Schakel vandaag nog over naar LiveAgent en ontdek wat het tot een geweldig Hesk-alternatief maakt. LiveAgent is helpdesksoftware voor ticketverkoop die communicatie via meerdere kanalen aankan, waaronder emailticketing, live chat, callcenter, sociale media en klantenportaal.
Het wordt ondersteund door een grote verscheidenheid aan functies en integraties met andere softwareoplossingen om u te helpen soepele workflows te creëren. Lees meer over LiveAgent of start vandaag nog uw gratis proefperiode van 14 dagen.
Functies | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig.
|
Hesk
|
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
|
LiveAgent biedt ticketing.
|
Hesk biedt ticketing.
|
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
|
LiveAgent biedt Live Chat.
|
Hesk biedt geen Live Chat.
|
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
|
LiveAgent biedt een callcenter.
|
Hesk biedt geen callcenter.
|
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
|
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
|
Hesk biedt een selfserviceportaal.
|
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
|
Hesk biedt geen Facebook-integratie.
|
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
|
Hesk biedt geen Twitter-integratie.
|
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
|
Hesk biedt geen Instagram-integratie.
|
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
|
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
|
Hesk biedt geen Viber-integratie.
|
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
|
LiveAgent biedt een kennisbank.
|
Hesk biedt een kennisbank.
|
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
|
LiveAgent biedt een klantenforum.
|
Hesk biedt geen klantenforum.
|
Automatiseringe en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
|
LiveAgent biedt automatisering en regels.
|
Hesk biedt geen automatisering en regels.
|
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
|
LiveAgent biedt API-functies.
|
Hesk biedt geen API-functies.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
|
LiveAgent biedt IVR-functies.
|
Hesk biedt geen IVR-functies.
|
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
|
LiveAgent biedt videogesprekken.
|
Hesk biedt geen videogesprekken.
|
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
|
Hesk biedt onbeperkte geschiedenis.
|
Onbperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
|
Hesk biedt onbeperkte websites.
|
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
|
Hesk biedt geen onbeperkte chatknoppen.
|
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
|
Hesk biedt onbeperkte tickets/mails..
|
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
|
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
|
Hesk biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
|
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
Hesk biedt geen onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
Beantwoord vragen van klanten sneller dankzij onze live chat. Maak eenvoudig een aangepaste widget of kies er een uit onze galerij met chatknoppen en plaats deze op uw website. Uw klanten kunnen er eenvoudig op klikken en beginnen te chatten met helpdeskmedewerkers. De live chat is gerangschikt als een van de de snelste op de markt.
Het wordt ondersteund door handige functies, zoals real-time typing-view of proactieve chatuitnodigingen om de klantenbetrokkenheid te vergroten. Probeer het zelf uit en kijk hoe u uw klantenondersteuning kunt verbeteren.
LiveAgent sorteert tickets en wijst ze automatisch toe aan vertegenwoordigers dankzij automatiseringsregels die u kunt instellen. Dit is belangrijk omdat LiveAgent alle belangrijke communicatiekanalen die uw klanten gebruiken kan afhandelen en inkomende communicatie kan omzetten in tickets.
Krijg een ticketsysteem dat alles afhandelt wat belangrijk is – emails, live chat , oproepen, Viberoproepen en sociale media – Facebook, Twitter en Instagram. Probeer het vandaag nog en zie hoe naadloos de ervaring is.
Maak uw eigen handige selfserviceportaal met volledige of relevante notities, informatieve artikelen en how-to’s om verschillende problemen op te lossen of iets nieuws te leren. Met onze portaalfuncties voor klanten kunt u profiteren van aanpasbare branding die past bij uw bedrijfsstijl.
De kennisbank bevat ook forums zodat uw klanten antwoorden kunnen geven aan andere mensen die worstelen met problemen of gewoon over verschillende functies kunnen praten. U kunt het ook gebruiken omfeedback van klanten te verzamelen en te zien hoe u uw bedrijf kunt verbeteren.
We lossen problemen 24/7 op via email, live chat, telefoontjes of het klantenportaal, zodat onze klanten wat ademruimte hebben of zich kunnen concentreren op het belangrijke: hun klanten helpen. Neem contact met ons op wanneer u iets nodig hebt en we zullen ons best doen om u te informeren of u te helpen.
Bekijk onze prestaties of de onderstaande beoordelingen en ontdek waarom onze klanten zijn overgestapt van verschillende oplossingen naar LiveAgent. Sluit u vandaag nog bij ons aan en word zelf een tevreden klant.
LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten.
Peter Komornik, CEO
Probeer ons eens en begin vandaag nog met uw gratis proefperiode van 14 dagen. U hoeft geen kredietkaartgegevens op te geven, dus er zijn geen verplichtingen. Bekijk eerst onze Tour-video om te zien wat LiveAgent nog meer kan doen, of lees meer over LiveAgent op onze website .
Bent u op zoek naar een beter LivePerson-alternatief?
Zoek je een krachtig alternatief voor LivePerson? Ontdek LiveAgent, de bekroonde helpdesksoftware met geen setup-kosten, 24/7 klantenservice, en vele handige functies zoals live chat, callcenter, en meer. Start vandaag je gratis proefperiode zonder kredietkaart en verbeter je klantenservice drastisch.
Op zoek naar een Hiver-alternatief?
Ontdek waarom LiveAgent het beste Hiver-alternatief is voor uw helpdesk. Geniet van 24/7 klantenservice, geen installatiekosten en een gratis proefperiode van 30 dagen zonder kredietkaart. Verbeter uw klantcommunicatie met een multi-channel ticketingsysteem dat e-mail, live chat, sociale media en meer ondersteunt. Probeer het nu en bied wereldklasse klantenservice!
Bent u op zoek naar een Helpshift-alternatief?
Ontdek LiveAgent, het ultieme Helpshift-alternatief voor uw helpdeskbehoeften. Geniet van 24/7 klantenservice, geen installatiekosten en geen kredietkaart nodig. Verbeter uw klantentevredenheid met onze uitgebreide functies en bespaar tijd en geld. Start nu met een gratis proefperiode van 30 dagen!
Op zoek naar een Bitrix24-alternatief?
Ontdek LiveAgent als het ultieme Bitrix24-alternatief: geen installatiekosten, 24/7 support, gratis proef, en eenvoudig opzegbaar!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team