Ontvang de beste tools voor uw klantenserviceteams en maak uw klanten tevreden. LiveAgent is een van de beste helpdeskoplossingen die op de markt verkrijgbaar zijn, dankzij het eenvoudige ticketbeheer. Profiteer van ons brede scala aan functies, integraties en uitstekende ondersteuning via meerdere kanalen voor soepele klantengesprekken.
Helpdeskoplossing
Helpdesksoftware vangt doorgaans al uw inkomende communicatie van klanten op en zet deze om in tickets voor eenvoudiger beheer. Uw klanten gebruiken allerlei manieren om contact met u op te nemen, zoals e-mail, telefoon, messengers of live chat. Door alle communicatie op één plek te houden, kunnen uw medewerkers van de klantenservice het probleem beter begrijpen en sneller antwoorden.
Bruikbaarheid
Elk bedrijf dat klantenondersteuning of klantenservice biedt, kan helpdesksoftware gebruiken voor het eenvoudig afhandelen van vragen van klanten. De verantwoordelijkheid gaat naar klantenondersteuningsteams, die de primaire gebruikers van helpdesksoftware zijn. Helpdesksystemen worden echter vaak geleverd met geavanceerde functies om hun bruikbaarheid uit te breiden naar andere afdelingen. Een verkoopteam kan gebruikmaken van callcentermogelijkheden of live chat, terwijl een IT-servicedesk emails en het klantenportaal met een kennisbank kan gebruiken.
Uitstekende helpdesksoftware biedt een verscheidenheid aan tools voor eenvoudigere interacties met klantenondersteuning.
Het ticketsysteem van LiveAgent is een essentieel onderdeel van helpdeskbeheersoftware. Het verzamelt berichten van klanten en zet ze om in helpdesktickets in een algemene inbox die wordt ondersteund door geavanceerde functies.
Stroomlijn alle klantencommunicatie op één plek
Krijg een overzichtelijk overzicht van alle vragen van klanten
Bied geweldige klantenservice met behulp van onze snelle live chat-widget. Onze livechatfunctie wordt ondersteund door essentiële functies zoals standaardantwoorden, real-time typweergave en meer.
Zorg voor een snelle klantenservice voor elke klant
Eenvoudig te gebruiken en te implementeren op al uw websites
Zet een callcenter op en bied een persoonlijke klantenervaring via telefoongesprekken. Onze klantenservicesoftware handelt inkomende of uitgaande oproepen af voor gemakkelijke klanteninteracties of het oplossen van inkomende tickets.
Bied ondersteuning op een meer persoonlijk niveau met oproepen
Behandel inkomende oproepen en bekijk klantengegevens op één enkele plaats
Onze sociale media integraties zijn populaire functies voor het creëren van loyale en tevreden klanten. Uw klantenserviceteam kan vanuit ons ticketsysteem communiceren met uw klantenbestand op sociale media.
Laat uw klanten handige ondersteuning zien op sociale media
Verspreid het woord over uw merk en krijg meer leads
Bied nuttige kennis met onze kennisbank voor gemakkelijke zelfondersteuning. Deel de beste zakelijke praktijken, informatieve artikelen, handleidingen en meer met onze krachtige kennisbanktool.
Deel alle soorten kennis via artikelen voor zelfondersteuning
Bouw meerdere kennisbanken en interne kennisbank op
Bekijk enkele van de meest opvallende kenmerken van onze helpdesktool en krijg een compleet beeld van de LiveAgent-gebruikerservaring.
Taakbeheer
Verwijder alle alledaagse en repetitieve taken met onze functie Regels. Stel eenvoudige automatiseringen in om basisfuncties van de helpdesk te automatiseren en u te concentreren op wat belangrijk is. Gebruik regels om tickets over te dragen of op te lossen, specifieke tags toe te voegen en meer. De automatiseringsfuncties van LiveAgent zijn een ideale tijdsbesparing – ze kunnen vertegenwoordigers helpen zinvoller werk te doen en de kosten voor helpdeskbeheer verlagen.
Profiteer van taakautomatisering met regels
Automatiseer repetitieve of alledaagse taken
Meertalige ondersteuning
Onze software spreekt uw taal. Selecteer de gewenste taal en pas LiveAgent aan uw voorkeur aan. LiveAgent ondersteunt momenteel 43 talen en we werken voortdurend aan het regelmatig toevoegen van nieuwe talen. Profiteer van aan de taal aanpasbare widgets en spreek de taal van uw klanten. Stel gewoon de taal in de instellingen van individuele widgets in en u bent klaar om te gaan.
Rapporten
LiveAgent meet gegevens in uw helpdesksysteem en maakt uitgebreide rapporten die gemakkelijk toegankelijk zijn vanaf uw dashboard. Meet de prestaties van individuele of algemene vertegenwoordigers, kanaalprestaties, opgeloste tickets, lopende chats, beoordelingen van vertegenwoordigers en meer. Selecteer hoe u gegevens wilt visualiseren en gebruik deze om de prestaties van uw helpdesk in elk opzicht te verbeteren.
Ontdek analyse-overzicht
Relatiebeheer
LiveAgent werkt samen met meerdere partners om klanten in staat te stellen een platform voor klantenrelatiebeheer op te nemen. Door CRM te integreren, hebben uw vertegenwoordigers snel en effectief toegang tot klantengegevens. Los elke klantenvraag efficiënt op en creëer tegelijkertijd langdurige klantenrelaties. LiveAgent biedt ook basis CRM-mogelijkheden voor degenen die geen CRM-oplossing van derden gebruiken.
Smartphone-apps
Wilt u onderweg klantenondersteuning bieden en vragen beantwoorden? LiveAgent heeft native applicaties voor Android en iOS, zodat u kunt reageren terwijl u niet achter uw computer zit. Met beide apps kunt u elk soort verzoek afhandelen: emails, oproepen, live chats en verzoeken op sociale media. De apps zijn gratis voor elke LiveAgent-gebruiker, dus u kunt ze op elk moment downloaden.
Gratis ondersteuning
Met helpdesksoftware kun je klanten 24/7 helpen. Hoe? Simpelweg door een diepgaande kennisbank te creëren. Volgens ons onderzoek geeft bijna 70% van de klanten de voorkeur aan zelfbediening. Selfservice is snel, gemakkelijk en kan uw bedrijf een voorsprong geven op uw concurrenten.
Mogelijkheden via meerdere kanalen
Verlies geen tijd meer met schakelen tussen platforms om vragen van klanten te beantwoorden. Zie hoe uw klanteninteracties direct verbeteren door onder andere uw email, live chat, telefoongesprekken en sociale media te koppelen in LiveAgent.
Analytische tools
Blijf altijd op de hoogte van de prestaties van agenten om dagelijks te verbeteren. De teamprestatiegegevens in LiveAgent kunnen uw bedrijf bruikbare inzichten in uw klantenservice bieden. Zo kunt u bepalen of aanvullende training nodig is of hoe u de klantentevredenheid kunt verbeteren.
Ontdek het prestatierapport
Servicebeheer
Een manier om de klantenervaring te verbeteren, is door contact op te nemen met de klanten tijdens hun browse-ervaring. Met klantenservicesoftware kunnen uw klantenservicemedewerkers contact opnemen via proactieve chatuitnodigingen. Als gevolg hiervan kunnen uw agenten een hoog verlatingspercentage voorkomen, de klantenervaring verbeteren en uiteindelijk de klantenloyaliteit vergroten.
Aangepaste workflows
Om een uitmuntende klantenservice-ervaring te creëren, moeten uw agenten snel en efficiënt zijn. Het omgaan met repetitieve taken kan echter veel van hun tijd in beslag nemen. Door taken te automatiseren en emailsjablonen/standaardberichten via het ticketsysteem te maken, kunnen vertegenwoordigers hun tijd toewijzen aan klanten in nood.
Samenwerkingstools
Met het helpdesksysteem kunnen uw collega’s op meerdere manieren samenwerken. Het klantenserviceteam kan rechtstreeks in de klantenondersteuningstickets communiceren en problemen van klanten zeer snel oplossen. Bovendien kan het klantenserviceteam ook buiten de helpdesktickets om chatten. Efficiënt teamwerk zal uw klantenservice naar een professioneel niveau tillen, wat zal resulteren in tevreden klanten.
Probeer alles wat we te bieden hebben met een gratis proefperiode van 30 dagen
Een helpdeskoplossing kan uw klantenservicemedewerkers helpen bij het afhandelen van problemen met klantenondersteuning, het sneller afhandelen van inkomende verzoeken en het verkrijgen van betere feedback van klanten.
Lever consistente klantenservice via alle kanalen met snellere reactietijden. Gebruik SLA’s om prioriteit te geven aan emails van klanten.
Klantenserviceteams kunnen een gezamenlijke inbox en andere tools gebruiken om nauw met elkaar te integreren.
Verkrijg belangrijke gegevens, gebruik deze om te verbeteren en geweldige klantenservice te bieden dankzij analyses van aangepaste rapporten.
Algemene oplossing
LiveAgent past zich als helpdesksoftware snel aan de behoeften van verschillende bedrijfsmodellen aan. Ontdek hoe het uw bedrijf kan helpen met klantenondersteuning.
Bekijk enkele van de meest gunstige redenen waarom bedrijven overstappen op helpdesksoftware.
Klantenloyaliteit
Merkloyaliteit staat gelijk aan een gestage stroom loyale klanten die bereid zijn om uw bedrijf te ondersteunen. Bijna alle klanten beschouwen uitstekende klantenservice als een essentiële factor bij het creëren van loyaliteit aan hun favoriete merken.
96 %
van de klanten geeft de voorkeur aan goede service
Als u over de juiste helpdeskoplossingen beschikt, kunt u de loyaliteit van een meerderheid van uw klanten winnen door uitstekende klantenservice te bieden.
Hogere opbrengst
Een grote meerderheid van de klanten is bereid meer geld uit te geven als ze snelle, betrouwbare en efficiënte klantenservice krijgen van hun favoriete bedrijven. Een betere klantenervaring betekent dat er meer inkomsten op uw pad komen.
86 %
van de klanten betaalt voor goede service
Verkrijg het respect van uw klanten en verhoog uw inkomsten met de juiste helpdesksoftware.
Snelle ondersteuning
Bijna de helft van de klanten verwacht een snel antwoord op hun vragen. LiveAgent biedt een van de snelste live chatwidgets op de markt, zodat u met een ongeëvenaarde snelheid antwoorden kunt geven aan elke websitebezoeker.
46%
van de klanten verwacht een snel antwoord
Veel klanten verwachten dat een bedrijf binnen vier uur antwoordt. Win hun vertrouwen en geef ultrasnelle antwoorden met LiveAgent.
We hebben zorgvuldig geselecteerde functies in onze tariefplannen, zodat u het meest betaalbare abonnement met de beste waarde kunt kiezen. Betaal alleen voor wat u gebruikt zonder uw budget te overschrijden.
Most Popular
We weten allemaal dat het bieden van geweldige klantenservice een noodzaak is. Maar digitale transformatie gaat hand in hand met een grotere vraag naar snelle, efficiënte en behulpzame ondersteuning van bedrijven. Het goede nieuws is dat u zelfs in deze hectische tijden een betrouwbaar helpdesksoftwareplatform kunt hebben om de beste ervaring voor uw klanten te creëren. Onderzoek toont aan dat 84% van de bedrijven die hun klantenervaring proberen te verbeteren, hun inkomsten zien stijgen.
Dus , zonder verder oponthoud, laten we bespreken hoe u het kunt gebruiken om een succesvol bedrijf te runnen.
Als u ooit contact heeft opgenomen met een bedrijf, heeft u waarschijnlijk al contact gehad met helpdesksoftware.
Maar hoe werkt het precies?
Hoewel de ingewikkelde processen die achter de schermen plaatsvinden, kunnen verschillen voor verschillende aanbieders van helpdesksoftware, blijft hun kern hetzelfde.
Wanneer een klant contact opneemt met een bedrijf via email, live chat, sociale media bericht of andere communicatiekanalen, er wordt een helpdeskticket aangemaakt. Het ticket bevat vaak informatie zoals het kanaal waar de interactie vandaan komt, een bericht van de klant, SLA, klanteninformatie en andere, afhankelijk van de servicedesksoftware die u gebruikt en hoe u deze configureert.
Zodra het ticket is aangemaakt, wordt het afgeleverd in een inbox. Van daaruit wordt het toegewezen aan een agent die de verdere communicatie met de klant afhandelt en probeert het probleem zo goed mogelijk op te lossen.
Als de eerste medewerker van de klantenservice het probleem niet kan oplossen, kan het ticket worden geëscaleerd naar een andere vertegenwoordiger, afdeling of niveau die beter is toegerust om complexere problemen aan te pakken. Dit proces wordt een escalatiepad genoemd.
Hoewel software voor helpdeskbeheer een geweldig hulpmiddel is waarmee u veel klanten over de hele wereld kunt ondersteunen, brengt het ook enkele uitdagingen met zich mee. Laten we er een paar bekijken en mogelijke oplossingen bespreken.
Hoewel het een eenvoudige prestatiemaatstaf lijkt, is dat niet het geval. In contactcentra is eerste contactoplossing een belangrijke indicator van klantentevredenheid en of aan hun verwachtingen wordt voldaan. U kunt deze uitdaging tegenkomen door onder andere onvoldoende training van vertegenwoordigers of een overweldigend aantal helpdeskverzoeken.
Oplossing: bereid uw personeel voor op het afhandelen van nog complexere klantenproblemen, het analyseren van rapporten en gegevens om de beste handelwijze te bepalen en het ontwikkelen van een efficiënte escalatieprocedure.
Zelfs contactcenters met een groot aantal vertegenwoordigers die goed zijn opgeleid, kunnen overweldigd raken door het aantal vermijdbare vragen dat ze ontvangen.
Oplossing: ontwikkel en wijs klanten vervolgens naar een betrouwbare en informatieve selfservice-portal met een kennisbank. Zorg ervoor dat uw inbox niet wordt overspoeld met vragen die klanten gemakkelijk zelf kunnen beantwoorden. Uit onderzoek blijkt dat maar liefst 91% van de respondenten een kennisbank zou gebruiken als deze beschikbaar was en was toegesneden op hun behoeften.
Alle bedrijven zijn anders. Daarom hebben ze verschillende helpdesksoftwareoplossingen nodig die verschillende functies omvatten.
Oplossing: Doe grondig onderzoek naar de software die u wilt gebruiken en zorg ervoor dat deze alles biedt wat uw bedrijf nodig heeft om te slagen. Bestudeer alle rapporten en analyses die u te pakken kunt krijgen. Er wordt gezegd dat kennis macht is, dus zorg ervoor dat u alle ins en outs van de werking van uw helpdesksoftware begrijpt.
Wist u dat maar liefst 42% van de vertegenwoordigers vragen van klanten niet kan oplossen vanwege verouderde of losgekoppelde systemen?
Oplossing: Blijf altijd op de hoogte als het gaat om patches, updates en innovaties.
Alleen al door deze uitdaging kunnen veel problemen het gevolg zijn. Als uw vertegenwoordigers uren bezig zijn met repetitieve taken, zijn ze minder betrokken en minder productief, en is de kans groter dat uw contactcenter een hoog personeelsverloop ervaart.
Oplossing: gebruik AI en automatiseringsfuncties. Dat gezegd hebbende, wees voorzichtig met de implementatie ervan. U wilt die “menselijke benadering” die klantenondersteuning tot een vriendelijke en aangename ervaring maakt, niet verliezen.
Servicedesk-applicatieoplossingen omvatten verschillende kenmerken en functionaliteiten die zijn toegesneden op een grote verscheidenheid aan klanten.
Hierna volgen de meest voorkomende soorten softwareoplossingen voor helpdesks.
Wanneer u op zoek bent naar de beste helpdesksoftware voor uw bedrijf, zult u veel populaire functies, opties en integraties tegenkomen die verschillende oplossingen te bieden hebben. Dit zijn echter de 10 belangrijkste die u als eerste op een lijst met functies moet afvinken.
Allereerst raden we aan een lijst op te stellen met alle vereisten die u heeft voor uw nieuwe online helpdesksoftware.
Als u niet zelf alle behoeften van uw contactcenter kunt bedenken, overleg dan met uw medewerkers. Ze hebben inzicht in de dagelijkse activiteiten van het contactcenter, dus ze zijn de beste bron van informatie die u kunt krijgen bij het uitkiezen van de software waarmee ze uiteindelijk zullen werken.
Om u en uw personeel te helpen bij het kiezen van de beste bedrijfssoftware, vindt u hieronder enkele strategieën die u kunt meenemen in de besluitvorming.
Hoewel niemand graag denkt dat er iets mis kan gaan, is het belangrijk om in gedachten te houden dat het van cruciaal belang is om direct beschikbare ondersteuning te hebben als u wilt dat alles soepel verloopt. Niemand wacht graag uren of zelfs dagen op een antwoord van klantenserviceteams, dus zorg ervoor dat u de kwaliteit van de klantenondersteuning van de leverancier onderzoekt voordat u definitieve beslissingen neemt.
De meeste ondernemers hebben hun bedrijfsgroei bovenaan hun prioriteitenlijst. Vergeet echter niet dat uw contactcenter ook bij moet blijven. Evenzo kan de helpdesksoftware die u gebruikt, omhoog of omlaag worden geschaald. Controleer bij het kiezen van een helpdesksoftwareoplossing die u wilt aanschaffen altijd hoe gemakkelijk het is om in beide richtingen te schalen.
Hoe geweldig de software die je gebruikt ook is, er zijn altijd wat problemen en beperkingen onderweg. Neem de tijd om de mogelijkheden van de software die u overweegt aan te schaffen te bestuderen en te beslissen welke functies u wel en niet zonder kunt.
In een contactcenteromgeving draait het om teamwork. Meerdere problemen tegelijk afhandelen, chatondersteuning bieden tijdens een gesprek en een vermelding op sociale media krijgen, is geen taak voor een eenling. Kies helpdesksoftware waarmee uw team naadloos kan samenwerken. Het zal hun werk gemakkelijker maken en de algehele bedrijfsproductiviteit verbeteren.
Zorg ervoor dat uw helpdesksoftware verbinding kan maken met verschillende sites en applicaties. Het maakt uw producten en services niet alleen toegankelijker, maar biedt ook een uitstekende uniforme klantervaring over de hele linie.
Beste helpdesksoftware voor kleine en middelgrote bedrijven die de beste klantenondersteuning willen bieden aan klanten over de hele wereld.
LiveAgent is een helpdesksoftwareoplossing met meer dan 150 integraties en veel geavanceerde functies. Meer dan 40.000 klanten vertrouwen op deze software om hun klanten een uitstekende klantenservice te bieden.
Enkele van de bekendste klanten van deze software zijn industriereuzen zoals Huawei, Nascar, BMW, Slido en Yamaha.
U kunt LiveAgent geheel gratis gebruiken. Als u echter de geavanceerde functies wilt ervaren, kunt u kiezen uit drie prijsopties, waaronder €15, €29 en €49 per maand.
Als u het eens wilt proberen, meld u dan aan voor een gratis proefperiode van 30 dagen en maak kennis met het systeem.
Beste helpdesksoftware voor bedrijven van elke omvang die hun IT-activiteiten serieus nemen.
Deze cloudgebaseerde helpdesksoftware, opgericht in 2006, is allesbehalve een nieuweling op het gebied van klantenondersteuning.
Je kunt Spiceworks helemaal gratis gebruiken.
LiveAgent versus Vergelijking van Spiceworks
Beste helpdesksoftware voor kleine en grote bedrijven die ernaar streven geweldige klantenservice te bieden.
Help Scout wordt vertrouwd door meer dan 12.000 bedrijven in alle sectoren. Dankzij de vele integraties zullen uw klanten nooit een kans missen om contact op te nemen met uw bedrijf.
Sommige van de bedrijven die Help Scout gebruiken, zijn OkCupid, Trello en Honey.
Help Scout biedt een drie- gelaagd abonnement voor hun software, inclusief €20, €35 en €60 per gebruiker per maand, jaarlijks gefactureerd.
Als u de functies van Help Scout wilt uitproberen voordat u een betaald abonnement neemt, kunt u zich aanmelden voor een gratis proefperiode van 15 dagen.
LiveAgent versus Help Scout-vergelijking
Beste helpdesksoftware voor middelgrote en grote bedrijven met grote hoeveelheden dagelijkse klanteninteracties.
Meer dan 50.000 bedrijven over de hele wereld gebruiken het helpdeskplatform van Zoho Desk voor hun dagelijkse contactcenteractiviteiten.
Het klantenbestand van Zoho Desk omvat bedrijven als Daimler, Land Rover en Essilor.
U kunt de gratis versie van Zoho Desk gebruiken met de essentiële functies. Als u echter het volledige potentieel van deze zakelijke software wilt benutten, kunt u een van de tariefplannen kiezen vanaf € 14, € 23 of € 40 per vertegenwoordiger per maand.
U kunt het eerst proberen door u aan te melden voor een gratis proefperiode van 15 dagen.
LiveAgent versus Zoho Desk-vergelijking
Beste helpdesksoftware voor grotere bedrijven in IT, ontwikkeling, bedrijfsvoering en meer, die op zoek zijn naar de beste ondersteuning.
Jira Service Management van Atlassian stelt ontwikkelaars, IT Ops en andere afdelingen in staat om naadloos samen te werken.
</ul >
Jira Service Management wordt veel gebruikt in bedrijven als Toast, Lucid Motors en Solarisbank.
Basisfuncties Jira Service Management IT-helpdesksoftware-aanbiedingen zijn gratis beschikbaar. Om toegang te krijgen tot meer geavanceerde opties, kunt u kiezen voor hun standaardplannen van €20 of Premium €40 per vertegenwoordiger per maand, die jaarlijks worden gefactureerd. Ze bieden ook een Enterprise-abonnement voor bedrijven met meer dan 201 agenten. Het kost €128.000 per jaar.
Als u het wilt uitproberen voordat u een betaald abonnement neemt, kunt u zich aanmelden voor een gratis proefperiode van 7 dagen.
Vergelijking van LiveAgent versus Jira Service Management
Beste helpdesksoftware voor bedrijven in de financiële dienstverlening, het onderwijs en overheidsorganisaties.
Freshservice is servicedesksoftware die slimme automatisering dichter bij hun klanten brengt en hen helpt uitstekende klantenservice.
</ul >
Onder de bedrijven die Freshservice gebruiken, vindt u VICE Media, TaylorMade Golf en Chargebee.
Om toegang te krijgen tot de functies van Freshservice kunnen zich abonneren op abonnementen van €15, €40, €75 of €95 per vertegenwoordiger per maand die jaarlijks worden gefactureerd.
Voordat u het beste abonnement voor uw bedrijf kiest, kunt u Freshservice proberen door u aan te melden voor hun 21- dag gratis abonnement.
Beste helpdesksoftware voor alle bedrijven die langdurige relaties met hun klanten proberen op te bouwen.
Met meer dan 50.000 klanten over de hele wereld stelt Freshdesk geen enkel klantgericht bedrijf teleur.
Enkele trouwe klanten van Freshdesk zijn Decathlon, Aramex en Bridgestone.
Als u tot 10 vertegenwoordigers heeft, kunt u deze servicedesk-ondersteuningssoftware gratis gebruiken. U kunt echter ook kiezen voor abonnementen van €15, €49 of €79 per vertegenwoordiger per maand die jaarlijks worden gefactureerd.
Als u het eerst wilt uitproberen, kunt u hun gratis proefperiode van 21 dagen gebruiken.
LiveAgent versus Freshdesk-vergelijking
Beste helpdesksoftware voor groeiende bedrijven die ernaar streven geweldige klantenservice te bieden.
Meer dan 160.000 bedrijven vertrouwen op Zendesk om deals te sluiten en voor hun klanten te zorgen.
</ul >
Onder de tevreden klanten van Zendesk bevinden zich Polaris, Modsy en BoxyCharm.
Hun tariefplan begint bij €19 per agent per maand en gaat verder met opties van €49 en €99. Ze worden allemaal jaarlijks gefactureerd.
Voordat u een aankoop doet, kunt u zich aanmelden voor een gratis proefperiode van 30 dagen en kennis maken met dit servicedesk-platform.
LiveAgent versus Zendesk-vergelijking
Beste helpdesksoftware voor bedrijven van elke omvang in ecommerce en vele andere gebieden.
Gorgias helpt meer dan 9000 bedrijven hun inkomsten te verhogen en geweldige klantenervaringen te bieden met hun app die speciaal is ontworpen voor Shopify.
Enkele van de merken die vertrouwen op Gorgias zijn Steve Madden, Bokksu en Marine Layer.
U kunt de servicedesk-software van Gorgias gaan gebruiken door u te abonneren op een van hun volgende abonnementen: €50, €300 of €750 per maand. Als u een aangepast abonnement wilt, kunt u contact opnemen met het team van Gorgias.
Voordat u zich vastlegt op een betaalde versie, kunt u Gorgias uitproberen door u aan te melden voor een gratis proefperiode.
LiveAgent versus Gorgias-vergelijking
Beste helpdesksoftware voor bedrijven van elke omvang op verschillende gebieden.
Met Salesforce Service Cloud kunt u holistische klantenservice bieden met behulp van AI en integratie van populaire ondersteuningskanalen.
Onder de klanten van Salesforce Service Cloud bevinden zich IBM, Mercedes-Benz en NBCUniversal.
Salesforce Service Cloud biedt vier prijsopties, waaronder €25, €75, €150 en €300 per gebruiker per maand, jaarlijks gefactureerd.
Als u het eerst wilt uitproberen, kunt u zich aanmelden voor hun gratis proefperiode van 14 dagen.
Beste helpdesksoftware voor bedrijven van van elke omvang in alle sectoren.
Dankzij de vele automatiseringsopties van SysAid kunnen hun klanten elk ticket en elke klanteninteractie beheren met de aandacht die het verdient.
SysAid wordt vertrouwd door bekende bedrijven, waaronder The Guardian, Bacardi en Fuji Xerox.
Meer informatie over de prijzen van SysAid, neem contact op met hun team om een abonnement te krijgen dat aan uw behoeften voldoet.
Als u het eens vrijblijvend wilt proberen, kunt u zich aanmelden voor een gratis proefperiode van 30 dagen.
LiveAgent versus SysAid-vergelijking
Beste helpdesksoftware voor bedrijven die Gmail of Google Apps gebruiken voor hun klantenondersteuning.
Hiver is een uitzonderlijk servicedeskplatform dat is gebouwd voor Google Workspace. Het helpt meer dan 1500 bedrijven hun contactcentra naadloos te beheren vanuit Gmail.
Hiver wordt vertrouwd door veel bedrijven zoals Course Hero, Upwork en AppsFlyer.
U kunt de functies en functionaliteiten van Hiver gaan gebruiken voor €15, €39 of €59 per gebruiker per maand.
Hiver biedt ook een optie om hun helpdesksoftware gratis uit te proberen als u zich aanmeldt voor een gratis proefperiode van 7 dagen.
LiveAgent versus Hiver-vergelijking
Beste helpdesksoftware voor alle bedrijven die meer operationele efficiëntie willen.
Front wordt gebruikt door meer dan 7500 bedrijven in alle sectoren dankzij de geweldige samenwerkingstools en opties voor workflowoptimalisatie.
High-impact teams in verschillende bedrijven gebruiken Front, waaronder Instructure, Culture Amp en Morningside.
U kunt kiezen uit Front heeft drie prijsopties, waaronder €19, €49 of €99 per persoon per maand.
Er is ook een optie om u aan te melden voor een gratis proefperiode van 7 dagen om het uit te proberen voordat u een aankoop doet.
LiveAgent versus Front-vergelijking
Beste helpdesksoftware voor bedrijven in alle sectoren die vastbesloten zijn om de beste klantenervaring te bieden.< /p>
HubSpot Service Hub is actief in meer dan 120 landen en bedient meer dan 100.000 tevreden en tevreden klanten.
</ ul>
Het helpdeskplatform van HubSpot Service Hub heeft een groot klantenbestand, waaronder bedrijven als SoundCloud, GoFundMe en ResellerRatings.
Sommige tools van HubSpot Service Hub zijn gratis beschikbaar. Om het potentieel van deze software echter volledig te ervaren, kunt u kiezen uit drie abonnementen, waaronder €41, €414 of €1104 per maand.
Naast deze opties kunt u zich aanmelden voor een gratis proefperiode om te beslissen of dit de juiste technologie-investering voor u is.
LiveAgent vs. HubSpot Service Hub vergelijking
Beste helpdesk software voor bedrijven die minder grote maar complexere tickets verwerken.
Deze B2B-gerichte helpdesksoftwareoptie helpt haar klanten om de best mogelijke klantenservice te bieden.
</ul >
Onder de bedrijven die het servicedesk-platform van TeamSupport gebruiken, bevinden zich Comcast, Teladoc Health en Fujifilm.
Om deze software te gaan gebruiken, kunt u kiezen voor een van de volgende abonnementen: €49, €69 of €119 per vertegenwoordiger per maand.
LiveAgent versus TeamSupport-vergelijking
We zijn het erover eens dat er veel opties zijn om uit te kiezen, maar maak u geen zorgen, we hebben de top 5 voor u uitgezocht om te vergelijken.
Helpdesksoftware | LiveAgent
Probeer de beste helpdesksoftware gratis! Geen kredietkaartvereist.
|
Zendesk | Jira Service Management | TeamSupport | Salesforce Service Cloud |
---|---|---|---|---|---|
Capterra beoordeling
Algemene softwarebeoordelingen van geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
4.7
(ongeveer 1.000 recensies)
|
4.4
(ongeveer meer dan 2.000 beoordelingen)
|
4.4
(ongeveer meer dan 300 beoordelingen)
|
4.5
(ongeveer 800 beoordelingen)
|
4.4
(ongeveer 500 beoordelingen)
|
Webgebaseerd |
|
|
|
|
|
Gratis versie |
LiveAgent biedt een gratis versie.
|
Zendesk biedt geen gratis versie.
|
Jira Service Management biedt een gratis versie
|
TeamSupport biedt geen gratis versie.
|
Salesforce Service Cloud biedt geen gratis versie.
|
Gratis proefperiode |
LiveAgent biedt een gratis proefperiode
|
Zendesk biedt een gratis proefperiode
|
Jira Service Management biedt een gratis proefperiode.
|
TeamSupport biedt geen gratis proefperiode.
|
Salesforce Service Cloud biedt een gratis proefperiode
|
Minimumprijs |
€15/vertegenwoordiger/maand
LiveAgent-helpdesksoftwareprijzen beginnen bij €15/vertegenwoordiger/maand.
|
€19/vertegenwoordiger/maand
De prijzen van Zendesk-helpdesksoftware beginnen bij €19/vertegenwoordiger/maand.
|
€20/vertegenwoordiger/maand
De prijzen van Jira Service Management-helpdesksoftware beginnen bij €19/vertegenwoordiger/maand.
|
€49/vertegenwoordiger/maand
De prijzen van TeamSupport-helpdesksoftware beginnen bij €49/vertegenwoordiger/maand.
|
€25/vertegenwoordiger/maand
De prijzen van Salesforce Service Cloud-helpdesksoftware beginnen bij €25/vertegenwoordiger/maand.
|
Enkele van de meest gestelde vragen tijdens demogesprekken met betrekking tot helpdesksoftware zijn:
De implementatie van de helpdesksoftware van LiveAgent kan over het algemeen vrij snel worden uitgevoerd.
Dit zijn de stappen die u moet nemen om alles aan de gang te krijgen.
Hoewel het bepalen van de beste allesomvattende klantenservicesoftware voor elk bedrijf een beetje lastig is, is LiveAgent helpdesksoftware degene waarop u het meest kunt vertrouwen. Het biedt niet alleen een groot aantal essentiële en geavanceerde functies, maar het heeft ook meer dan 150 integraties, zodat u weet dat u een uniforme ervaring voor uw klanten kunt creëren en klantbehoud.
LiveAgent is een duidelijke winnaar in deze categorie. Het biedt een echte ervaring via meerdere kanalen met de ingebouwde ticketsoftware, de snelste chatwidget op de markt, en een uitzonderlijke callcenteroplossing.
Verschillende bedrijven hebben verschillende eisen. LiveAgent online helpdesksoftware is echter de beste op basis van zowel de kwantiteit als de kwaliteit van de functies. Het zal u helpen de productiviteit van vertegenwoordigers te verhogen terwijl de klant centraal blijft staan uw bedrijfsvoering.
Nogmaals, LiveAgent schittert hier. Met zijn gratis optie is het echt toegankelijk voor iedereen, of u nu een kleine start-up of een multinational hebt. U kunt zelfs omhoog of omlaag schalen op basis van uw behoeften, zodat u er zeker van kunt zijn dat u altijd precies krijgt wat u nodig heeft.
LiveAgent scoort consequent met hoge beoordelingen op sites als Capterra, TrustRadius en G2. De community geniet van het brede scala aan functies en integraties tegen een betaalbare prijs.
Als u op zoek bent naar helpdesksoftware die eenvoudig is in te stellen, dan is LiveAgent de optie voor u. U hoeft zich geen zorgen te maken over het betrekken van uw IT-afdeling en u hoeft ook niet te weten hoe u moet coderen. Deze helpdeskoplossing is gemakkelijk toegankelijk voor iedereen, ook voor degenen die zichzelf niet bijzonder technisch onderlegd vinden.
Nederlandse selfservice software
Verbeter uw klantenservice en klanttevredenheid met LiveAgent's Nederlandse selfservice software. Bied een alles-in-één portaal met kennisbank, FAQ's en forums, verlaag ondersteuningskosten en verhoog vertegenwoordigersproductiviteit. Probeer nu gratis!
Nederlandse servicedesk software voor een betere klantenervaring
Ontdek LiveAgent, de beste Nederlandse servicedesk-software van 2023, die al uw klantinteracties stroomlijnt via één platform. Verbeter uw klantenservice-ervaring met ons geavanceerde ticketing-systeem, live chat en meerkanaalsintegratie. Probeer het nu gratis zonder creditcard!
Ontdek de kracht van LiveAgent-integraties en verbeter de efficiëntie met één softwareoplossing voor facturatie, eCommerce, CRM en meer. Ontdek hoe uw bedrijf kan profiteren van geïntegreerde klantenservice en geautomatiseerde workflows. Bezoek nu en ervaar hoe LiveAgent uw klantenervaring kan optimaliseren!
Bied uitstekende klanten service.
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Bekijk de voordelen van LiveAgent en ga er binnen 5 minuten mee aan de slag.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team