Zet uw gedeelde inbox over naar een multichannel helpdeskticketoplossing. LiveAgent zorgt voor meer klantencommunicatie met een ticketsysteem dat meerdere kanalen verenigt. Verbeter uw helpdesk met meer emailaccounts, live chat,sociale media a>, callcenter of klantenportaal.
Bied klantenservice van wereldklasse en voer meer zakelijke communicatie efficiënt af. Start vandaag nog onze gratis proefperiode van 14 dagen en maak kennis met LiveAgent.
Functies | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig.
|
Hiver
|
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
|
LiveAgent biedt ticketing.
|
Hiver biedt geen ticketing.
|
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
|
LiveAgent biedt Live Chat.
|
Hiver biedt geen Live Chat.
|
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
|
LiveAgent biedt een callcenter.
|
Hiver biedt een callcenter.
|
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
|
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
|
Hiver biedt geen selfserviceportaal.
|
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
|
Hiver biedt geen Facebook-integratie.
|
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
|
Hiver biedt geen Twitter-integratie.
|
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
|
Hiver biedt geen Instagram-integratie.
|
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
|
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
|
Hiver biedt geen Viber-integratie.
|
WhatsApp
WhatsApp-integraties met helpdesks stellen gebruikers in staat om alle WhatsApp-berichten binnen een ticketsysteem met meederder kanalen te beantwoorden en ze net als elk ander klantenondersteuningsticket te behandelen.
|
LiveAgent biedt een WhatsApp-integratie.
|
Hiver biedt een WhatsApp-integratie.
|
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
|
LiveAgent biedt een kennisbank.
|
Hiver biedt geen kennisbank.
|
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
|
LiveAgent biedt een klantenforum.
|
Hiver biedt geen klantenforum.
|
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
|
LiveAgent biedt automatisering en regels.
|
Hiver biedt automatisering en regels.
|
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
|
LiveAgent biedt API-functies.
|
Hiver biedt geen API-functies.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
|
LiveAgent biedt IVR-functies.
|
Hiver biedt geen IVR-functies.
|
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
|
LiveAgent biedt videogesprekken.
|
Hiver biedt geen videogesprekken.
|
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
|
Hiver biedt onbeperkte geschiedenis.
|
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
|
Hiver biedt geen onbeperkte websites.
|
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
|
Hiver biedt geen onbeperkte chatknoppen.
|
Onbeperkte tickets/mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
|
Hiver biedt geen onbeperkte tickets/mails.
|
Onbeperkte gespreksopname
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
|
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
|
Hiver biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
|
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
Hiver biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
Bent u het beu om meerdere emailaanmeldingen af te handelen en tussen vensters te schakelen? Gebruik een oplossing die alle emails van klanten samenbrengt in één inbox. Het ticketsysteem van LiveAgent kan meer aan dan Gmail of Outlook, u kunt ook emailaccounts van veel verschillende providers koppelen.
Bied onberispelijke service aan klanten met een gevarieerde toolset die elk belangrijk klantencommunicatiekanaal afhandelt. Klaar de klus met een klantenserviceplatform dat wordt geleverd met ticketing, live chat, callcenter, klantenportaal, Viber, WhatsApp en sociale media – Facebook, Instagram en Twitter. Creëer een krachtige workflow tussen alle kanalen en toon uw klanten een gepersonaliseerde service-ervaring.
Live chat is een geweldige tool om snel klantenondersteuning te bieden dankzij een widget op uw website geplaatst. LiveAgent heeft de snelste live chatwidget op de markt die het berichtenverkeer naar klanten soepel en snel maakt. Het wordt ook ondersteund met functies zoals realtime typeweergave, proactieve chatuitnodigingen en meer die verbeterde functionaliteit bieden. Pas uw huisstijl aan uw bedrijf aan en bied persoonlijke, mensgerichte service voor iedereen.
We zorgen voor al onze klanten en we doen ons best om hen een uitstekende klantenservice te bieden. Ons klantenserviceteam staat klaar om u te helpen met eventuele problemen of om u informatie te geven wanneer u deze nodig heeft. U kunt 24/7 contact met ons opnemen via email, live chat of gewoon geven bel ons. Neem gerust ook een kijkje in ons klantenportaal dat vol staat met nuttige artikelen over LiveAgent.
LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we onze klanten uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden.
Peter Komornik, CEO
Verbeter de productiviteit van vertegenwoordigers vandaag nog met ons multichannel ticketsysteem. Start gewoon uw gratis proefperiode van 14 dagen en probeer te werken met de LiveAgent-toolset. Als u alles wilt zien wat het kan doen, kijk dan eens naar detourvideo waar we het meeste behandelen functies en hoe u ze kunt gebruiken. Stap vandaag nog over op LiveAgent en bied ondersteuning aan klanten via alle belangrijke kanalen.
Op zoek naar een Hiver-alternatief?
Ontdek waarom LiveAgent het beste Hiver-alternatief is voor uw helpdesk. Geniet van 24/7 klantenservice, geen installatiekosten en een gratis proefperiode van 30 dagen zonder kredietkaart. Verbeter uw klantcommunicatie met een multi-channel ticketingsysteem dat e-mail, live chat, sociale media en meer ondersteunt. Probeer het nu en bied wereldklasse klantenservice!
Een intercomalternatief nodig?
Ontdek de 15 beste Intercom-alternatieven voor 2024 en waarom LiveAgent de ideale keuze is. Geniet van geavanceerde functies zonder installatiekosten, 24/7 klantenservice, en flexibiliteit zonder kredietkaartverplichting. Verhoog uw klantenservice met LiveAgent's aanpasbare automatisering en realtime chat. Probeer het nu gratis en ervaar een toename in klanttevredenheid en prestaties.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team