Uitstekende klantenservice bieden is wat het verschil maakt, merken helpt zich te onderscheiden van concurrenten en klanten loyaal houdt.
Als u uw bedrijf runt op een WordPress-website, is het veel gemakkelijker om snel en efficiënt WordPressondersteuning te bieden met de WordPresshelpdesk en live chatplug-in van LiveAgent. Ga proactief in gesprek met uw (potentiële) klanten, bied onmiddellijke ondersteuning, verbeter de klantentevredenheid en stimuleer conversies.
Het kiezen van de juiste WordPress-plug-in voor een helpdesk hoeft geen overweldigende taak te zijn. Met de plug-in van LiveAgent kunt u eenvoudig een live chatwidget toevoegen aan uw door WordPress aangedreven website of blog. Met een breed scala aan zowel algemene als unieke live chatfuncties, kunt u profiteren van:
Omdat de klanten van vandaag hoge verwachtingen hebben voor de snelheid van klantenondersteuning, hebben we de snelste Nederlandse live chat widget op de markt, die in slechts 2.5 seconden wordt weergegeven, gebouwd. Daarbij is het volledig en eenvoudig aanpasbaar – u kan dus de look en het gevoel van uw chatwidget verfijnen zodat het bij uw website past.
Verbeter de betrokkenheid door proactief uw klanten en bezoekers uitnodigen om te chatten met uw vertegenwoordigers terwijl ze door uw website bladeren. Stel chatuitnodigingen in voor aangepaste URL’s – zoals uw prijs- of afrekenpagina’s – en verhoog uw conversie zoals nooit tevoren. LiveAgent zorgt er ook voor dat proactieve uitnodigingen enkel verschijnen wanneer u genoeg beschikbare vertegenwoordigers heeft.
LiveAgent stuurt inkomende chats door naar de juiste teamleden en past de chatbeschikbaarheid dynamisch aan terwijl uw vertegenwoordigers in- en uitloggen tijdens hun shifts. Bovendien zorgt geavanceerde chatroutering er voor dat chats aan vertegenwoordigers worden toegewezen aan vertegenwoordigers die eerder al interactie hadden met chattende klanten voor een meer duidelijke en relevante communicatie.
Bekijk wie er op uw website surft, hoe ze zich erop voortbewegen, en hoe lang ze er reeds zijn. Gewapend met de juiste context – zoals de daadwerkelijke site van de bezoeker, de verwijzer, het land en de huidige tijd – kan u hen proactief uitnodigen om te chatten wanneer u het gepast vindt om er voor te zorgen dat uw chatuitnodiging relevant is.
Maak indruk op klanten waarmee u chat door nog sneller te antwoorden met een beetje ‘realtime typeweergave’-magie. Bekijk in realtime wat de bezoeker aan de andere kant aan het typen is en begin voor ze het verzenden al na te denken over een antwoord. Houd uw antwoord klaar voor de vraag reeds is verzonden om uw klanten te verbazen met een snelle service.
Heeft u geen antwoord of kan u het probleem van de klant niet meteen oplossen? Maak onmiddellijk verbinding met medevertegenwoordigers via de interne chat wanneer u hulp nodig heeft van uw teamleden. U kan ook collega’s uitnodigen voor een lopende chatsessie, hen berichtjes of notities sturen die enkel zichtbaar zijn voor u en de andere vertegenwoordigers.
Live chat blijft groeien als communicatiekanaal. Er wordt verwacht dat de globale live-chatmarkt een waarde van $997 miljoen zal bereiken tegen 2023.
Live chat heeft de hoogste tevredenheidsniveaus voor eender welk kanaal voor klantenservice op 73%, vergeleken met 61% voor email en 44% voor ondersteuning via telefoon.
79% van de bedrijven zegt dat het bieden van live chat aan hun klanten een positief effect heeft gehad op verkoop, winst en klantenloyaliteit.
Naast een WordPress live chat plug-in, biedt LiveAgent een allesomvattende Nederlandse helpdeskoplossing met meerdere kanalen dat meer dan 180 functies, meer dan 40 integraties en tal van beschikbare aanpassingsopties bevat.
Bovendien is LiveAgent’s helpdesk & live chatsoftware is volledig cloudgebaseerd. Omdat de WordPresshelpdesk een van de zwaarste klantenservice-apps is die er zijn, is een cloudgebaseerde oplossing om een aantal redenen een betere keuze.
Het vereist geen rommelige download, het werkt en slaat gegevens op externe servers op en maakt uw database niet vol, zodat u het nog steeds kunt gebruiken, zelfs als uw website niet beschikbaar is.
Het vereist geen rommelige download, het werkt met en slaat gegevens op op afgelegen servers en vult uw database niet op, zodat u deze nog steeds kan gebruiken, zelfs al is uw website niet beschikbaar.
Wist u dat LiveAgent in 2019 en 2020 de hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO’s was?
Start uw volledig functionele, probleemloze, gratis proefperiode van 30 dagen en bekijk hoe het allemaal werkt en hoe het u kan helpen uw klantenondersteuning naar een hoger niveau te tillen. Geen kredietkaart nodig.
Functies van de helpdesk voor sociale media
LiveAgent biedt een helpdesk voor sociale media. Verbeter uw service met Instagram-, Facebook-, Twitter- en Viber-integraties in LiveAgent.
Nederlandse servicedesk software voor een betere klantenervaring
Ontdek LiveAgent, de beste Nederlandse servicedesk-software van 2023, die al uw klantinteracties stroomlijnt via één platform. Verbeter uw klantenservice-ervaring met ons geavanceerde ticketing-systeem, live chat en meerkanaalsintegratie. Probeer het nu gratis zonder creditcard!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team