Schakel vandaag nog over naar LiveAgent en kijk wat het een geweldig Hesk-alternatief maakt. LiveAgent is helpdesksoftware voor ticketing die communicatie via meerdere kanalen aankan, waaronder emailticketing, live chat, callcenter, sociale media en klantenportaal.
Het wordt ondersteund door een grote verscheidenheid aan functies en integraties met andere softwareoplossingen om u te helpen soepele workflows te creëren. Lees meer over LiveAgent of start vandaag nog uw gratis proefperiode van 14 dagen.
Functies | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig.
|
Hesk
|
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
|
LiveAgent biedt ticketing.
|
Hesk biedt ticketing.
|
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
|
LiveAgent biedt Live Chat.
|
Hesk biedt geen Live Chat.
|
Callcenter
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
|
LiveAgent biedt een callcenter.
|
Hesk biedt geen callcenter.
|
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
|
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
|
Hesk biedt een selfserviceportaal.
|
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
|
Hesk biedt geen Facebook-integratie.
|
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
|
Hesk biedt geen Twitter-integratie.
|
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
|
Hesk biedt geen Instagram-integratie.
|
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
|
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
|
Hesk biedt geen Viber-integratie.
|
WhatsApp
WhatsApp-integraties met helpdesks stellen gebruikers in staat om alle WhatsApp-berichten binnen een ticketsysteem met meederder kanalen te beantwoorden en ze net als elk ander klantenondersteuningsticket te behandelen.
|
LiveAgent biedt een WhatsApp-integratie.
|
Hesk biedt een WhatsApp-integratie.
|
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
|
LiveAgent biedt een kennisbank.
|
Hesk biedt een kennisbank.
|
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
|
LiveAgent biedt een klantenforum.
|
Hesk biedt geen klantenforum.
|
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
|
LiveAgent biedt automatisering en regels.
|
Hesk biedt geen automatisering en regels.
|
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
|
LiveAgent biedt API-functies.
|
Hesk biedt geen API-functies.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
|
LiveAgent biedt IVR-functies.
|
Hesk biedt geen IVR-functies.
|
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
|
LiveAgent biedt videogesprekken.
|
Hesk biedt geen videogesprekken.
|
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
|
Hesk biedt onbeperkte geschiedenis.
|
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
|
Hesk biedt onbeperkte websites.
|
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
|
Hesk biedt geen onbeperkte chatknoppen.
|
Onbeperkte tickets/mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
|
Hesk biedt onbeperkte tickets/mails.
|
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
|
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
|
Hesk biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
|
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
Hesk biedt geen onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
Los klantondersteuningsvragen sneller op dankzij onze live chat. Maak eenvoudig een aangepaste widget of kies er een uit onze galerij met chatknoppen en plaats het op uw website. Uw klanten kunnen er eenvoudig op klikken en chatten met helpdeskmedewerkers. De live chat is gerangschikt als een van de de snelste op de markt.
Het wordt ondersteund door handige functies, zoals real-time typing-view of proactieve chatuitnodigingen om klantenbetrokkenheid te vergroten. Probeer het zelf uit en kijk hoe u uw klantenondersteuning kunt verbeteren.
LiveAgent sorteert tickets en wijst ze automatisch toe aan vertegenwoordigers dankzij automatiseringsregels die u kunt instellen. Dit is belangrijk omdat LiveAgent alle belangrijke communicatiekanalen die uw klanten gebruiken kan afhandelen en binnenkomende communicatie kan omzetten in tickets.
Maak uw eigen handige selfserviceportaal met volledige of relevante notities, informatieve artikelen en how-to’s voor het omgaan met verschillende problemen of het leren van iets nieuws. Met onze klant portaalfuncties kunt u profiteren van aanpasbare branding passend bij uw bedrijfsstijl.
Kennisbank bevat ook forums zodat uw klanten antwoorden kunnen geven aan andere mensen die met problemen worstelen of gewoon over verschillende functies kunnen praten. U kunt het ook gebruiken omfeedback van klanten te verzamelen en te zien hoe u uw bedrijf kunt verbeteren.
We lossen 24/7 problemen op via email, live chat, telefoongesprekken of het klantenportaal, zodat onze klanten wat ademruimte hebben of zich kunnen concentreren op het belangrijkste: hun klanten helpen. Neem contact met ons op wanneer u iets nodig hebt en we zullen ons best doen om u te informeren of u te helpen.
Bekijk onze prestaties of de beoordelingen hieronder en zie waarom onze klanten zijn overgestapt van andere oplossingen naar LiveAgent. Doe vandaag nog mee en word zelf een tevreden klant.
LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we onze klanten uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden.
Peter Komornik, CEO
Probeer ons eens en begin vandaag nog met uw gratis proefperiode van 14 dagen. U hoeft geen creditcardgegevens op te geven, dus er zijn geen verplichtingen aan verbonden. Bekijk eerst onze Tour-video om te zien wat LiveAgent nog meer kan doen, of lees meer over LiveAgent op onze website .
Op zoek naar een Hesk-alternatief?
Op zoek naar een krachtig Hesk-alternatief? Ontdek LiveAgent, de ultieme helpdesksoftware met geen installatiekosten, 24/7 klantenservice en geen kredietkaart nodig. Profiteer van veelzijdige functies zoals emailticketing, live chat, callcenter en sociale media-integraties. Start nu je gratis proefperiode van 14 dagen en verbeter je klantenservice!
Op zoek naar een Bitrix24-alternatief?
Ontdek LiveAgent als het ultieme Bitrix24-alternatief: geen installatiekosten, 24/7 support, gratis proef, en eenvoudig opzegbaar!
Alternatieven voor helpdesksoftware vergelijken?
Vergelijk helpdesksoftware en ontdek waarom LiveAgent het beste alternatief is met geen installatiekosten, 24/7 klantenservice, en geen kredietkaart nodig. Start je gratis proefperiode van 30 dagen en ervaar zelf de 175+ functies, zoals emailticketing, live chat en callcenter. Beoordeeld door toonaangevende platforms en gebruikt door bedrijven zoals Forbes en Airbus. Probeer LiveAgent nu en verbeter je klantenservice moeiteloos!
Op zoek naar een alternatief voor Chaport?
Ontdek LiveAgent als het ultieme Chaport-alternatief! Geniet van de snelste live chatwidget, 24/7 klantenservice, en betaalbare prijzen zonder setup-kosten of kredietkaartvereisten. Communiceer eenvoudig via e-mail, sociale media, telefoon en meer. Begin nu met een gratis proefperiode en ervaar waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team