Zet uw gedeelde inbox over naar een multi-channel ticketingoplossing voor de helpdesk. LiveAgent verzorgt meer klantcommunicatie met een ticketingsysteem dat meerdere kanalen verenigt. Verbeter uw helpdesk met meer e-mailaccounts, live chat, sociale media a>, callcenter of klantportaal.
Bied klantenservice van wereldklasse en voer efficiënter zakelijke communicatie af. Start vandaag nog onze gratis proefperiode van 30 dagen en ervaar LiveAgent.
Feature | LiveAgent | Crisp |
---|---|---|
Ticketing | ✅Ja | ✅Ja |
Live Chat | ✅Ja | ✅Ja |
Callcenter | ✅Ja | ✅Ja |
Self-Service | ✅Ja | ✅Ja |
✅Ja | ✅Ja | |
✅Ja | ✅Ja | |
✅Ja | ❌Nee | |
Viber | ✅Ja | ❌Nee |
✅Ja | ✅Ja | |
Kennisbank | ✅Ja | ✅Ja |
Klantenforum | ✅Ja | ❌Nee |
Automatisering en regels | ✅Ja | ✅Ja |
API | ✅Ja | ✅Ja |
Interactive Voice Response (IVR) | ✅Ja | ❌Nee |
Videogesprekken | ✅Ja | ✅Ja |
Onbeperkte geschiedenis | ✅Ja | ✅Ja |
Onbeperkte websites | ✅Ja | ❌Nee |
Onbeperkte chatknoppen | ✅Ja | ❌Nee |
Onbeperkt aantal Tickets/Mails | ✅Ja | ✅Ja |
Onbeperkte gespreksopname | ✅Ja | ❌Nee |
Onbeperkte 24/7 ondersteuning | ✅Ja | ✅Ja |
Bent u het beu om meerdere emailaanmeldingen af te handelen en tussen vensters te schakelen? Gebruik een oplossing die alle emails van klanten in één inbox samenbrengt. Het ticketsysteem van LiveAgent kan meer aan dan Gmail of Outlook, je kunt ook emailaccounts van veel verschillende providers koppelen.
Bied onberispelijke service aan klanten met een gevarieerde toolset die elk belangrijk klantcommunicatiekanaal afhandelt. Klaar de klus met een klantenserviceplatform dat wordt geleverd met e-mail ticketing, live chat, callcenter, klantportaal, Viber, WhatsApp en sociale media – Facebook, Instagram en Twitter. Creëer een krachtige workflow tussen alle kanalen en laat uw klanten een gepersonaliseerde service-ervaring zien.
Live chat is een geweldige tool om snel klantenondersteuning te bieden dankzij een widget op uw website geplaatst. LiveAgent heeftde snelste live chatwidget op de markt waardoor berichten naar klanten soepel en snel verlopen. Het wordt ook ondersteund met functies zoals realtime typweergave, proactieve chatuitnodigingen en meer die verbeterde functionaliteit bieden. Pas uw branding aan uw bedrijf aan en bied persoonlijke, mensgerichte service voor iedereen.
We zorgen voor al onze klanten en we doen ons best om hen een uitstekende klantenservice te bieden. Ons klantenserviceteam staat klaar om u te helpen met eventuele problemen of om u van informatie te voorzien wanneer u die nodig heeft. U kunt 24/7 contact met ons opnemen via email, live chat of gewoon geef ons een belletje. Kijk gerust ook eens in ons klantenportaal dat vol staat met nuttige artikelen over LiveAgent.
LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten.
Peter Komornik, CEO
Verbeter de productiviteit van agenten vandaag nog met ons meerkanaals ticketingsysteem. Start eenvoudig uw gratis proefperiode van 30 dagen en probeer te werken met de LiveAgent-toolset. Als je wilt zien wat het allemaal kan, bekijk dan de tourvideo waar we de meeste bespreken functies en hoe u deze kunt gebruiken. Schakel vandaag nog over naar LiveAgent en bied klanten ondersteuning via alle belangrijke kanalen.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team