwoorden en uiteindelijk deals sluiten.
Interactive Voice Response (IVR)-systemen kunnen bellers gebruikmaken van selfservice wanneer ze contact opnemen met een bedrijf. Software voor inkomende callcentra werkt met behulp van interactieve, op vaardigheden gebaseerde routering of voice over internetprotocol (VoIP). Op vaardigheden gebaseerde routering wijst bellers toe aan de meest relevante afdeling of vertegenwoordigers. Beide systemen gebruiken een soortgelijk systeem voor het afhandelen van klantenoproepen, zoals:
Wanneer er een inkomende oproep is tijdens kantooruren, doorzoekt de inkomende callcentersoftware de databank van het bedrijf om de klant te identificeren en informeert de medewerker van de klantenservice.
Bij het kiezen van een inkomende callcentersoftware, moeten u en uw agenten vertrouwd raken met de softwarecomponenten. De software voor inkomende callcentra bestaat uit het volgende.
Ticketing stelt klantenservicemedewerkers in staat een enkele interface te gebruiken om efficiënt op vragen te reageren. Wanneer een klantenservicemedewerker via een willekeurig kanaal een klantoproep ontvangt, genereert deze een ticket. Vertegenwoordigers kunnen deze tickets vinden in een algemene mailbox om klanten snel en efficiënt te kunnen antwoorden. Ticketing is een geweldige manier om snel en soepel uitstekende klantentevredenheid te bieden, waardoor de bedrijfskosten worden verlaagd.
Met live chatsoftware in de inkomende callcentersoftware kunnen leden van uw klantenondersteuningsteam chatten via video, internet, sms en telefoon. Automatisering drijft live chatsoftware aan, waardoor uw klanten hulp kunnen krijgen van klantenservicemedewerkers of AI-gestuurde chatbots om eenvoudige vragen te beantwoorden.
Het callcentergedeelte van inkomende callcentersoftware is het deel van de service dat interactie tussen bedrijf en klanten mogelijk maakt. Zonder dit kunt u mogelijk geen inkomende oproepen aannemen of personeel op de juiste manier sturen.
Uw inkomende callcenters’ beheer van sociale media stelt u in staat via één software via al uw sociale kanalen te communiceren.
Het klantenportaal is een integraal onderdeel van inkomende callcentersoftware. Het biedt klanten snel toegang tot essentiële accountgegevens zonder rechtstreeks contact op te nemen met het bedrijf. Stel bijvoorbeeld dat de internetverbinding van een klant uitvalt. In dat geval kunnen ze snel hun account op de klantenportaalpagina bekijken om te bepalen of er problemen zijn met facturering of achterstallige betalingen die een onderbreking van de service kunnen veroorzaken.
Bij het werken met inkomende callcentra is een kennisbank essentieel voor het correct afhandelen van vragen van klanten. Het kan algemene vragen of technische problemen behandelen die zich kunnen voordoen. Via de kennisbank kan het probleem van een klant worden opgelost zonder het helpcentrum te bellen.
Automatisch routeer inkomende oproepen van klanten naar agenten met prioriteit of slimme oproeproutering. Als u willekeurige toewijzingen gebruikt, worden oproepen willekeurig toegewezen aan beschikbare agenten. Als u prioriteitstoewijzingen gebruikt, worden oproepen met de langste wachttijd doorgeschakeld naar de volgende gekwalificeerde vertegenwoordiger. Slimme oproeproutering vermindert het aantal afgebroken oproepen door ervoor te zorgen dat oproepen zo snel mogelijk worden beantwoord.
Spraakintegratie maakt een probleemloze integratie van VoIP-partners (Voice over Internet Protocol) mogelijk. Software-optie voor inkomende callcentra zoals LiveAgent kan worden geïntegreerd met meer dan 99% van de VoIP-providers. Nadat u verbinding heeft gemaakt met uw provider, kunt u een onbeperkt aantal SIP-trunks aansluiten, afhankelijk van uw inkomende callcentersoftware.
An intelligent Met de zakelijke tool Interactive Voice Response (IVR) kunt u gepersonaliseerde en complexe IVR-structuren maken om uw spraakondersteuningskanalen te versnellen en te automatiseren. Deze functie bespaart resources en zorgt ervoor dat oproepen van klanten worden doorgestuurd naar de juiste vertegenwoordiger of afdeling.
Software voor inkomende callcentra kan sla inkomende telefoongesprekken van klanten veilig op en voicemails zonder extra call recorder-software, dankzij de geïntegreerde oplossingen voor het opnemen van callcenters. Gespreksopname kan worden gebruikt voor trainings- en ondersteuningsdoeleinden, zodat u opgenomen gesprekken in uw systeem kunt downloaden of afspelen.
Krijg de mogelijkheid om overal op uw website videochat toe te voegen met software voor inkomende callcentra. Dankzij de bovenaan geïntegreerde videochatprogramma’s kunnen videogesprekken browsergebaseerd zijn voor gebruiksgemak, waarbij videogesprekken op dezelfde manier worden opgeslagen als tickets.
Met de geavanceerde rapportagefuncties van callcenteranalyses kunt u diepgaande rapporten ontvangen over hoe uw callcenter presteert. U kunt belangrijke callcenterstatistieken, KPI’s en agentproductiviteit bijhouden met behulp van verschillende woorden met behulp van callcenteranalyses.
Hybride tickets bevatten alle bellergegevens van traditionele ticket-ID’s, zoals het probleem van uw klant en essentiële informatie. Hiermee kunt u klantencommunicatie opslaan onder een ticket-ID, zodat vertegenwoordigers gemakkelijk kunnen zien via welk kanaal de klant contact met u opneemt.
Klantenrelatiebeheer (CRM) in uw contactcentersoftware stelt vertegenwoordigers in staat om de details van de beller direct te zien. Met klanteninzichten hebt u snel toegang tot klantengegevens, maakt u notities en bekijkt u eerdere interacties en ticketgeschiedenis, waardoor u een beter inzicht krijgt in het volledige plaatje en u in staat bent om betere klantenservice te bieden.
U moet uw zakelijke vereisten kennen voordat u een inkomende callcentersoftware kiest die aan uw behoeften voldoet. U moet rekening houden met uw bedrijfsgrootte, zakelijke doelstellingen en of uw bedrijf al dan niet op afstand is. U wilt inkomende callcentersoftware kiezen waarmee uw klantenserviceteam klanten via meerdere kanalen kan ondersteunen om uitstekende persoonlijke service te bieden.
Bij het kiezen van een voor inkomende callcentersoftware moet u op de hoogte zijn van de verplichtingen van de software. In sommige regelingen verbindt u zich ertoe maandelijks te betalen voor inkomende callcentersoftware. In andere gevallen kunt u een jaarabonnement of on-site software krijgen.
Inkomende callcentersoftware brengt u meestal per agent per maand in rekening op basis van uw bedrijfsgrootte en serviceniveau. Uw prijs wordt bepaald door het aantal services dat u kiest en hoeveel agenten het platform zullen gebruiken. Hoogwaardige software voor inkomende callcentra heeft geen contract, geen kosten en stelt u in staat om op elk moment te annuleren.
Met software voor inkomende callcentra, zoals LiveAgent, u heeft toegang tot een klantenserviceportaal. Via dit portaal kunnen uw agenten informatie, videozelfstudies en klantenondersteuning krijgen.
Of het nu gaat om email, live chat, telefoon of meer, u wilt software voor inkomende callcentra kiezen met meerdere contactopties. Kies software waarmee klanten contact met u kunnen opnemen via elk van de huidige communicatiekanalen die u in uw bedrijf gebruikt.
Kies software waarmee u uw maandabonnement omhoog of omlaag kunt schalen op basis van uw agenten en abonnementsopties, zodat u uw softwareabonnement gemakkelijk kunt aanpassen wanneer uw bedrijf in rustige of drukke tijden van het jaar komt.
Kies software die samenwerkingsopties biedt via VoIP of sociale kanalen. Uw inkomende callcentersoftware laten integreren met de andere noodzakelijke services om uw klantenservice soepel te laten verlopen.
Houd rekening met de beperkingen van uw software. Houd rekening met de omvang van uw bedrijf en de behoeften van uw klanten bij het kiezen van functies. Zorg ervoor dat uw software aan alle behoeften van uw klant kan voldoen.
Bij het kiezen van inkomende callcentersoftware is het van essentieel belang om vertrouwd te raken met de software voordat u er een kiest. Bedrijven kunnen dit bereiken door middel van een demo waar ze te zien krijgen hoe de software werkt. Laten zien hoe de software helpt om uw doelen te bereiken en hoe het u kan helpen uw klanten beter van dienst te zijn. Het nadeel is dat de meeste demo’s van inkomende callcentersoftware precies dat zijn. Toch kunt u met demoversies een inkomende oplossing kiezen die past bij de behoeften van uw bedrijf.
Om software voor inbound callcenters te vinden, moet u de verschillende producten vergelijken met uw zakelijke behoeften. Welk inkomend callcenter het beste voor u is, hangt sterk af van of u een klein, middelgroot of groot callcenter heeft.
Kleine bedrijven: een inkomend callcenter zoals LiveAgent helpt kleine bedrijven hun doelen bereiken via toegankelijke functies tegen de juiste prijs. Software voor inkomende callcentra geeft u de mogelijkheid uw inkomende callcenteractiviteiten te versterken met verschillende schaalbaarheidsopties.
Middelgrote bedrijven: Middelgrote callcenters hebben functies nodig zoals inkomende oproepen, uitgaande bellen, chatten, omnichannel-ondersteuning, videogesprekken en statistieken. Software zoals LiveAgent kan uw callcenter voorzien van alles wat het nodig heeft om succesvol te zijn.
Grote bedrijven: Als u een groot callcenter heeft, heeft u de beste inkomendcallcentersoftware nodig om schaal uw werknemersbestand en voldoe aan de eisen van de klant. Met software zoals LiveAgent kunt u uw services schalen om te krijgen wat uw bedrijf nodig heeft. Functies zoals interactieve spraakrapportage, inkomend bellen, uitgaand bellen, integratie van sociale media, videochat en selfservice-opties zullen u helpen gedijen.
Tired of searching?
Are you still looking for software that will help you improve your customer service? LiveAgent may be the solution for you!
Als u software voor inkomende callcenters gebruikt, zoals LiveAgent, kunt u oproepen van klanten met een hoger volume beantwoorden. Als u bellers niet kunt bereiken, kunt u geautomatiseerde terugbelacties en geautomatiseerde of op vaardigheden gebaseerde oproeproutering gebruiken om bellers naar de afdelingen te krijgen die ze nodig hebben. Door het gebruik van interactieve voice response is het nog nooit zo eenvoudig geweest om met klanten te communiceren.
Met ondersteuning voor meerdere kanalen kunt u met klanten communiceren via meerdere kanalen met slechts één stuk software. Dit leidt tot meer klanttevredenheid en loyaliteit wanneer u uw klanten snel en behulpzaam ondersteunt. Met software voor inkomende callcenters kunt u betere klantenservice bieden en een succesvoller callcenter runnen.
Het implementeren van een inkomende callcenteroplossing is eenvoudiger dan u denkt. Het proces varieert van software tot software. De meeste, zoals LiveAgent, maken eenvoudige integratie mogelijk. We zullen LiveAgent gebruiken voor dit voorbeeld van hoe gemakkelijk het is om software voor inkomende callcenters in uw bedrijf te integreren.
Eerst moet u zich aanmelden voor een account voor uzelf en uw agenten en vervolgens de software downloaden. Stel uw LiveAgent-implementaties in en stel de naam in die uw klant ziet wanneer hij met een agent praat. U moet uw huidige telefoonservice koppelen aan uw nieuwe software voor inkomende callcenters. U kunt extra aanpassingen aan uw implementatie toevoegen, maar deze eenvoudige installatie kan in minder dan een uur worden gedaan, zodat uw bedrijf snel van start kan gaan.
De prijsklasse van inbound callcenteroplossingen is voor iedereen toegankelijk. U kunt gratis demosoftware gebruiken en verschillende software-opties bieden een gratis proefversie. Deze proefversies zijn een uitstekende optie voor bedrijven om de software uit te proberen om te zien of deze aan hun behoeften voldoet. De meeste inkomende callcentersoftware werkt met een maandelijks abonnement. U vindt inkomende callcentersoftware in deze lijst die begint bij slechts $ 1. Er zijn meestal meerdere serviceniveaus met verschillende serviceprijzen op basis van de gewenste service.
Om uw kleine, middelgrote of grote callcenter in staat te stellen geschikte software te vinden, hebben we een lijst samengesteld met de 20 beste inkomende callcentersoftware. Alle bedrijven kunnen uw callcenter snel en efficiënt helpen met verschillende aanpasbare functies, voordelen, nadelen en prijsopties.
De uitstekende oplossing voor inkomende callcenters van LiveAgent is effectief voor kleine, middelgrote of grote bedrijven. LiveAgent-oproepsoftware kan u helpen met alle behoeften van uw callcenter om uw bedrijf efficiënt te runnen.
LiveAgent is een uitstekende oplossing voor inkomende callcenters voor telefonische ondersteuning. Biedt onbeperkte oproepopnames met snelle chatkanaalopties via hun widget.
LiveAgent is een van de weinige programma’s die een gratis versie aanbiedt. Ze hebben ook een gratis proefversie. LiveAgent biedt meerdere serviceniveaus en prijzen, waaronder $ 9, $ 29 en $ 49 per maand.
Call Center Studio geeft uw bedrijf de tools om vracht te volgen en interactieve spraakrapportage te gebruiken om uw inkomende belervaring te verbeteren.
Call Center is een geweldige inkomende callcenteroplossing voor schaalbaarheid. Call Center is gebouwd voor snelle klantenservice-interacties en biedt maximale schaalbaarheid voor uw kleine tot middelgrote bedrijven.
Belangrijkste functies
Neem contact op met het inkomende team van Call Center Studio om een offerte voor uw callcenterbedrijf te ontvangen.
Ringcentral is handige inkomende callcentersoftware voor videochatten met klanten en andere teamleden.
Ringcentral is een goede optie voor kleine tot middelgrote bedrijven om toegang te krijgen tot de functies die hen verbonden houden met klanten.
Ringcentral biedt een gratis proefversie en gratis software met beperkte functies. Ringcentral biedt vier abonnementen per agent, per maand met verschillende functies voor $ 19,99, $ 27,99, $ 34,99 en $ 49,99.
Zendesk biedt verschillende functies, waaronder inkomend en uitgaand bellen, sms’en, monitorroutering en meer op zijn cloudgebaseerde platform.
Zendesk is een geweldige optie voor inkomende callcenters voor een uniforme werkruimte, waarmee u alle functies van de software vanaf één locatie kunt afhandelen. Deze functies zijn uitstekend geschikt voor kleine tot grote bedrijven.
Belangrijkste kenmerken
Zendesk is cloudgebaseerde software met een gratis proefversie, maar geen gratis versie van de software. Zendesk biedt een optie van $ 19, $ 39 of $ 89 per agent per maand.
Talkdesk bevat veel standaardfuncties die nodig zijn voor uw callcenters, zoals spraakfuncties, functies voor uitgaande kiezers, rapporten, analyses en intelligente routeringsfuncties.
Talkdesk is een populaire optie voor middelgrote en grote callcenters die Windows-, Mac- en webgebaseerde tools gebruiken. Talkdesk is uitstekende inkomende callcentersoftware voor eenvoudige implementatie en behoud van bijna 100% uptime.
Een nadeel van Talkdesk is dat uw bedrijf rechtstreeks contact met hen moet opnemen om een offerte voor services te krijgen, waardoor contractverlengingen extra planning vereisen.
De callcentersoftware van Zoho Desk heeft fuOndersteuningsreactie kost tijd
Een nadeel van Talkdesk is dat uw bedrijf rechtstreeks contact met hen moet opnemen om een offerte voor services te krijgen, waardoor contractverlengingen extra planning vereisen.
De callcentersoftware van Zoho Desk heeft functies voor inkomende callcenters die uw bedrijf analytische functies bieden om uw succes te monitoren.
Zoho Desk is software voor inkomende callcenters die kan voldoen aan de behoeften van kleine, middelgrote en grote callcenters. Zoho Desk is de beste software voor inkomende callcenters. Vanwege de gebruiksvriendelijke gebruikersinterface en eenvoudige softwaretraining voor medewerkers.
U kunt abonnementen krijgen met Zoho Desk die verschillende functies van deze cloudgebaseerde software bevatten voor een tarief van $ 14, $ 23 en $ 40 per maand per agent. Er is zowel een gratis proefversie als een gratis softwareversie.
Met Cloudtalk kan uw callcenter gebruikmaken van inkomende cloudgebaseerde oproepen, spraakfuncties, intelligente oproeproutering, internationale telefoonnummers, slimme dialers en statistische monitoring.
Cloudtalk is een uitgebreide cloudgebaseerde callcenteroplossing voor het afhandelen van drukbezochte klantenservicegesprekken via internet. De software is een remote-ready inbound callcenter-oplossing die beter kan zijn voor kleinere callcenters.
Cloudtalk biedt een maandelijks abonnement van $ 15, $ 20 en $ 35. Er is een gratis proefversie, maar geen gratis versie.
GoToConnect kan u helpen met uw inkomende en uitgaande callcenterbehoeften met complete softwareoplossingen, of u nu persoonlijk of op afstand werkt.
Deze software biedt inkomende callcenteroplossingen voor kleine tot middelgrote callcenters die op zoek zijn naar een complete softwareoplossing.
GoToConnect kan worden gebruikt op cloudgebaseerde en mobiele services voor een optie van $ 22, $ 26 en $ 39 per maand per agent per maand. Er is geen gratis versie van de software, maar wel een gratis proefversie.
Het Salesforce-platform biedt analyses, interactieve spraakrespons, inkomende oproepen, CMR-integratie en marketingstatistieken voor uw callcenter.
Salesforce Service Cloud is geweldige software voor inkomende callcenters voor eenvoudige API-integraties met uw andere systemen van derden. Deze cloud-contactcenteroplossing staat bekend om het afhandelen van de inkomende callcenterbehoeften van kleine en middelgrote callcenterbedrijven.
Er is een gratis proefversie, maar geen gratis softwareversie. Er is een optie van $ 25, $ 75, $ 150 en $ 300 per maand voor uw hele team.
Nice CXone biedt klantervaring, callcenteranalyses, inkomende en uitgaande diensten. Deze software levert datagestuurde resultaten, wat een beter begrip van de business mogelijk maakt.
Met deze software kunnen kleine en middelgrote bedrijven klantenservice en callcenterbehoeften bieden met cloudgebaseerde software voor inkomende en uitgaande oproepen.
Prijzen variëren meestal van $ 90- $ 100 per gebruiker per maand. Neem direct contact op met de klantenservice voor een offerte. Er is een gratis proefversie, maar geen gratis software.
Dialpad biedt uitgaand bellen, berichten en videovergaderingen om complete contactcenteroplossingen te bieden voor het oprichten van bedrijven.
Dialpad biedt verschillende klantenserviceoplossingen voor kleine en middelgrote bedrijven die indruk willen maken op klanten. Dialpad-callcentersoftware wordt aanbevolen voor snelle communicatie met klanten via videochat.
Deze cloudgebaseerde software voor uw kleine of middelgrote onderneming wordt geleverd in een optie van $ 20 of $ 30. Als u daarbovenop voordelen wilt hebben, neem dan rechtstreeks contact met hen op voor een offerte. Er is een gratis proefversie, maar geen gratis software.
Agile CRM biedt klantchatondersteuning, telefoonopties en autoresponders.
Deze software wordt aanbevolen voor kleine tot middelgrote inkomende callcenterbedrijven. Vanwege de prijs kan het geschikt zijn voor bedrijven die alleen op zoek zijn naar individuele functies.
Agile kent drie serviceniveaus; gratis, $ 15 en $ 80 per maand per agent. Er is een gratis proefversie en een gratis versie van de software beschikbaar.
Five9 biedt inkomende en uitgaande callcentermogelijkheden, professionele services, training en klantenondersteuning.
Deze software is met zijn verschillende functies geschikt voor kleine, middelgrote en grote callcenterbedrijven. Five9 kan op bijna alles worden gebruikt, zoals Windows, Mac, iPhone en webgebaseerde clients.
Er wordt geen gratis proefversie of gratis software aangeboden . Five9 biedt een verscheidenheid aan productbundels, maar als u een specifieke offerte nodig heeft, neem dan rechtstreeks contact met hen op.
CallHippo biedt inkomende oproepen, automatische distributie, e-mailondersteuning en spraakopname met hun callcentersoftware.
Deze software wordt in meer dan 50 landen gebruikt en is geweldig voor kleine bedrijven. CallHippo is geweldige software voor inkomende callcenters voor het gebruik van een virtueel telefoonnummer, waardoor bedrijven over de hele wereld virtuele oproepen naadloos in hun communicatie kunnen integreren.
CallHippo heeft opties van $10, $18 en $40. Er is geen gratis proefversie of gratis software. Deze cloudgebaseerde software kan op verschillende apparaten worden gebruikt, waaronder Windows, Mac en mobiel.
Twilio biedt communicatie via sms, API’s, video en spraakdiensten.
De software van Twilio is geschikt voor kleine bedrijven die het meeste uit weinig willen halen. Deze software kan gemakkelijk worden geïntegreerd in andere stukjes software, waardoor het handig is voor kleinere bedrijven om hun online aanwezigheid te laten groeien.
Deze cloudgebaseerde software biedt unieke betalingsmogelijkheden variërend van per maand per persoon of per uur. Bellen begint bij 2 cent per minuut. Prijzen om oproepen te ontvangen beginnen bij $ 1 per maand per telefoonnummer en 1 cent per minuut. Er is een gratis proefversie, maar geen gratis versie. Neem rechtstreeks contact op met Twilio voor een offerte.
VICIdial kan uw bedrijf helpen met uitgaande gesprekken, inkomende gesprekken, gespreksopname en chat.
VICIdial is de beste inkomende callcentersoftware voor integratie met Telcom. Deze software voor inkomende callcenters is geschikt voor kleine bedrijven die hun online callcenter willen laten groeien. VICDial biedt ondersteuning voor al hun diensten en maakt het voor kleinere callcenters mogelijk om hun bedrijf te laten groeien.
VICIdial-software is gratis, afgezien van de initiële kosten voor servervoorziening, variërend van $ 400 tot meer dan $ 1.000, afhankelijk van uw behoeften.
3CX-software biedt inkomende oproepen, chat- en videodiensten die u kunt gebruiken met uw huidige headsets en andere apparatuur.
3CX is perfect voor kleine tot middelgrote callcenters die op zoek zijn naar software met lage opstartkosten voor servergebruik.
U kunt uw eerste jaar 3CX gratis gebruiken. Service kost gemiddeld $ 145 of $ 180 per agent per jaar in het tweede jaar, waardoor deze software voor iedereen toegankelijk is. U dient rechtstreeks contact op te nemen met 3CX voor een offerte.
Vonage Business Communications stroomlijnt uw callcenteractiviteiten met een hoge verbindingsefficiëntie en verschillende functies.
Deze software voor inkomende callcenters is ontworpen om goed samen te werken met kleine bedrijven. Vonage Business Communications is een handig inbound callcenterplatform voor het snel wijzigen van instellingen voor gebruikers en profielen.
Er is een optie van $ 14,99 en $ 39,99 met $ 0,03 per minuut toegevoegd aan uitgaande gesprekken. De opties variëren en u kunt rechtstreeks met hen praten voor een verdere offerte.
De Aircall-softwarefuncties omvatten telefoonsysteemfuncties zoals voicemail, Interactive Voice Response en virtuele callcenters.
Deze service is een combinatie van waarde en functies die geschikt is voor kleine tot middelgrote callcenters die op zoek zijn naar effectieve callcentersoftware.
Aircall kost $ 40 en Maandelijkse abonnementsopties van $ 70, of als u jaarlijks factureert, wordt deze prijs verlaagd naar $ 30 en $ 50 per agent per maand. Er is geen gratis software, maar er is wel een gratis proefversie beschikbaar.
CallRail is software voor inkomende callcenters die wordt aanbevolen voor het volgen van gebruikersbetrokkenheid op uw site en het vergroten van uw analytische gegevens.
Callrail is een veelzijdige optie voor kleine en middelgrote bedrijven die op zoek zijn naar betaalbare software die het meeste uit analyse haalt.
CallRail-abonnementen beginnen bij $ 45, inclusief tien lokale telefoonnummers en 500 minuten. Neem contact op met de ondersteuning voor een gedetailleerder prijsplan.
Bij het kiezen van geschikte inkomende callcentersoftware voor de behoeften van uw bedrijf, u wilt hun verschillende functies vergelijken en contrasteren. Hierdoor kunt u de plannen van uw bedrijf met betrekking tot uw callcenter beter uitwerken. Hieronder volgen onze keuzes voor de beste inkomende callcentersoftware op de markt en wat deze perfect zou kunnen maken voor uw bedrijf.
LiveAgent oplossing voor inkomende callcenters is geschikt als u uw klantenservice en verbinding wilt versnellen. LiveAgent maakt gebruik van de kracht van een robuust klantenserviceportaal dat verschillende tools gebruikt. Met de snelste chatwidget op de markt kunnen uw klanten snel met personeel chatten, wat de efficiëntie van het callcenter verbetert. LiveAgent Ticketing maakt gebruik van een hybride ticketsysteem dat gebruikmaakt van omnichannel-ondersteuning voor het eenvoudig volgen van multi-channel problemen. LiveAgent is een van de weinige inkomende callcentersoftware die 24 uur per dag zakelijke ondersteuning biedt.
Looking for the right CRM software?
LiveAgent offers a wide range of features and integrations so everyone can find what they need. Wanna see it for yourself?
Primo Dialer is een innovatieve manier om uw gebruikers te verbinden met hoogwaardige callcenterfuncties die via telecommunicatie worden aangeboden. Primo Dialer onderscheidt zich door een verscheidenheid aan functies te bieden tegen een lage prijs. Primo Dialer zou ideaal kunnen zijn voor middelgrote zakelijke callcenters die innovatieve telecommunicatiefuncties nodig hebben.
PhoneBurner maakt dialersoftware waarmee uw inkomende callcenter prestaties te stroomlijnen. PhoneBurner beweert dat je 447% meer contacten kunt bereiken met behulp van hun inkomende callcentersoftware, waarmee ze zich onderscheiden van andere software. PhoneBurner kan uw klantenserviceteam helpen op het gebied van workflowautomatisering, leadbeheer, rapportage en een krachtige kiezer.
Deze voorspellende kiezer contact suite onderscheidt zich door TCPA-compatibel te zijn, waardoor online gegevensbeveiliging tegen hackers voor u en uw bedrijf wordt gegarandeerd. ChaseData CCaaS is een uitstekende match voor callcenters met vijf of meer agents. ChaseData CCaaS maakt gebruik van functies die callcenters helpen die vertrouwen op een hoge uptime door efficiënt inkomende oproepen en geautomatiseerde uitvoeroproepen te beantwoorden. Financiële diensten zoals incasso en bankieren kunnen deze software gebruiken, waar een hoge uptime tussen klanten vereist is om uw B2B- of B2C-doelen te bereiken.
Verbeter de klantenservice interacties met behulp van XCALLY’s unieke bewegingstechnologie, niet gevonden in andere inkomende callcentersoftware. XCALLY is omnichannel inkomende callcentersoftware die hun Asterisk-service integreert met shuttle- en bewegingstechnologieën, waardoor u geoptimaliseerde controles krijgt om alle inkomende callcenterfuncties met hun software af te handelen. XCALLY is een goede optie voor inkomende callcenterbedrijven die op zoek zijn naar professionele oplossingen voor inkomende, uitgaande en gemengde callcentersoftwarediensten.
Ja! Proberen alvorens te kopen is uitstekend, omdat u een inkomende callcentersoftware wilt die voldoet aan de behoeften van uw bedrijf. Met opties voor gratis gebruik of gratis proefversie kunt u zien of een bepaalde software past bij uw callcenterbehoeften. Verdeel het verschil tussen een gratis proefversie en gratis gebruik van software om er het maximale uit te halen. De mogelijkheid om alle functies van inkomende callcentersoftware te ervaren, geeft uw team de mogelijkheid om het uit te proberen voordat u het koopt. De voorwaarden van de gratis proefversie zijn afhankelijk van de software voor inkomende callcenters. LiveAgent biedt bijvoorbeeld een gratis proefperiode van 30 dagen waarvoor u zich in minder dan 60 seconden kunt aanmelden zonder dat u een creditcard nodig heeft.
Inkomende callcentersoftware is noodzakelijk voor uw bedrijf, ongeacht de grootte van uw callcenter. Software zoals LiveAgent kan uw bedrijf geld besparen en tegelijkertijd de kwaliteit en kwantiteit van uw klantcommunicatie verhogen. Om aan al uw callcenterbehoeften te kunnen voldoen, is inkomende callcentersoftware noodzakelijk. Het geeft u de mogelijkheid om beter toegang te krijgen tot klantinformatie en klantcommunicatie te stroomlijnen.
Met de beste software voor inkomende callcenters kan uw bedrijf meer bereiken met uw klantenservicemedewerkers, allemaal vanuit één tool. LiveAgent doet dit voor callcenters van elke omvang door uitstekende functies aan te bieden zonder opstartkosten, geen creditcard vereist, 24/7 ondersteuning en de mogelijkheid om op elk moment te annuleren. LiveAgent heeft de ingebouwde mogelijkheid om te integreren met meer dan 200 verschillende softwarepakketten die u al voor marketing gebruikt.
Het omnichannel-systeem van LiveAgents maakt communicatie met alle afdelingen mogelijk. Wanneer u functies gebruikt, zoals ‘s werelds beste chatwidget, kunt u snel communiceren met klanten wanneer ze beginnen met communiceren. Met de superieure cloudgebaseerde telefonische ondersteuning van LiveAgent kunt u onbeperkt gesprekken opnemen en gesprekken doorverbinden, geschikt voor inkomende en uitgaande callcenterbehoeften. Met de analyses van LiveAgent kunt u al uw interacties met uw klanten, verkopen, websitegegevens en zelfs de effectiviteit van uw agenten bekijken. LiveAgent gebruikt een hybride ticketstroom die alle kanalen bereikt met een betalingsplan dat aan uw behoeften voldoet.
Klanten communiceren het liefst met bedrijven via het medium dat ze het prettigst vinden om te gebruiken. Met LiveAgent kunnen inkomende callcenters ticketing, livechat en alle belfuncties afhandelen vanwege hun omnichannel-ondersteuning. LiveAgent biedt uw bedrijf functies voor inkomende callcenters, zoals interactieve spraakrespons, inkomende oproepen, uitgaande oproepen, klantrelatiebeheer, softphone, omnichannel-ondersteuning en analyse.
LiveAgent inbound call-software is de meest feature-rijke software die beschikbaar is. LiveAgent biedt meer dan 130 verschillende functies die zijn ontworpen om te helpen bij inkomende gesprekken, uitgaande gesprekken, statistieken, klantrelatiebeheer en omnichannel-ondersteuning . Dit geeft uw callcenter meer veelzijdigheid, hogere winsten en blijere klanten.
Ongeacht de grootte van uw callcenter, u moet de juiste prijs-kwaliteitverhouding vinden om u te helpen succes en winst te behalen. LiveAgent-software helpt klanten dit allemaal te doen tegen prijzen die elk bedrijf zich kan veroorloven. Met een gratis proefversie kan uw bedrijf alle functies die LiveAgent biedt gedurende 30 dagen testen zonder creditcard. Dit betekent dat startende callcenters geld kunnen verdienen zonder geld uit te geven terwijl je ziet hoe het programma werkt in je team. LiveAgent heeft een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding voor bedrijven die willen groeien met meer geavanceerde functies en biedt een serviceniveauoptie van $ 9, $ 29 en $ 49 per agent per maand.
LiveAgent is de best beoordeelde inkomende callcentersoftware, met een gemiddelde beoordeling van 4,7 sterren op Capterra en 4,5 sterren op G2. Duizenden gebruikers getuigen van de vele voor- en weinig nadelen van LiveAgent. De veelzijdigheid van LiveAgent staat gelijk aan meer verkopen, gemakkelijke toegang en een betaalbare prijs. Dit is de reden waarom LiveAgent consequent wordt beoordeeld als een van de beste inkomende callcentersoftware die beschikbaar is.
Kies software voor inkomende callcenters die eenvoudig te integreren is met uw huidige activiteiten, eenvoudig in te stellen en eenvoudig te gebruiken is voor uw team. Dit betekent minder training voor uw team en meer winst voor uw bedrijf, met meer aandacht voor klanten dan voor training. LiveAgent maakt beperkte training en snelle installatie mogelijk met hun gemakkelijk toegankelijke inkomende callcentersoftware. Met de eenvoudige integratie van LiveAgent kunt u agenten verzoeken van klanten op de eerste dag laten behandelen. Verbeterde toegankelijkheid, gebruiksgemak, configuratie en prijs maken van LiveAgent de meest toegankelijke callcentersoftware ter wereld markt.
Om het meeste uit uw inkomende callcentersoftware te halen, moet u het gebruik ervan kennen en mogelijke problemen oplossen; je kunt altijd informatie opzoeken in kennisbanken of in het callcentergedeelte van de LiveAgent Academy. Of lees deze beknopte FAQ-gids om meer te weten te komen over het gebruik van software voor inkomende callcenters.
Noot van de redactie: als enige informatie in het review-artikel onjuist is, neem dan contact met ons op en we zullen het dienovereenkomstig herzien.
Find the best call center
LiveAgent offers wide range of call center tools, and therefore making it great choice for businesses of all sizes. Curious about all the opportunities?
Ontdek Sipcall, de innovatieve VoIP-provider uit Zwitserland die sinds 2005 betrouwbare virtuele telefoonsystemen en gecertificeerde SIP-accounts biedt. Perfect geïntegreerd met LiveAgent-callcenters, biedt Sipcall een scala aan functies voor optimale klantenservice. Start eenvoudig uw callcenter met slechts een laptop of smartphone en verbeter klantrelaties met geavanceerde IVR-functies. Bezoek onze pagina voor een probleemloze integratie en profiteer van de uitgebreide callcentermogelijkheden van LiveAgent.
IVR (Interactieve Spraakreactie)
Ontdek hoe Interactieve Spraakreactie (IVR) van LiveAgent uw callcenter efficiëntie verhoogt door bellers automatisch naar de juiste afdeling te sturen. Met gebruiksvriendelijke ontwerptools, terugbellers en oproepprioritering, biedt LiveAgent een betrouwbare oplossing voor klantenservice. Vergelijk het met concurrenten zoals Bitrix24 en Zendesk en start vandaag nog een gratis proefperiode zonder verplichtingen!
Ontdek hoe callcentersoftware uw klantenservice kan verbeteren met automatische oproepverdeling, IVR-systemen en meer. Leer over de voordelen van virtuele callcenters, zoals flexibiliteit en lagere kosten. Bezoek nu om meer te weten te komen over het kiezen van de juiste software voor uw behoeften en verhoog de klanttevredenheid!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team